Posts by dmeigenaar

Beste leden van IctScripters :)

Ik heb een klein probleempje, en misschien dat iemand het weet waardoor ik het kan oplossen :)

Ik heb een maffia game

Ik ben bezig met een uitgebreide misdaden optie, waar je 5 categorieën heb:

1. Makkelijke misdaden plegen
    2. Normale misdaden plegen
    3. Moeilijke misdaden plegen
    4. Gevorderde misdaden plegen
    5. Street misdaden plegen

Tot nu toe gaat alles goed, alleen heb ik dan 1 probleempje.

Als je naar ''Criminaliteit'' gaat en dan naar ''Misdaden plegen'' zie je 2 sub menu's, de bovenste is niet het probleem de onderste ook niet echt.
    Als je dan op Misdaden plegen klikt kom je op de sub menu: Misdaden(De bovenste sub menu) en Makkelijke misdaden(Onderste sub menu), maar dan zie je de makkelijke misdaden, en zie je: Steel snoep van een kind, maar mijn probleem is dat als je op ''Doen'' klikt dat de tekst + het geld + de exp. etc. nog allemaal is van de oude misdaden die er waren. Maar hoe doe ik dat de nieuwe(Snoep stelen van een kind) dat dat geld + exp. en de tekst komt in plaats van de oude, hoe doe je dat? ?(

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)

M.V.G.
    dmeigenaar

Beste leden/gasten van Ictscripters,

Ik ga mijn eigen Dutchleader shop openen, waar je dus Dutchleader credits kan kopen, en heel misschien in de toekomst ook Overschrijf punten.

Ik bied 50.000 Dutchleader credits tekoop aan!:

Startbod: 10 euro
    Op bieden met 1 euro
    Buy-Now: 20 euro

Om het over te laten schrijven naar een account, moet je zelf de overschijrf punt kosten betalen(Tot nu toe gled dat!), 1,30 per 100 overschrijf punten, daarmee kan ik dan 100.000 Dutchleader credits overmaken!

Veel bied succes :)

PS. Houd deze topic maar in de gaten voor meer aanbiedingen in Dutchleader etc.:)

Betalen kan met: Paypal, bank overschrijving en met Paysafe.

Een voorbeeld: Als iemand 10 euro bied(Via paypal) en iemand anders bied 5 euro met paysafe, dan telt degene die met 10 euro paysafe bied!

M.V.G. dmeigenaar :)

Ik heb 3 verschillende leden(Die willen helpen met designen/scripten/phpmyadmin gezocht, die me willen helpen met mijn maffia game: Shadowmaffia(Geen reclame) :)

Wat verwacht ik van de 2 scripters:

1. Degene weet veel af van Scripten en met de maffia source: Mafiabase
    2. Degene is actief bezig met helpen en met ons ondersteunen en eventuele bugs en/of fouten in scripts oplossen
    3. Degene wilt het gratis doen en mag dan als het ware ook een plaats in het team

Dat was het tot nu toe wel

Wat verwacht ik van de Designer:

1. Degene is actief bezig met helpen met desings maken(Uiteraard ook gratis) en helpen met het uiterlijk van de in/outgame layout
    2. Degene wilt het gratis doen en mag dan als het ware ook een plaats in het team

Dat was het tot nu toe :)

Heb je interresse en zou je heel graag ons willen helpen, stuur dan maar een pb en het komt in orde :)

Wil je een bezoekje aan de site brengen(Om te kijken wat je voor ons eventueel kan betekenen) dat kan: shadowmaffia.crime2jail.nl (Geen reclame)

M.V.G. dmeigenaar :)

Hij doet het op zich wel alleen hij geeft dit weer bij de moderator tab:

Warning: mysqli_fetch_assoc() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in/home/u456266587/public_html/shadowmaffia/crew.php on line 131

En de Forum Crew moet er nog in, hoe doe je dat?

Ik zie bij de tab ''Moderator'' geen speler staan die ik in de database heb veranderd en bij de andere 2 tabs(Die ik heb bewerkt) zie ik wel de spelers staan die die rank hebben, maar bij Moderator(De tab) niet.

Ooh, oke

Ik gebruik de source Mafiabase

M.V.G. dmeigenaar

Ik heb een vraag/probleem.

Als ik naar mijn crew pagina gaat dan zie ik 3 tabs: ''Ontwikkelaar'', ''Beheerder'', ''Moderator alleen bij Ontwikkelaar en Beheerder zie ik wel degene staan in de kolom, maar bij Moderator niet :(

Dit is mijn script tot nu toe:

Misschien zit er een foutje in ofzo, ik weet het niet :(

PS. De tab ''Moderator'' heb ik zelf gemaakt de andere 2 tabs bewerkt.

M.V.G. dmeigenaar

Ik heb tot nu toe dit gedaan/geprobeerd:

1. Ik heb bij de database(Bij ''Users'' en dan bij ''Structuur'' boven ''admin'' een nieuwe(Weet niet hoe dat heet) aangemaakt met als naam ''Ontwikkelaar'' en heb ik mijn account daarop gezet alleen doet die het niet.
    2. Ik heb veel aan de script: Crew.php gewerkt(Als je op mijn game: http://shadowmaffia.crime2jail.nl/index2.php kijkt en dan onderaan bij ''crew'' klik je daarop dan zie je tabbellen met de crewrang namen. Voor de rest heb ik nog niks bewerkt. :)

Ik heb nog niet zoveel gedaan omdat ik niet weet welke script ik moet bewerken :(

Beste leden/gasten van Ict Scripters,

Ik heb een vraag?

Hoe kan je zeg maar nieuwe crewrangen op je spel toevoegen(Met scripts etc.) op de source Mafiabase?

Je hebt standaard de crew rangen: Administrator en volgens mij Moderator als het goed is.

Ik zou de crew rangen als volgt willen doen: Ontwikkelaar, Beheerder, Moderator, Forum Crew

Weet iemand hoe je zulke rangen kan toevoegen/bewerken?

Alvast bedankt voor uw antwoord:)

M.V.G. dmeigenaar