ik heb ook interesse graag pm
Ook jou heb ik een PM doen toekomen. Graag ontvang ik ook van jou een reactie daarop
ik heb ook interesse graag pm
Ook jou heb ik een PM doen toekomen. Graag ontvang ik ook van jou een reactie daarop
Toon MeerHallo,
Graag wens ik meer info (interesse)
Met vriendelijke groet,
A.Tytgat
Ik heb ook jou een PM met een korte informatie toegezonden.
Toon MeerOver wat voor soort spel gaat het?
text-based of 2d of 3d?
Puur web?
Welke talen zitten hierachter, flash?
Het vragen welke talen hierachter zitten is nogal een feit dat jij de tekst niet gelezen hebt. Dus ik ga hier geen antwoord op geven.
Toon MeerMiddag,
heb wel interesse, kan je me pm sturen met wat meer info?
alvast bedankt
Ik heb een PM aan je doen toekomen.
Beste heren,
Ik heb een website sinds korte tijd voor een aanzienlijk bedrag overgenomen. Het betreft hier een spelwebsite over een bepaald concept. Maar ik ben er eigenlijk een beetje achter dat ik door tijdgebrek echt gewoon weinig ermee kan. Uitbreiden etc. Nieuwe plannen uitwerken.. Ik heb er eigenlijk echt geen tijd voor.
Het spel is echt uniek, interactief op het web. Het is nog desktop maar er is een begin om het om te bouwen naar NodeJS, om zo de applicatie uiteindelijk te kunnen porten naar Android, WP etcetera.
Wil jij een leuke game? Die je echt kan uitbreiden, waarmee je werkelijk alle kanten nog op kunt? Het spel is voorzien van veel mogelijkheden op dit moment. Maar ik wil dit graag een stille verkoop houden. Gezien het een best wel lucratief concept is wat heel goed internationaal ook kan aanslaan Ook de naam is leuk.
Heb jij interesse?
Heb je verstand van PHP, MySQL, OOP en natuurlijk NodeJS voor de toekomst? Neem dan met mij contact op. Dan kunnen we kijken of je budget toereikend genoeg is om als compensatie te dienen.
Het hoeft echt niet verkocht te worden, maar dan moet ik er nog meer geld in steken wegens ik een developer vast moet gaan inhuren, en aansturen..
We praten hier over mid-xxxx ... Hou hier rekening mee.
Met vriendelijke groet,
--
Dank heren,
Het probleem is inmiddels opgelost, en ik dank jullie allen voor de antwoorden en de geboden hulp.
Ik heb het probleem kunnen achterhalen, de bestanden waren voor een groot deel met ANSI gecodeerd, ipv UTF-8. Wat dus betekend dat hij bepaalde characters als andere waardes interpreteert..
Heel vaag probleem in ieder geval. maar het is gelukt!
KampenRepair
Ben jij student? Kan je ontwerpen? Is je werk aantrekkelijk?
Toon me een aantal van jou werken, en vertel me je prijs voor deze 2 onderdelen apart. Graag kom ik met jou in contact als je voldoende inspiratie kan opbrengen
Wil je het exacte onderwerp, dan ontvang ik graag een PB.
Beste,
De return is echt 100% gelijk aan de data wat er staat. in de ajax.php is weinig anders en staat er enkel echo 'ok'; niets anders..
Ik kan helaas de ajax niet geven wegens gesloten broncode.
Met vriendelijke groet,
KampenRepair
Niemand met een oplossing?
Hallo leden,
Probleem opgetreden, geen login? Werkt wel op nederlands maar niet als ik naar engelse taal switch. Heeft te maken met de doorvoer van de data, zie daarvoor de screenshot die ik bijvoeg.. >> Probleem is dat hij naar regel 1890 springt terwijl de return data wel degelijk >> ok << is?
In dit screenshot zie je dat er een functie uitgevoerd wordt dmv ajax, naar een php functie.. met data die verstuurd wordt vanuit het login formulier..
Wanneer deze data verstuurd is returned de functie een
Wat dus inhoud dat in de function de variable data OK is.. Maar hij displayed na correcte invoer gegevens alsnog de loginMssg... ? Terwijl hij je niet doorstuurd naar de self.location terwijl data toch echt OK is ..
Wie heeft een idee of workaround?
Met vriendelijke groet,