Toon Meer
Dashboard.
- Bovenaan een beetje leeg in tegenoverstelling tot de rest van de pagina.
Facturen.
- Opmerking 1, 2 en 3 weghalen. Dit ziet er netter uit.
- Als een klant geen korting heeft hoef je dit niet te vertellen naar mijn inziens.
Ook vind ik de PDF versie niet mooi.
Ik vind dat hier een logo bij hoort, kvk gegevens en betaal gegevens.
Gegevens.
- Misschien slim om als je het op particuliere klant zet dat het meteen ook het KVK en BTW nummer weghaalt.
Vind ik namelijk net zo handig
Producten.
- Graag een overzicht en dan niet internet .....
Wel kun je dit doen op een pagina en dat je er dan een soort alinea's van maakt.
Antwoord ticket.
- Link Naam? Link URL?
Misschien vervangen door onderwerp en dan dat soort dingen in het tekst veld door de klant laten invullen.
Zoals eerder aangegeven.
Let op spelingsfouten.
http://secure.kevindigitaal.com/bestel_quicksupport
Hopelijk kan je wat met deze verbeter punten.
Allereerst hartelijk dank voor je feedback!
Dashboard - Ja dat klopt, dit is mij ook opgevallen. Helaas weet ik nog niet wat ik hiervoor in de plek moet plaatsen. (tips zijn welkom!)
Facturen - Opmerking 1,2 en 3 zijn de demo opmerkingen. Als er geen opmerkingen zijn dan is dit veld uiteraard leeg.
- Print versie; ja dat klopt, deze heb ik net even gauw aangemaakt bij nader inzien kwam ik erachter dat er helemaal geen mogelijkheid was om te printen. Ik ben er nu direct mee aan de slag gegaan vandaar dat het wat rommelig leek omdat hij nog niet af is uiteraard komen hier KvK, Bank, Logo etc nog op! Maar alsnog bedankt voor je oplettendheid!
Gegevens - Bedankt voor de tip, inderdaad wel een stukje gebruikersgemak omdat de lijst anders onnodig lang is. Ik voeg er denk ik een stukje JS aan toe dat wanneer je zakelijk selecteert de zakelijke input fields naar boven komen.
Producten - Ik heb internet erbij gezet omdat er later nog meer categorieën bij komen bijv cursussen, ik denk dat het makkelijk lijkt dat als ik de sub categorieën weg laat en er een counter bij maakt dat als je minimaal 1 product hebt je dan het menuutje ziet bijv webhosting. En dat hij voor de klanten die niks in deze categorie hebben hij onzichtbaar is.
Antwoord ticket - Op zich wel slim idee, in principe is hij bij nader inzien ook wel overbodig!
Spellingsfouten - Nederlands was helaas niet mijn beste vak! Meestal laat ik de teksten ook door andere mensen nog na kijken
Nogmaals bedankt voor de tips ik kan er zeker wat mee!