Posts by Waxi

Dus dan zal mijn kameraad outlook moeten gebruiken.

Niet het programma outlook, maar outlook.com, de opvolger van hotmail. http://www.outlook.com . Normaal gezien zou hij daar moeten kunnen inloggen met zijn hotmail-account (of doet hij dit al).

Ga dan naar instellingen > Opties > Je e-mailaccounts > Toevoegen aan account voor verzenden en ontvangen

Let er wel op dat je een gewoon e-mailadres in directadmin dient aan te maken en GEEN forwarder als je deze functie wilt gebruiken!!!

Via outlook.com is dit mogelijk. Die je gewoon een account toe te voegen voor het verzenden en ontvangen van email. Maar dan mag je geen forwarder instellen in directadmin.

Bij wordpress moet je dan bv zo doen. als je een nieuwe pagina wilt dat een subitem is van content, doe je rechts als hoofdpagina contact, dan kan je contact/pagina krijgen.

Dit gebruik ik ook. Ben niet zo ervaren in WordPress en zie zelfs geen andere manier...

gebruik altijd de get_permalink() en de the_permalink() functies in je themas

Wat bedoel je hiermee precies? Mijn thema is aangekocht op themeforest...

Ik heb zonet een WordPress installatie uitgevoerd, maar wanneer ik de permalinks verander naar de 'berichtnaam' krijg ik het probleem:
    Ga ik naar http://www.site.be/contact werkt het.
    Ga ik naar http://www.site.be/contact/pagina krijg ik een 404.

Mijn .htaccess bestand bestaat uit:

Apache Configuration
    # BEGIN WordPress
    <IfModule mod_rewrite.c>
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteRule ^index\.php$ - [L]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]
    </IfModule>
    # END WordPress

Weet iemand wat er fout gaat of heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Alvast bedankt!

Ik heb een beetje te weinig overgeschreven van mijn bankrekening naar mijn paypal en heb daarom maar een klein bedrag nodig. Is iemand bereidt 3 euro over te maken naar mijn paypal? Je krijgt er 4 euro overschrijving voor in de plaatst.

Ik heb het liefst vandaag nog nodig.

Ik zou voor het lettertype van je titels een iets leesbaarder lettertype kiezen.

Hier werk ik nu aan.

Citaat

De content waar het de bezoeker om te doen is wordt door de header, en de ruimte daarboven wel heel erg ver naar beneden geschoven, 33% van je pagina wordt eigenlijk gevuld met alleen een menu als interessante content.

De headerafbeelding wordt verkleind. Ik zoek nu uit hoe ik dit kan aanpassen. Ik vind de instelling niet snel terug...

Citaat

Op de homepage staan hieronder ook nog eens 3 grote blokken waarbij niet direct duidelijk is dat er doorgeklikt kan worden naar iets

Die 3 blokken zijn verwijderd.

Citaat

De plaatjes die in sommige menu's gebruikt worden zijn niet klikbaar

In de menu (bovenaan) is het neit de bedoeling dat deze klikbaar zijn. Er zit geen link achter.

Citaat

Veel dode links overal

Dat komt omdat de gehele website nog niet geüpload is. Een deel ervan is of nog niet klaar, of nog niet geüpload.

Ondertussen zijn er al heel wat pagina's verder afgewerkt en verbeterd. Maar omdat ik op vakantie ben, en mijn computer in onderhoud is, zit ik op een pc die niet van mij is en heb ik de originele bestanden niet die ik nodig heb om te uploaden. Nog even geduld voor mijn 'meer afgewerkte' versie :D

Ik ben momenteel bezig met mijn laatste project en zou graag even jullie mening hierover weten.

De site is te bereiken op city*fans.be (zonder *)

Alvast bedankt!

Hoi!

Ik heb een kort scriptje gevonden op internet en het een beetje aangepast naar mijn wensen :D

Maar nu mijn vraag: voor de site dient het in orde te zijn dat de tijden volgens de Belgische (en Nederlandse) tijd worden berekend. Zo mag NIEMAND zien welke tekst er wordt getoond vooraleer het 14uur is Belgische tijd.

Heb ik dit correct toegepast in dit scriptje? Zo nee, heb je een oplossing?

Ik heb zonet de plugin tablepress op mijn Wordpress-site geplaatst en zou graag iets aanpassen in de css.

Zoals jullie in het bijgevoegde screenshot kunnen zien, is de eerste rij in het oranje. Nu zou ik ook graag willen dat hij de eerste kolom ook in het oranje plaatst.

Iemand een idee?

Ik gebruik nu deze code:

Code
    .tablepress .column-1 tbody td {
        font-weight: bold;
        font-size: 14px;
        background-color: #EB8210;
    }