Posts by mitchellve
-
-
Beste,
Mij kan je ook PM heb ook vanvond tijd.
Groetjes,
Mitchell -
Ik heb owncloud op een raspberry Pi draaien.
Het is niet een van de snelste maar het doet de job.
Raspberry Pi Owncloud (dropbox clone) dit is een goede tutorial.
en omdat het een extratje voor u is. zou ik dit echt aanraden verbruikt weinig stroom. -
Beste,
Het beste is dat je het in een mysql database steekt.
Ken jij hiervan iets of niet?Groetjes,
Mitchell -
Ik ben zelf bezig met wordpress thema te leren maken.
En eigenlijk is het niet zo moeilijk om zelf een thema te maken.
hier vind je de codex zelf van wordpress waar alles zeer goed is uitgelegd.
=> http://codex.wordpress.org/Theme_Development
En hier heb je de hirarchie van wordpress.
=> Template Hierarchy « WordPress Codex -
beste,
Kunnen we het onderwerp weten?
zodat we daar een schets van kunnen maken?groetjes,
Mitchell -
Ik ga dit zeker vanavond zeker bekijken het ziet er super uit!
-
Damm het is echt mijn dag niet....
-
@stijnhau daar heb je een punt in
waarschijnlijk een fout met phpmyadmin.
draai je op localhost of extern? -
@Patrick @dees040 @SC-Scripting sorry ik had het mis gelezen ik bedoelde MySQL in plaats van MySQLi.
mijn excuses!
Mitchell -
@Patrick dat werkt ook perfect.
Nu we toch over PDO bezig zijn. ik ben nu bezig met verschillende website om te zetten naar PDO omdat eens je de php 5.5xx heb geinstalleerd op je server zal er een warning komen dat mysqli_connect stilaan zal verdwijnen en het beter is om PDO te gebruiken.Groetjes,
Mitchell -
@stijnhau Het beste is dat hij eerst overstapt naar PDO en dan kijkt of de fout nog bestaat. het zou nutteloos zijn als hij de fout heeft gevonden en opgelost en dan overstappen naar PDO. dat zou dubbelwerk zijn.
Groetjes,
Mitchell -
Ik heb er 1 gevonden maar deze geeft alleen de basis van PDO functie. als je verder wilt gaan moet je in het engels zoeken.
PHP Scripts en Tutorials - PDO - Verbinden met verschillende databases - Inleidinggroetjes,
Mitchell -
het is beter dat je PDO functie gebruikt. want php gaat stilaan af gaan van mysql_connect.
PHP<?php $dbh = new PDO("mysql:host=localhost; dbname=/*databasenaam*/","/*username*/","/*password*/"); ?>
en als je bv iets uit de database wilt halen moet je dit zo doen:PHP
Toon Meer<?php include("connect.php"); $blog_post = $dbh->query("SELECT id,info,gebruikersnaam,groep,titel,datum FROM blog WHERE groep='" . basename(__FILE__,".php") . "' AND actief='0' ORDER BY id DESC;"); $blog_post-> execute(); foreach ($blog_post as $blog_row){ echo " <h3>"; echo $blog_row["titel"]; echo "</h3> "; echo $blog_row["info"]; echo " <div id='info'> gepost om: "; echo $blog_row["datum"]; echo " door : "; echo $blog_row["gebruikersnaam"]; echo " </div> <br> </table>"; } ?>
de 2 code is puur als je een soort van blog maakt en verschillende pagina's hebt waarop iets moet komen. bv home.php, nieuws.php. dan haal je alles uit de database met basename.
groetjes,
Mitchell -
Beste,
ik had hier ook problemen mee tot ik dit heb gevonden:
TextBox.ScrollBars Property (System.Windows.Forms)
als het nog steeds niet werkt laat een stuk code zien zodat we kunnen helpen.
groetjes,
Mitchell -
hallo,
Kijk ook of er een markt is voor je "idee".
praat er met een paar mensen/vrienden over dat je echt vertrouwd (dat ze niet met het idee gaan lopen).
=> hiermee moet je wel opletten want misschien denken ze van neen maar zeggen het is een goed idee om dat ze schrikken hebben voor je tegen reactie (dit ga je vooral hebben bij vrienden)
en vergeet zeker geen btw nummer aan te vragen
groetjes,
Mitchell -
beste,
Heb je u bedrijfsbeheer getuigenschrift al?
dit is verplicht in belgie.groetjes,
Mitchell -
-
goed goed
-