Posts by Nick_

    criminals... Maar moet je zowiezo van 0 starten om opnieuw op te bouwen...
    Meeste sources zijn oud en vol met bugs/lekken...


    En hou er rekening mee dat je al met iets redelijk goeds mag afkomen!
    Zoals een app aangezien text based zo goed als uitgestorven is...

    Ik werk met vriendelijke urls, domein.com/index/ /contact/ noem maar op, maar alles gebeurd via multivieuws .


    Heb ook php ter beschikking aangezien het om een crimegame gaat. Maar het liefst wil ik het met javascript, maar ajax zou ook een mogelijkheid zijn, alleen heb ik er niet veel verstand van...

    Het is me gelukt om cookies in te bouwen.


    Nu stuit ik op een ander probleem: Mijn pagina's worden opgevraagd met domein.com/index/


    Ik heb gelezen als je de path op / zet dat deze dan op alle scripts werkt..


    Nu werkt het alleen op de pagina's waar ik gedrukt heb op de link om het menu te verbergen... maar zodra ik naar een andere pagina ga zie ik het menu terug.


    Hoe kan ik dit oplossen dat het op iedere pagina kan worden gebruikt zonder dat ik op iedere pagina de menu moet inkliken...


    Hallo,


    Ik ben momenteel bezig om mijn menu in en uit te klappen door middel van javascript.


    Echter wil ik er nu cookies aan toevoegen om deze te onthouden want als ik nu iedere keer naar een nieuwe pagina ga komen de menus terug...


    Ik heb zelf al geprobeerd... Maar ik kom er totaal gewoon niet uit... X(


    Nu is mijn vraag of jullie mij een beetje op weg kan helpen..
    Het gaat om verschillende menus , ik wil ze allemaal apart verbergen of tonen dus niet als je 1 maal klikt dat alle menus weg zijn...


    Ik heb al een standaard scriptje:

    Nu is mijn vraag hoe begin ik er aan om de ids te herkennen en op te slaan in cookies? en hoe lees ik ze uit?
    Heb al verschillende webites bezocht met uitleg maar toch slaag ik er niet in om eruit te komen...


    Bedankt alvast voor de hulp..


    Nick.

    Als ik me niet vergis is het deze dat je zoekt:


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    N.