Vind het ook onnodig dat het scherm altijd aan is. Ook ligt hij bij mij niet naast mijn bed.
Posts by Jesse
-
-
Facebook pleegt met haar app een aanslag op de batterij van je smartphone. Uit onderzoeken blijkt dat wanneer je de app verwijdert je telefoon 15 % langer mee gaat dan wanneer je de app erop hebt staan. Dit kwam al eerder naar boven toen beweerde het sociale netwerk het probleem te hebben verholpen. Maar nog kun je beter de app van je telefoon halen.
Ga je de app van Facebook verwijderen?
-
Dat is nogal aan de prijs ja. Maar ik denk dat er ongetwijfeld mensen zijn die dit doen.
-
Ow sorry wilde reageren oeps een Quote. Mijn excuses!
-
Er word ook aangekondigd dat in de volgend update van Whatsapp het aantal groepsleden word verhoogt van 100 leden naar 256. Zou dit dezelfde update zijn??
-
Zeker waar maar nu al de tijd en moeite investeren in een niet te noemen bedrag is niet alleen zonde van je tijd maar het levert vaak ook niks op. Ik weet trouwens niet hoe zijn AV in elkaar zit en of die gedeponeerd is maar Starohosting kan over die 15 EUR ook nog kosten rekenen. Dan wordt 2% wel meer waard dan die 18 EUR. We hebben simpelweg geen informatie waar we iets mee kunnen, ik denk alleen dat je de moeite niet moet nemen voor nog geen 15 EUR en je verlies nemen. Dit maak ik zelf ook nog steeds mee, erg vervelend maar voor kleine bedragen niet de moeite waard.
Ik denk dat de tijd die hij hier al insteekt om dit topic te lezen meer kost dan dat het oplevert. Ik neem aan dat dit niet je enige klant is. Je kan beter de tijd die je er insteekt in promotie doen om meer klanten binnen te krijgen. Kun je in jou systeem ook mensen verbieden iets te kopen misschien is dat bij deze klant wel verstandig.
-
Het was al een tijdje bekend dat Microsoft de gratis opslag ruimte van 15 GB in je One Drive ging terugschroeven naar 5 GB. Op een website kon je intekenen dat je opslagruimte van 15 GB gewoon bleef bestaan. Niet alleen de gebruikers met een gratis account worden terug gezet ook de betalende klanten krijgen minder opslag tot hun beschiking. Dit kont omdat sommige gebruikers de Cloud dienst gebruiken als eigen media schijf met als gevolg dat sommige gebruikers wel 75 TB in beslag nemen. De betalende klanten met onbeperkt ruimte zouden nu terug gebracht worden naar 1 TB. Microsoft kondigde aan dat ze de gebruikers voldoende tijd ging geven om een passende oplossing te zoeken voor de overige ruimte. Echter melden enkele gebruikers dat deze reeds zijn terug gezet naar de 1 TB waardoor ze bestanden zijn kwijt geraakt. Microsoft verklaard dat dit een technische storing was.
Vind jij het kunnen dat als je voor onbeperkt betaald je dan nog maar 1 TB krijgt?
(bron)
-
Ik zou het zelfde doen als @K.Rens Wel zou je hem nog een ip ban of iets kunnen geven zodat de klant verder niks meer bij je kan kopen.
-
Een goede website is Weebly gratis met de mogelijkheid voor een forum.Ook zou je een goedkope hosting kunnen kopen bij Versio en daar bijvoorbeeld Joomla met PHPBB te installeren. Dit is wat meer werk maar kun je wel wat meer mee.
-
Zo heb je er ook een Line een Chinees chat programma draait op zowel windows apparaten als ios. Ik weet niet of hij ook op Android draait.
-
Bij mijn Windows Phone staat echter nog wel een verval datum bij Whatsapp.
-
Afgelopen juli is de nieuwe versie van Windows uitgebracht. Windows garandeert voor iedere versie minstens 10 jaar updates om het systeem veilig te houden. Windows 8 2012 is uitgebracht dus zou je verwachten dat je tot 2022 updates krijgt. In het beleid van Windows staat echter dat na het uitbrengen van een service pack de ondersteuning na 24 maanden afloopt. Op dit moment zien ze de 8.1 versie als service pack van Windows 8 dit zou betekenen dat de ondersteuning voor Windows 8 eind deze maand afloopt. Uit onderzoek van enkele onderzoeksbureaus vlijt dat er nog zo'n 40 miljoen windows 8 gebruikers zijn.
Ik denk dat met die reden Windows 10 is uitgebracht. Wat denk jij?
-
De nieuwe processor van Intel crasht bij zware taken. de processors slaan vast bij de 768k test van Prime95. Dit programma laat de pc berekening doen waarbij de pc vastloopt binnen enkele minuten of uren. De fout doet zich voor op Windows systemen en Linux systemen. Intel werkt op dit moment aan een bios update die de problemen zal verhelpen.
Het is niet de eerste keer dat er een fout in de processors van Intel voordoet. In 1994 moest Intel een heleboel pc terugroepen wegens een fout in een reeks processors.
-
-
Versio is goed vind ik. Als je dán een keer per jaar een bedrag van €4 voor het domein betaald blijf je nog binnen je budget.
-
Beste lezers,
Ik ben opzoek naar website's en YouTube kanalen waar je kan leren programmeren. De basis van html ken ik maar ik zou mijn kennis graag uitbreiden op het gebied van programmeren. Weten jullie goede website's om te leren programmeren?
-
We sluiten dit soort topics niet omdat er nog steeds nuttige informatie toegevoegd kan worden.
-
Gelukkig nieuwjaar. Mijn goede voornemens is slagen voor mijn eerste deel examen en weer de oude worden.
-
De politie in België waarschuwt dat er mails in de omloop zijn die je vragen te betalen voor de gratis update van het nieuwste systeem van Windows. De oplichters doen zich in de mail voor als advocaten van Microsoft en er wordt verteld dat er nog een schuld open staat bij Microsoft van maar liefst 50 euro. De schuld dient betaalt te worden doormiddel van een Paysafecard. In de mails is te lezen dat dit je laatste kans is anders zouden de kosten oplopen tot boven de 500 euro. Als dit je overkomt adviseert de politie om een klacht neer te leggen en de klantenservice van Paysafecard te contacteren.
-
Ik moet eerlijk zeggen dat ik binnen 2 minuten was uitgekeken. Het lay-out trekt mij ook niet echt. Ik denk wel dat je er iets van kunt maken maar dat er nog veel moet gebeuren.