Posts by KevinPHP

    Allereerst hartelijk dank voor je feedback!


    Dashboard - Ja dat klopt, dit is mij ook opgevallen. Helaas weet ik nog niet wat ik hiervoor in de plek moet plaatsen. (tips zijn welkom!)


    Facturen - Opmerking 1,2 en 3 zijn de demo opmerkingen. Als er geen opmerkingen zijn dan is dit veld uiteraard leeg.
    - Print versie; ja dat klopt, deze heb ik net even gauw aangemaakt bij nader inzien kwam ik erachter dat er helemaal geen mogelijkheid was om te printen. Ik ben er nu direct mee aan de slag gegaan vandaar dat het wat rommelig leek omdat hij nog niet af is uiteraard komen hier KvK, Bank, Logo etc nog op! Maar alsnog bedankt voor je oplettendheid!


    Gegevens - Bedankt voor de tip, inderdaad wel een stukje gebruikersgemak omdat de lijst anders onnodig lang is. Ik voeg er denk ik een stukje JS aan toe dat wanneer je zakelijk selecteert de zakelijke input fields naar boven komen.


    Producten - Ik heb internet erbij gezet omdat er later nog meer categorieën bij komen bijv cursussen, ik denk dat het makkelijk lijkt dat als ik de sub categorieën weg laat en er een counter bij maakt dat als je minimaal 1 product hebt je dan het menuutje ziet bijv webhosting. En dat hij voor de klanten die niks in deze categorie hebben hij onzichtbaar is.


    Antwoord ticket - Op zich wel slim idee, in principe is hij bij nader inzien ook wel overbodig!


    Spellingsfouten - Nederlands was helaas niet mijn beste vak! Meestal laat ik de teksten ook door andere mensen nog na kijken :S


    Nogmaals bedankt voor de tips ik kan er zeker wat mee!

    Oke, dat bespaard idd een hoop klik werk. Ik zal hier aan gaan werken.
    De teksten zal ik ook aanpassen hartelijk dank!


    In ongeveer 5 minuutjes zullen de facturen en producten erbij staan.

    Ik kan nu niet inloggen, maar hierbij wat verbeterpunten.
    -In het klantenpaneel hoort je netjes aangesproken te worden. Dat betekend dat het ook zonder spel- en grammaticafouten moet. Het is bijvoorbeeld 'goedenavond' en niet 'goede avond'. Daarbij hoort er een punt te staan als je alleen de eerste letter van de naam noemt. Dus dhr. (hier hoeft ook geen hoofdletter) D. Demo2.

    Je kan weer inloggen! Ik had het demo account alweer geblokkeerd :P


    Bedankt voor de tips, ik zal ze direct aanpassen!

    :P Het partner programma ziet er wel grappig uit, je kan alleen ontelbaar keer op je eigen link klikken. Ik weet niet of dat de bedoeling is?

    Haha ja klopt, in principe maakt dat niet zoveel uit. Ik heb namelijk 3 status soorten;


    Status 0; Als iemand erop klikt die nog niet geregistreerd is, deze status veranderd naar 1 als iemand zich binnen de 24 uur registreert.
    Status 1; Als iemand zich binnen de 24 uur registreert.
    Status 2; Als iemand erop klikt die al reeds een bestaande klant is uit het bestand.


    Ik heb met if/else een stukje gemaakt dat hij alles opslaat (behalve de partner variabele die niet bestaan dan) en hoe dan ook altijd naar de volledige URL je door stuurt. Zo kan je de link makkelijk achter een plaatje plakken en referals krijgen zonder dat ze het eigenlijk door hebben 8o


    -----
    Dat status naar 1 zetten moet ik wel handmatig doen maar omdat ik +- 40 klanten heb ik een php mailer gekoppeld bij het registreren dat ik direct bericht krijg als iemand zich registreert dus dan check ik meteen alles na.

    Vind het er wel lekker uitzien ;).


    misschien teksten iets kleiner?

    Hartelijk dank voor je bericht, zijn het teksten die in de aparte DIV's staan met voornamelijk <h1><h2><h3>? Ik heb het van een andere tester ook gehoord maar helaas kan ik het zelf niet merken omdat ik op een 27 inch imac werk of een macbook pro en daar past alles goed op van daar ;(