Posts by Jesse

Hallo,

Mijn laptop is afgelopen week gevallen en de reparatie is verzekeringswerk. Ik mag volgens de verzekeraar de reparatie ook zelf uitvoeren. Ze willen een factuur van de ingekochte producten dit is geen probleem natuurlijk. Maar hoe doe ik dit met mijn arbeidsuren? Ik ben namelijk niet als freelancer of ondernemer ingeschreven?

Ik weet dat een SSD een beperkte aantal keer kan schrijven. Maar ik vroeg mij af of 20 GB aan capaciteit verlies in ongeveer 2,5 jaar normaal is? Ik gebruik hem minimaal en er draait alleen windows op! Voor mij overige bestanden gebruik ik gewoon mijn HDD!

Ik weet dat wanneer je het scherm loshaalt je het type scherm kunt opzoeken op partnummer is dit nog ergens anders te vinden zonder hem te hoeven open maken? Dit omdat het scherm dus kuren vertoont en ik een prijsopgave moet doen!

Software "bouw" je niet in, maar dat installeer je ;)

Bij Dell en HP zit er een tool ingebouwd in de BIOS.

Ik kan mijn vergissen in een normaal geluid maar ik hoor wanneer de laptop aanstaat een soort knarsend geluid niet extreem hard maar kan dit iets zijn? Of is dit een normaal geluid van een schijf?

De laptop is nog maar 1;5 jaar oud . Ik ga ermee aan de slag!

Na de val wil hij bepaalde bestandje niet met het juiste programma starten. Zou dit kunnen leiden op een kapotte SSD. Nog nooit eerder gehad!

Beste Mensen,

Vandaag heeft een andere partij mijn laptop laten stuiter tijdens een taxirit. Hoe groot is de kans dat het moederbord beschadigd is en dat ik dat pas op een later moment ga merken? Natuurlijk worden ze aansprakelijk gesteld voor alle schade die hier uit voor vloeit!

Ik heb alles wat op korte termijn verliep over gezet naar Vimexx en heb hier goede ervaringen mee tot nu toe. Ze zijn zelfs bij het goedkope pakket nog iets voordeliger dan Versio eerst. Ook daar kun je je .nl .eu gratis verhuizen tegen de oude looptijd. Wel valt het op dat Versio de domeinnamen niet voor de gehele looptijd bij de registar in een keer betaald. Dit zag ik doordat mijn looptijd bij de nieuwe provider met één maand verschillend. Dit heb ik maar even op de koop toegenomen!

Ik verhuis de boel wel lekker. Ze zijn in twee dagen tijd van een 7,9 (of zelfs hoger) bij trustpilot naar een 6,1 gegaan. Hun staan misschien wel in hun recht maar de manier waarop. daarnaast hebben de klanten op hun beurt de mogelijkheid om over te stappen!

Zit zelf ook bij Versio.

Er zit wel een maar aan deze prijsverhoging.
    Je krijgt nu ook een betere hosting er voor terug.

Meer data ect.

Als je een aantal kleine website's hebt draaien heb je niet voor niets zo'n klein pakket. Waarom zou je dan extra gaan betalen voor iets wat je nooit gebruikt!

Het is wel duidelijk geworden dat Versio vele klanten had die het starters pakket afname!

Versio heeft vanavond aangekondigd per 1 december haar prijzen te verhogen met 400%. Dit betekend dat je voor het starters pakket eerst €0,5 en nu €2,5 per maand gaat betalen. Nog even snel verlengen gaat niet meer. Ook een verlenging van de een .nl domeinnaam gaat van €3,99 naar €5,99 Kent iemand een leuk alternatief?

Ik ben van plan een absentie systeem te maken voor leerlingen. k ben aan het onderzoeken wat de slimste methode is . Het is de bedoeling dat een leerkracht een klas kan oproepen en dan bij iedereen kan aangeven per lesuur of iemand aanwezig , afwezig of te laat is.

- Wordpress
    - Acces database
    - Een simpel SQL database

Ik weet dat er al programma's bestaan als Magister en Pernasys maar dit willen ze niet.

Hij zoekt volgens mij ook iemand waarmee hij ideeën kan uitwisselen!

Je hebt een bericht!