Ik heb gisteravond een blog geplaatst. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Posts by Jesse
-
-
hey,
Ik wil een blog plaatsen op ictscripter maar heb een vraag. Worden de blogs eerst gecontroleerd voordat deze geplaatst word?
-
Wil je klein beginnen met adverteren hoeveel buget heb je?
-
Heb je ook ergens een eigen website of portofolio?
-
bied je alleen domeinnamen en hosting of ook andere services?
-
Een website waar jij dus kunt werken, als tester van andere websites?
Geen idee of zoiets bestaat.
ja dat bedoel ik idd
-
dat je bezoekers laat kijken of ze alles goed kunnen vinden enzo
-
er zijn gewoon mensen die dit doen. Je kan het zelf hier vragen
Het was meer dat ik mij daar dan bij aan kon sluiten.
-
Wat ik mij afvraag is of dat er een Nederlandse website bestaat waar je door een panel je website kunt laten testen en daarvoor betaald?
-
Ik ben hier terecht gekomen door wat @farhat.rocks zegt
-
heb hem gisteren ook ingevuld
-
Ik heb voor een project op school instructie video's gemaakt. Nu zijn we aan het onderzoeken wat voor opties er buiten onze server liggen om de video's af te schermen en alleen de mensen die er bij moeten erbij kunnen.
in mijn onderzoek heb ik de volgende netwerken al gevonden
youtube
vimeoHebben jullie nog ideeën?
-
heel mooi logo
-
dit is geen verkoop dit is voor promotie het staat ook niet in het verkoop topic!
-
112simulator is een spel waarin je in de huid kruipt van een centralist. Een mooi spel. Ook qwa script goed geprogrammeerd en zit mooi in elkaar.
(promotie)
-
had je het over mijn laatste post of mijn eerste bericht?
-
heb op youtube een simpelere tutorial gevonden voor een inlogsysteem alleen hij geeft deze fout Parse error: syntax error, unexpected '$username' (T_VARIABLE) in F:\USBWebserver v8.6\root\index.php on line 13
ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ter vergeefs
PHP: login.php
Toon Meer<?php if (isset($_post['hidden'])) { include('conect.php') //variable $username = $_post ['username']; $password = $_post ['password']; $sql = "SELECT * FROM leden WHERE username'".$username."' AND password='".$password."'"; $qeury = mysql_query($sql); $num = mysql_num_rows ($query); if ($num == 1) { echo "ingelogd" } else{ echo"password faild" } } ?>
-
Ik raad je aan om nog niet gelijk met een login systeem te beginnen.
Maargoed, wat krijg je voor foutmeldingen? Ik neem aan dat je weet wat deze zijn?
Ik mag ook hopen dat je niet zomaar de source code klakkeloos hebt gekopieerd van die site maar het ook daadwerkelijk zelf hebt geprobeerd.waar zou jij mee beginnen ?
-
Op advies van het topic in de lounge ben ik maar begonnen met mijn inlogsysteem ik heb van de website php-leren.nl de tutorial gevolgd maar er zitten nog wat fouten in je kunt het inlogsysteem hier vinden http://klus4pcschool.esy.es/login.php
-
Owja, hier de link van CodeSchool: http://www.codeschool.com
is dit gratis want er staat wel free account maar er staat ook pricing?