Posts by Ome_Jakkes

Ziet er op zich wel goed uit, leuke domeinnaam ook. Alleen zou ik het logo anders doen. Lijkt te veel op die van de telegraaf.

Dank je wel.

Naar een ander logo ben ik ook nog op zoek / zelf wat aan het prutsen.

Het logo lijkt wel veel op de Telegraaf zoals Dees al heeft gezegd en ben het zeker met hem eens.

Ook onderaan helemaal aan het einde de foutcode is niet professioneel maar is eerder amateuristisch.

Heb je gelijk in. Die moet weg.

Klinkt realistisch.

Zelf geven we hier op ICTscripters 10 eurocent (ITcoins) per blog bericht dat je schrijft, maar dat werkt duidelijk niet motiverend genoeg ;)
    Ik adviseer dus hogere bedragen.

10 cent voor een artikel is van de ene kant niet heel veel (1), aan de andere kant leveren veel artikels je veel meer inkomsten op (2).

(1) Stel iemand is daar een uur mee bezig, dan is dat een uurloon waar zelfs een plattelandsbewoner in Bangladesh niet voor uit zijn bed komt.

(2) Uiteindelijk draait het er toch om wat het oplevert. Prijs van een artikel zou in elk geval moeten liggen onder te verwachten omzet die het artikel oplevert. Probleem is dat dat laatste vaak lastig in te schatten is.

Daarnaast: of mensen vinden het leuk om een artikel te schrijven en dan doen ze het gratis (zie bv. fok.nl) of mensen willen er geld mee verdienen en dan doen ze dat niet voor 10 cent. Je hebt wel wat mensen die op artikelplaats.nl en Infonu.nl gaan schrijven, maar dat doen ze met het idee meer dan 10 cent te verdienen en vaak zijn die artikelen ook vrij algemeen en weinig interessant.

De TS heeft daadwerkelijk een licentie en heeft hier ook daadwerkelijk voor betaald.

Prijs van het script is verlaagd, vandaar dat de TS de prijs ook heeft verlaagd.

De prijs is ook maar een indicatie. Het staat één ieder vrij om een bod te doen.

Ik heb er nooit wat mee gedaan met die site en dat gaat vermoedelijk ook niet gebeuren.

Is het bod echt te belachelijk, dan kan ik altijd nog nee zeggen. :)

Uiteraard, want ik heb nog geen logo.

Er zijn wel wat mensen die me hebben benaderd. Moet wel zeggen dat ik niemand teleur wil stellen. Tot nu toe heeft nog niemand een logo gemaakt, maar het zou zonde zijn als ik er straks 4 heb. Daar heb ik ook niks aan.

Stand van zaken nu is dat 3 mensen hebben gemaild/prive bericht hebben gestuurd, maar dat het de laatste 24 uur compleet stil is geweest.

Wat ik zelf heel vaak zie is dat men per woord laten uit betalen zeg 0,05 cent per woord. Zo betaal je dus niet voor het aantal uur wat je er mee bezig bent geweest maar meer voor de grote ervan. Hoe lang je er dan mee bezig bent zal in het begin uiteraard langer zal als je er mee begint. Als je meer en meer gaat schrijven gaat het natuurlijk sneller en ben je ook sneller klaar.

Dat is fairder dan per uur lijkt me, al heb ik liever een goed artikel van 500 woorden dan een flutartikel van 20.000 woorden.

Ja, natuurlijk kan dat. Gratis betekent namelijk niet dat je dan maar wat "aan kunt klooien" en dat men er niets van kan zeggen, omdat het gratis is.

Staat er niks op papier, dan is het voor hem sowieso niet heel eenvoudig om je ergens voor aansprakelijk te stellen. Er is immers niets afgesproken. Aansprakelijk stellen houdt 99 van de 100 keer toch in dat je 'n afspraak verzaakt. Zijn er geen afspraken gemaakt, dan kun je ook geen afspraak verzaken.

Afspraken zijn rechtsgeldig wanneer er wilsovereenstemming is bereikt, dat hoeft niet per se met een papieren contract te zijn. Een papieren contract is echter wel het meest praktisch en het handigst voor als er later discussie van komt.

Je kunt in elk geval een exoneratiebeding overeenkomen. Of dat achteraf bij de rechter standhoudt, is altijd maar afwachten overigens. Bij bv. bungee jumpen laten ze dat ook tekenen, maar gebeurt er wat en heeft de organisator fouten gemaakt, dan schuif een rechter zo'n beding aan de kant.

Vaak willen mensen dat niet, omdat er dan de kans bestaat dat ze veel te weinig krijgen.

Dat klopt. Het komt dan ook niet ineens binnen, maar in de loop van de tijd.

Te weinig is natuurlijk maar net waartegen je het afzet. :) Als je kijkt naar de tijdsbesteding, dan is het wellicht te weinig. Het gaat er mij echter om wat het oplevert.

€ 90 voor een PS3 bij de Pawn Shop lijkt ook onredelijk te zijn, maar zij hebben ook kosten en willen er uiteindelijk ook nog wat aan verdienen.

Ook vind ik de kwaliteit van veel artikelschrijvers op internet erg matig...

Ik ben op zoek naar iemand om een (vrij eenvoudig) logo te ontwerpen.

Het is een logo voor een op te starten nieuwswebsite en het dient een beetje in de stijl van de Telegraaf te zijn. Zelf ook al lopen rommelen, maar vind het er veel te agressief uit zien.

Richtprijs: € 10,00.

SEO heeft natuurlijk heel veel aspecten. Maar naar mijn mening is het plaatsen van content altijd nog het belangrijkste. Zorg er dus eerst voor dat je voor dat je voor de bezoeker relevante informatie plaatst. Doe dit met regelmaat en google komt vanzelf kijken.

Yep, daar zit 'm de crux met de vele SEO-schrijvers die op internet hun kans ruiken om wat geld bij te verdienen. Ze kennen het trucje van goed schrijven voor SEO, maar interessante en relevante content schrijven komt nog wel wat meer bij kijken. Is het artikel verder inhoudelijk prut, dan klikt iedereen binnen 3 seconde weer weg.

Demo voor admin is aanwezig op AdminCenter Anmeldung (login = Demo, ww = Demo, let op: hoofdlettergevoelig). Is in het Duits, maar je kunt dit zelf instellen naar Engels.

Stats zijn matig (+/- 5 unieke bezoekers per maand), heb er 0,0 energie in gestoken om het te promoten e.d. , ben ook niet actief bezig met het spel. De domeinnaam is redelijk voor het doel, de simulatietool werkt prima en wordt veel gebruikt voor voetbalmanagementgames.