Posts by Jingelpo

    Hey allemaal,


    Ik wil graag een script kopen op sourceshop. Kan iemand mij vertellen of dit nog betrouwbaar is of actief? Demo's etc zijn allemaal verlopen. Geen idee of ik waar krijg voor mijn geld?


    Thanks!

    Beste allemaal,


    Ik zoek iemand die voor mij een basic scriptje kan maken net zoals cookie clicker of money clicker..


    - Een button waar je op kunt klikken om punten te krijgen.
    - Een manier dat je punten/kliks kunt klikken op een eigen naam .
    - Een shop waar je updates kunt kopen om meer kliks per klik op de button kunt krijgen.
    - en dit natuurlijk in een database wordt opgeslagen.


    Laat weten of je dit kunt en voor hoeveel je dit wilt doen.


    Dankje

    Beste ICTers.


    Ik heb een een maffia spel genaamd mafija.nl . Opgemaakt vanuit de Banditi source.


    Ik zoek alleen iemand die een aanmeld link script kan maken voor mij.


    Een script waardoor mensen een eigen link krijgen op hun pagina, deze link naar familie of vrienden buiten het spel kunnen sturen. En wanneer er dan een account wordt aangemaakt via die link zij dan ook de beloning krijgen..


    Is het onduidelijk wat ik bedoel laat het me weten. Prijs komen we wel uit. Ik betaal via bank.


    Gr Jingel!

    Beste allemaal,


    ik heb een mafia spel online. Ik heb een bank script werkend. Alleen geeft een steeds een limiet voor het storten op de bank. Er komt dan een error : FOUT!


    Je mag vandaag niet meer storten . Ik ben het hele script doorgeweest maar vind gewoon niet de code die een limiet aangeeft.. ? Kunnen jullie mij helpen?



    Beste allemaal,


    Ik heb de osbanditi source. Zou iemand mij kunnen helpen met de belcredit shop te laten werken. Ik heb dit nog nooit gedaan. HEt script staat er al helemaal in. Het werkt alleen nog niet ( het betaal onderdeel ).


    De prijs kunnen we bespreken. Bedankt.


    Gr

    Beste allemaal.


    Ik ben opzoek naar een shout-out op een sociaal platform voor mijn website.


    Laat het weten en dan kunnen we het verder hebben over de doelgroep via PM!


    Budget dan ook.

    Ik zoek niet iemand die een source kan maken. Ik zoek een source zoiets als mafiaway ( layout ) hoeft niet helemaal bugvrij te zijn. Dus als je een source hebt liggen nog graag reactie of pb ik koop hem!