FBI betrouwbaar? dat zijn 2 woorden die niet in 1 zin passen.
Het vreemde is dat ze direct na de Sony aanval direct wezen naar Noord-Korea met zeer weinig bewijs. Want het Sony network wist nog niet wat er juist met hun network was gebeurd. Pas na 24 uur hebben ze alle schade kunnen opmeten. (3/4 van de file servers leeg gemaakt, etc)
Dus zo snel met de vinger wijs is onmogelijk om te bewijzen...
Posts by mitchellve
-
-
@L.Groot bedankt voor de verheldering!
-
Sinds het bestaan ?
Ik heb gehoord dat dat niet bestond. -
@Ferhat sinds wanneer is er een google support team?
-
Je foto's dat uit geroken worden zijn zonder witte background. dus onder andere PNG extensie. probeer ze eens met photoshop of gimp een witte background te geven en dan te uploaden?
Dan heb je dit probleem opgelost
grtz,
Mitchell -
gelukkige nieuwjaar
-
@GiovanniK
Dat zei ik toch?
grtz,
mitchell -
Zeker doen
-
Ben je nergens een plastic aansluiting kwijt geraakt?
in de foto zie je dit op de linkse toets gemonteerd.
het moet een vierkant/veer achtig zijn. -
@Wmdiensten
Dropbox bewaart zowie zo filles op je schijven anders zou je deze offline niet kunnen aanpassen. -
Ik zit zelf nog met het probleem met firefox. deze hebt ik ingesteld naar de D schijf map downloads. maar elke keer gaat hij naar mijn gebruikers download map
(als ik iets download)
-
Dat zou ik niet doen. Laat deze gewoon staan.
vergeet niet je download map ook te doen.
en de browsers aan te passen,dropbox,owncloud,etc. -
je gaat naar je bibiotheek (via verkenner) op je D schijf maak je juist dezelfde mappen aan. (documenten,muziek,etc)
dan gaan je terug naar je bibiotheek en klikt met de rechtermuis op documenten.
=> klik op eigenschappen
=> klik op locatie
=> klik je op verplaatsen
=> selecteer de map van de D schijf
Dit blijf je doen bij alle mappen.
Ik heb de bureaublad map niet gedaan. -
ik heb de hard reset gedaan en hij wilt het nog altijd niet doen.
@K.Rens Ik werk niet met deze programma's van iomage find my nas ik doe alles via de webinterfaces
En ik heb een artikel gevonden dat je de nas direct kan aansluiten naar je computer.(static IP) dus ik denk dat daar het probleem zit.
if(internet = gevonden){
catch dhcp IP
}
else
{ take static IP
} -
Voor u ook fijne feestdagen! en beste ICT wensen.
-
bedankt voor het antwoord ik ga dit morgen eens bekijken.
groetjes,
Mitchell -
Ik zit met een probleem. ik heb thuis nog een Iomega Home Media Network Hard Drive Cloud Edition 1TB staan. (staat al 2 jaar stil omdat ik een betere nas heb gekocht). ik zit in de chiro(jeugdbeweging) en we hebben veel muziek. en om altijd onze muzieklijst te update op elke computer is gewoon tijdrovend. dus ik had nog een router staan en mijne ouwe nas.
Deze ben ik daar gaan installeren. maar op 1 of andere manier wilt de NAS niet opstarten zonder internet connectie.(blijft pinken bij het opstarten) Ik heb ook gekeken of de router dhcp services aanstaat en die staat aan en deelt ook IP-adressen uit. Ik heb wat opzoek werk gedaan maar ik vind er niets vanop het internet...
iemand al ervaring mee gehad?groetjes,
Mitchell -
Best is dan gewoon het contact te verbreken.
En als hij u aanklaagt dan gaan ze hem in vredes rechtbank goed uitlachen... dat weet ik zeker. -
Hij heeft geen enkele poot om op te staan.
En de volgende keer dat hij je uitscheld neemt dit op met een recorder.
Hierna kan je 2 opties nemen =
1) je dient zelf een klacht wegens lasten en eerroof.
gevolg= je hebt met denk ik een mondelinge overeenkomst dus 50% 50% kans dat je wint.
2) hij dient zelf een klacht in. Dan kan je als bewijs binnen brengen dat hij je constant uitscheld.
gevolg= je zal waarschijnlijk winnen. -
@R.Haentjens ik zal je een PM sturen want we zijn off topic aan het gaan.