Posts by Jesse

Hallo,

Ik wil misschien met een vriend een simulator starten. We hebben beide geen programeer kennis. Ook kan ik geen normaal bijbaantje uit oefenen omdat ik beperkte ben aan mijn benen.

Chat (met ban functie)
    Opdrachten binnen krijgen vanuit een database
    De auto’s die je in het bezit hebt in kunnen zetten op de opdrachten
    Een shop voor eventuele auto’s personeel andere dingen
    Een winkel waar credits gekocht kunnen worden voor een vip account

Een plan moet nog uitgewerkt maar dit zijn de dingen die iig in de basis moeten.

Aan welke prijs moet ik denken als deze functie gebouwd moeten worden?

Rechts bovenin staat de tekst "morgen in huis indien op ..." het woord indien valt bijna helemaal weg. Ik weet niet of het zo hoort maar als het zo hoort vindt ik dit zeer onprofessioneel overkomen.

Dat je het met mijnwebwinkel hebt gedaan snap ik aan de ene kant wel om er weinig werk aan te hebben en het ziet er op zich netjes uit.

TIP:

Laat door iemand je website een of regelmatig checken op fouten bijvoorbeeld die ik hier boven heb genoemd.

Ik heb mijn gisteren aangemeld bij Publicoll en wil mijn website toevoegen om microads te kunnen gaan vertonnen op mijn website. Daarvoor moet je een aantal dingen invullen : adres , banner , titel , omschrijving. Ik loop bij de banner vast wat voor link moet ik daar invoeren?

Maar ik heb geen eigen iPad of iPhone hoe moet ik dat dan doen kan ik tijdelijk inloggen op een apparaat en dan de ander weer inloggen?

Beste lezers,

Ik heb een vraag over de icloud agenda. Bij ons in huis gebruiken de meeste een icloud agenda (een gezamenlijke) Ik gebruik een microsoft agenda. Kan ik deze agenda inladen in mijn microsoft agenda zodat ik de afspraken ook kan zien in mijn agenda? Of kan je in de icloud agenda iemand toevoegen zodat ik belangrijke afspraken wel binnen krijg?

het zou dan gaan over een app voor een vereniging waar nieuws het programma en uitslagen in komen. Het is allemaal toekomst muziek maar ben een beetje aan het uitzoeken.

ios en Android

Ik citeer van de Windows 10 FAQ
    "

Hoe gratis is gratis? Blijft Windows 10 gratis?

Gratis is echt gratis… Als je de upgrade binnen één jaar uitvoert na 29 juli 2015 is dit volledig gratis. Daarna blijf je nieuwe updates ontvangen (Windows as a Service), ook dat is gratis. Deze update blijf je ontvangen totdat je pc stuk gaat. Pas als je pc er mee stopt is je gratis upgrade ook voorbij. Maar koop je dan een nieuw pc, zit daar Windows in de meeste gevallen al op geïnstalleerd en blijf je wederom de laatste updates gratis ontvangen. "

Wat ik eruit opmaak komt er geen abo idd

Daarna kan je inderdaad niet terug en wordt je binnen 1 jaar verplicht een abonnement af te sluiten (kosten zijn alsnog onbekend). Ik zelf blijf liever op Windows 7 omdat het een vertrouwde omgeving is voor mij en ik weet dat alles hier 100% werkt.

De upgrade van me laptop heb ik 2 dagen gegunt toen ben ik alweer terug gestapt naar Windows 7.

Waar heb je gelezen dat je na een jaar een abonnement moet afsluiten?

Windows heeft ook nog een verborgen functie ingebouwd als je de upgrade installeert word er een optie aangezet waarmee ze jou computer kunnen gebruiken om anderen computers van updates te voorzien en zo sneller Windows 10 te kunnen uitrollen. Toen ik dit op het internet las heb ik deze functie gelijk uitgezet. Nadat ik Windows 10 had geïnstalleerd hadden een dag later ook de resterende computers in huis de upgrade beschikbaar.