Posts by Jesse
-
-
Beste lezer,
Voor mijn sectorwerkstuk (scriptie) ben ik onderzoek aan het doen naar : Hoe zet ik een eigen ICT bedrijf op?
Ik ben voor dit onderzoek opzoek naar bestaande of startende ondernemers die een korte vragenlijst willen invullen. Klik hier voor de vragenlijst
Alvast bedankt.
-
Zo dat zijn veel. Succes ermee .
-
Ik heb hem ook ingevuld.
Succes verder
-
het is inmiddels opgelost. De telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen gezet. Ondertussen mijn leeftijd in mijn profiel op de pc veranderd en weer opnieuw ingesteld. Nu wekt hij perfect
-
Ik heb een Windows Phone aangeschaft en geïnstalleerd. Een vereiste is daar dat ik mijn gezin configureer voordat ik een app kan dowloaden we hebben mijn account al toegevoegd bij famliy maar ik kom met geen mogelijkheid de melding weg dat ik de mijn gezin moet configureren help!!
-
Als ik eerlijk ben vind ik windows 7 en 10 geweldig. Heb na het kopen van mijn pc een korte tijd met 8.1 gewerkt waar vond het niks. Bij mij is hij ook met een bug geleverd leek het wel. Na installatie van 10 bleken de problemen na korte tijd weer aanwezig maar na een herinstallatie van 10 heb ik nergens geen last meer van.
-
Volgende stap: Facebook gaat diensten aanbieden zoals online daten, waarbij ze "handig" gebruik maken van een groot -en reeds aanwezig- gebruikersbestand (als ze al niet zoiets hebben).
Daar kun je idd opwachten
-
Heb u een pb gestuurd
-
Ik heb nog niet eens nagedacht over adblocker. Ik stoor mijn verder niet aan advertenties het levert mij soms wat leuke interessante websites op.
-
het werk volgens mij via GPS.
en op sommige gevaarlijke stukken staan er slagbomen dus als hij dichtbij dat stuk is gaan die dicht.voor de rest druk je op een halte knop waaruit je kan kiezen volgens mij zijn dat er 5. als er 1 aangedrukt wordt stopt hij op dat station.
rijden en sturen doet hij zelf er is geen buschauffeur aanwezig het is een vervoersmiddel van max 12 personen dacht ikIk denk dat de buschauffeurs gaan verdwijnen in het openbaar vervoer en er dit voor in de plaats komt.
-
Als er nog meer mensen deze app downloaden zal de benutting van jou gsm nog meer afnemen. Of zie ik dit verkeerd?
-
Ik denk ergens dat het misschien handiger is om het te laten staan zoals het nu is, met het €-teken.
Dan weet iedereen meteen waarover het gaat.
Dit is in versie 2 al opgevangen door dat tekentje. Maar versie 2 is daarin duidelijker dan versie 1. -
Ik denk dat een klein bedrag de gebruikers wel stimuleert om een blog te gaan schrijven maar ook er echt tijd insteken omdat ze ervoor betaald worden.
-
Gefeliciteerd met het 10 jaar bestaan van Ictscripters.
Ik ben nog niet zo heel lang te vinden op Ictscripters Maar ik vind deze website tot een van de beste comunity behoren voor zowel beginnende als gevorderde webmasters.
Waar is de geschiedenis pagina te vinden op dit moment? Misschien is het een idee om de geschiedenispagina als tijdelijk kopje in het menu bovenaan de website te plaatsen of ergens aan de zijkant in het menu.
-
We hebben op dit moment iemand die de opdracht voor ons gaat uitvoeren. Dit topic kan dicht.
-
-
Beste lezer,
Ik ben opzoek naar iemand die php kan programmeren en ons kan helpen met het ombouwen van een website naar een project. Er is weinig buget maar je krijgt genoeg voordelen op de website en er is een salaris mogelijk als er winst is op de website.
-
-
Kun je niet veel beter de gratis windows 10 versie erop zetten?