• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. Jesse

Forum

• Beta-testers gezocht voor Crypto-oefenplatform

Syntax 29 januari 2026 om 16:11
  • Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 19 januari 2026 om 09:34
  • Developer Gezocht

Mikevdk 10 januari 2026 om 18:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04

Marktplaats

• 321 Nieuwe Domeinnamen December 2025

shiga 1 januari 2026 om 10:26
  • Meerdere mafia game template te koop

Syntax 26 december 2025 om 00:07
  • Van een pixelige afbeelding naar een strakke, moderne website

Syntax 21 december 2025 om 17:05

Posts by Jesse

• Uren verantwoording richting verzekeraar

• Jesse
    • 10 februari 2019 om 19:54

Hallo,

Mijn laptop is afgelopen week gevallen en de reparatie is verzekeringswerk. Ik mag volgens de verzekeraar de reparatie ook zelf uitvoeren. Ze willen een factuur van de ingekochte producten dit is geen probleem natuurlijk. Maar hoe doe ik dit met mijn arbeidsuren? Ik ben namelijk niet als freelancer of ondernemer ingeschreven?

• Laptop gestuiterd

• Jesse
    • 9 februari 2019 om 19:04

Ik weet dat een SSD een beperkte aantal keer kan schrijven. Maar ik vroeg mij af of 20 GB aan capaciteit verlies in ongeveer 2,5 jaar normaal is? Ik gebruik hem minimaal en er draait alleen windows op! Voor mij overige bestanden gebruik ik gewoon mijn HDD!

• Feedback fun project

• Jesse
    • 7 februari 2019 om 19:45

De website is inderdaad nog een beetje kaal en trekt mij op dit moment niet om daar nog eens terug te keren.

• Laptop gestuiterd

• Jesse
    • 7 februari 2019 om 19:39

Ik weet dat wanneer je het scherm loshaalt je het type scherm kunt opzoeken op partnummer is dit nog ergens anders te vinden zonder hem te hoeven open maken? Dit omdat het scherm dus kuren vertoont en ik een prijsopgave moet doen!

• Laptop gestuiterd

• Jesse
    • 6 februari 2019 om 18:54
    Citaat van SC-Scripting

Software "bouw" je niet in, maar dat installeer je ;)

Bij Dell en HP zit er een tool ingebouwd in de BIOS.

Ik kan mijn vergissen in een normaal geluid maar ik hoor wanneer de laptop aanstaat een soort knarsend geluid niet extreem hard maar kan dit iets zijn? Of is dit een normaal geluid van een schijf?

• Laptop gestuiterd

• Jesse
    • 6 februari 2019 om 10:15

Het is een acer, bij acer zit dit niet ingebouwd. Heb je tips voor bepaalde software?

• Laptop gestuiterd

• Jesse
    • 5 februari 2019 om 22:36

De laptop is nog maar 1;5 jaar oud . Ik ga ermee aan de slag!

Na de val wil hij bepaalde bestandje niet met het juiste programma starten. Zou dit kunnen leiden op een kapotte SSD. Nog nooit eerder gehad!

• Laptop gestuiterd

• Jesse
    • 5 februari 2019 om 20:39

Beste Mensen,

Vandaag heeft een andere partij mijn laptop laten stuiter tijdens een taxirit. Hoe groot is de kans dat het moederbord beschadigd is en dat ik dat pas op een later moment ga merken? Natuurlijk worden ze aansprakelijk gesteld voor alle schade die hier uit voor vloeit!

• Versio verhoogd prijzen met 400%

• Jesse
    • 21 december 2018 om 16:43
    Citaat van Twan025

Wat is nu het beste alternatief?

Ik heb bij transip ook nog wat lopen, maar die zijn ook vrij prijzig.

Iemand nog een handige website waar je goedkoop domeinen/kleine hostings kan inkopen? Puur voor de overige websites dus niet voor de grote websites. Versio was hier eerst ideaal voor maar nu niet meer.

Hun prijzen zijn flink verhoogd, maar ook hun service is heel erg slecht. Had afgelopen week een ticket ingeschoten kreeg pas na 1 week reactie en ook nog is een reactie waar ik niks aan had.

Ik heb alles wat op korte termijn verliep over gezet naar Vimexx en heb hier goede ervaringen mee tot nu toe. Ze zijn zelfs bij het goedkope pakket nog iets voordeliger dan Versio eerst. Ook daar kun je je .nl .eu gratis verhuizen tegen de oude looptijd. Wel valt het op dat Versio de domeinnamen niet voor de gehele looptijd bij de registar in een keer betaald. Dit zag ik doordat mijn looptijd bij de nieuwe provider met één maand verschillend. Dit heb ik maar even op de koop toegenomen!

• Jesse
    • 4 december 2018 om 18:50
    Citaat van FangorN

Om even een advocate of the devil te spelen: Versio staat volledig in zijn recht om op elk moment hun prijzen te veranderen, dit staat immers in hun algemene voorwaarden. Je weet wel, die gortdroge tekst die niemand leest, en waar jij op een gegeven moment een vinkje bij aantikt waarmee je aangeeft dat je hiermee akkoord gaat.

Het is natuurlijk niet erg netjes dat de prijzen ineens fors omhoog gaan, en vooral als dat onaangekondigd gebeurt. En natuurlijk is een van de redenen dat ze meer geld willen verdienen, dat wil elk bedrijf. Maar ik kan mij ook voorstellen dat er andere beweegredenen zijn. Ik kan mij vergissen, maar Versio is een prijsvechter onder hosting correct? Met (spot)goedkope hosting trekt dit ook een hoop bagger aan. Wellicht willen ze door de prijs op te drijven de partijen die problemen veroorzaken hun bestand uitjagen? Vergelijk het met vervelende (onder)verhuurders van panden. Dit kan voor hun een kostenbesparing betekenen omdat ze dan minder tijd kwijt zijn met dweilen.

En als je het niet bevalt ga je toch naar een andere partij? Oh maar ze zijn nog steeds relatief goedkoop, maar nu maak je zelf minder winst? Dus je blijft toch lekker zitten waar je zit ook al ben je het principieel oneens met wat zij doen, maar ondertussen veroordeel je wat zijn doen en laat je ten faveure van het kostenplaatje je eigen principes ook varen?

Daar is een woord voor.

Ik verhuis de boel wel lekker. Ze zijn in twee dagen tijd van een 7,9 (of zelfs hoger) bij trustpilot naar een 6,1 gegaan. Hun staan misschien wel in hun recht maar de manier waarop. daarnaast hebben de klanten op hun beurt de mogelijkheid om over te stappen!

Citaat van Twan025

Zit zelf ook bij Versio.

Er zit wel een maar aan deze prijsverhoging.
    Je krijgt nu ook een betere hosting er voor terug.

Meer data ect.

Als je een aantal kleine website's hebt draaien heb je niet voor niets zo'n klein pakket. Waarom zou je dan extra gaan betalen voor iets wat je nooit gebruikt!

Het is wel duidelijk geworden dat Versio vele klanten had die het starters pakket afname!

• Jesse
    • 30 november 2018 om 21:10

Versio heeft vanavond aangekondigd per 1 december haar prijzen te verhogen met 400%. Dit betekend dat je voor het starters pakket eerst €0,5 en nu €2,5 per maand gaat betalen. Nog even snel verlengen gaat niet meer. Ook een verlenging van de een .nl domeinnaam gaat van €3,99 naar €5,99 Kent iemand een leuk alternatief?

• DOMEIN SET

• Jesse
    • 14 juli 2018 om 16:53

Klopt de datum bij maffiastreet.com // 02/07/2018 dit zou betekenen dat hij is verlopen op dit moment?

• Paarden game

• Jesse
    • 24 februari 2018 om 15:27

Ik weet dat dit niet is wat je zoekt maar wellicht kun je het al basis nemen en uitbreiden. https://codecanyon.net/search?term=horse%20game

• Absentie systeem

• Jesse
    • 21 februari 2018 om 17:40
    Citaat van Ferhat.Remory

Weet dat dit uitgebreid is maar kan je hier niets mee? Codecanyon.net/item/pro-school-php-school-management-system/19677490?s_rank=3

hier kan ik wel wat mee bedankt

• Absentie systeem

• Jesse
    • 20 februari 2018 om 20:42
    Citaat van Ferhat.Remory

moet de leerling zelf inchecken?

De leerkracht vult de absentie in

Citaat van FangorN

Vroegah hadden wij hier gewoon een klassenboek voor, is dat niet de simpelste oplossing?

Dat hebben ze nu maar dat word weer handmatig omgezet in excel.

• Absentie systeem

• Jesse
    • 19 februari 2018 om 18:44

Ik ben van plan een absentie systeem te maken voor leerlingen. k ben aan het onderzoeken wat de slimste methode is . Het is de bedoeling dat een leerkracht een klas kan oproepen en dan bij iedereen kan aangeven per lesuur of iemand aanwezig , afwezig of te laat is.

- Wordpress
    - Acces database
    - Een simpel SQL database

Ik weet dat er al programma's bestaan als Magister en Pernasys maar dit willen ze niet.

• Gezocht, Online Werk,klusjes !

• Jesse
    • 17 februari 2018 om 14:45
    Citaat van djherken

geache werkt u nog steeds als scripter ? Mvg

Deze gebruiker is al jaren niet meer actief. Mocht u iemand zoeken om webshops te vullen mag je mij een pm sturen!

• Gezocht: Partner Crypto project

• Jesse
    • 24 december 2017 om 17:17
    Citaat van scarface

Jij hebt totaal geen visie.

Je legt niet uit wat je plannen zijn of wat je doel is, misschien even goed uitleggen wat je nou precies wil en waarom.

Je zoekt iemand om een project mee op te starten registreert een paar domeinen en hosting and thats it.

IPV met een whitepaper een plan van aanpak, concept of wat dan ook maar aan te komen, vertel je 0 % over je project en zoek je ook nog is iemand om hier mee in zee te gaan.

95% van alle crypto currencies zijn SHIT coins/ico's/ipo's en andere rommel en de 5 % die wel goed zijn, zijn cryptocurrencies die meestal van elkaar verschillen hebben dus andere normen en waarden. Dit kan je dan ook onmogelijk vergelijken met een site die de waarden van verschillende valuta weergeeft.

Het is een valuta net zoals de euro en dollar, ga je ook niet vergelijken met een pricewatch site.

Toon Meer

Hij zoekt volgens mij ook iemand waarmee hij ideeën kan uitwisselen!

• Wordpress of joomla theme gezocht

• Jesse
    • 3 december 2017 om 17:06
    Citaat van Aaron

Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een thema voor Joomla of Wordpress.

Ik ben op zoek naar een thema voor een verhuring van een appartement aan de zee.
    Ik kan u foto's en tekst leveren.

Graag ook een agenda mogelijkheid voor de vrije dagen te tonen.

Wie kan dit voor mij maken/zoeken + installeren?
    Uiteraard betaal ik je ervoor!

Reden is dat het dringend is en ik geen tijd ervoor heb

Met vriendelijke groeten,

Aaron

Toon Meer

Je hebt een bericht!

• Avade menu

• Jesse
    • 3 december 2017 om 15:04

ik heb een instelling gewijzigd bij header nu is hij full width en nu is hij in orde!

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design