Posts by mitchellve
-
-
Hallo iedereen,
Ik zit met een vraagje.
ik was bezig met een image resize script.
Ik had hier deze libary voor gebruikt= ImageMagick.
Maar omdat mijn webhosting bedrijf deze niet heeft geïnstalleerd werkt mijn script niet.
heeft er iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?Groetjes,
Mitchell -
Beste,
Is dit bij een extern bedrijf of bij je zelf thuis?
en wil je een screenshot doorsturen met de configuratie?Groetjes,
Mitchell -
L. Velthuis dat zou hij zelfs niet kunnen.
- ik moet hem altijd helpen met zijn facturen opslagen.
- back ups nemen
- constant facturen zoeken die hij ergens anders heeft opgeslagen.
Begrijp je nu waarom ik het wil doen?
Groetjes,
Mitchell -
L. Velthuis
Hij is geen computergenie. dus ik wil het met zo weinig mogelijk opties en buttons gebruiken.
dus daarom wil ik alles met php en javascript automatiserengroetjes,
mitchell verbruggen -
-
Beste,
Ik heb het niet gevonden.Groetjes,
Mitchell -
@Wmdiensten
Danku nu zie ik het! En het ziet er allemaal logisch uit.
Groetjes,
Mitchell -
Hallo,
Om internet via elektriciteit door te sturen, zou je al binnen hetzelfde circuit (zelfde plon) moeten zitten in je huis.
Anders wordt dit heel heel traag.
Zit je op eenzelfde leiding, dan gaat dit heel snel.Verder kan elk elektrisch toestel dat je aansluit op dit circuit voor interferentie (storing) zorgen.
En verder zeker geen splitters of kattenkoppen ertussen steken, ook deze vervormen het signaal.
Wat je het beste kan doen, is je router insteken in een stopcontact en in een stopcontact er vlak naast (liefst in dezelfde box in de muur) meteen de andere tp-link insteken.
Dan zit je vlak bij elkaar en kun je kijken of de storing minder is.
Als het dan wel goed is, zit er ergens anders storing op je elektriciteit en kun je beginnen elimineren door andere toestellen uit te trekken.
Dat bedoelde ik dusgoed uitgelegd @K.Rens
-
Ik heb een hosting bij freaze.nl, heb er momenteel nog geen klachten van.
Jep die zijn ook zeer goed! -
Hallo,
Allereerst super leuk dat je dat voor je vader wilt doen.
Ook verbeter je mogelijk je kwaliteiten in programmeren.Waarom zou je werken met het PHP excel systeem?
Heb je ook al nagedacht hoe je de factuur laat bereken?
Je geeft aan dat het een facturatie systeem wordt. Laat je alleen dat doen met je systeem of ook bijvoorbeeld het klaarmaken van een BTW aangifte?
Ik zou dit willen doen omdat alles gaat gehost worden via een extern bedrijf. en dan kan ik de back ups configureren enz. als ik er een programma voor schrijf dat alleen op zijn laptop draait dan zit je met een bepaalde problemen. onder andere hij is geen computer genie => als er iets mis is met de back up configuratie zal ik het pas te weten komen als ik er naar kijk.
=> Hij wilt ook graag facturen kunnen maken op zijn tablet dus dan moet ik er wel een website voor maken.
en phpexel heeft optie voor de btw dus dat vormt geen probleem.
En voor de btw aangifte ga ik andere user aanmaken die alleen aan de facturen kan. (dus niets aanpassen aan bestaande klanten enz.)Je kan eens kijken naar volgende gratis code:
Simple Invoices | An Open Source, Web-Based Invoicing SystemIk gebruik dit en ben er vrij tevreden van.
Zit goed in elkaar.
Ik heb hier ook naar gekeken en het is wel interessant. maar omdat ik een nieuw project nodig heb dacht ik om een factuursysteem te bouwen.
en als het mij echt niet lukt dan ga ik dat gebruikenHoezo een berekening?
Met PHP kan je heel simpel een berekening maken met totaal aan BTW kosten.
Anders zou elk ander systeem hier ook niet zijn werk in doen, of bedoel je dit anders?
Verder wordt BTW aangifte door je boekhouder gecontroleerd, althans zo werkt die van mij wel.@mitchellve
Daar kan je inderdaad gebruik van maken, ik heb hier toen ook naar gekeken voor een ander onderdeel.
Ik moest toen een excel schrijven welke een bestelformulier was, is dus ideaal voor een excel schrijven.Schrijf je facturen altijd naar een database, laat hieruit een PDF genereren die je met de PHP Excel maakt.
Op die manier kan je makkelijk een berekening maken over de BTW en totaalkosten.dus je bedoeld dat alles via excel naar de database moet en als hij het bv wilt afdrukken. moet ik het via PDF uit de database laten komen?
-
heb het gelezen. stuur maar door!
groetjes,
mitchell -
kan je alle file doorsturen?
zodat ik kan kijken en aanpassingen doen.groetjes,
Mitchell Verbruggen -
ik zie niet direct het probleem....
krijg je geen enkele error? -
Ik zocht een nieuw php/mysql project.
en mijn papa heeft een tuinonderhoud bedrijf. en hij is geen computergenie + factuur genie. dus vorig week ben ik begonnen met het idee om voor hem een factuur systeem te maken.
ik ben het momenteel aan schrijven.
Maar nu heb ik jullie raad nodig!
om deze factuur te maken. heb ik een pagina gemaakt met producten (sub: producten toevoegen,etc...).
hij heeft ook een foto, btw nummer enz op de factuur staan.
zou ik php excel gebruiken hiervoor of heeft iemand een beter idee/ervaring?
phpexcel:
PHPExcel - Homegroetjes,
Mitchell Verbruggen -
de tempfile functie had een limiet. en ik gebruikte deze in mijn php script van albums... ik kon max 7 foto's uploaden. en ik heb ze dan gecontacteerd en nu kan ik er 50 uploaden. maar er is ergens een file waarop welke functies dat een limiet of geweigerd worden door veiligheid redenen.
groetjes,
mitchell -
ik heb ook ooit problemen gehad met powerlan.
het probleem was dat ik ze in een stekerdoos stak.
en ze moesten in een stopcontact zitten.
hierdoor had ik snelheidsverlies en om de 25 min. geen connectie meer.
misschien helpt dit je.groetjes,
mitchell -
oke,
staat er op de website of forum al data op?
anders moet je alles kopieren en plakken (database,enz).
ik zou dan voor versio gaan.
de helpdesk is geweldig heb al een paar keer moeten sturen. en binnen de 24uur hebben ze mij toegang geven tot bepaalde PHP functies. en ze hebben via directadmin een optie waarmee je alle wordpress functie activeert dat nodig zijn.
groetjes,
mitchell -
Versio.nl is goed. Maar ze blokkeren bepaalde php functies... Dus het hangt af wat voor een website je hebt? Is het een forum? Etc?
Groetjes,
Mitchell -
kan je het logbestand even laten zien zodat ik kan helpen
grtz,
mitchell