Ik heb mijn beginpost aangepast.
Posts by Waxi
-
-
Hierbij bied ik volgende domeinnamen aan:
- gamelovers.be (Versio) - 16-11-2015
- pcgamers.be (Versio) - 08-11-2015
- pc-community.be (mediawax) - 01 mei 2015
- wikigame.nl (Versio) - 27-10-2015
Gratis push mogelijk, 3 EUR per domein. De kosten voor een eventuele overplaatsing zijn voor de koper.
-
Dan lees jij hier toch het minste goed...
Dan werkt mijn oplossing wel. Je selecteert alleen het deel dat je moet veranderen en niet de gehele lijn! Wil je geen ' meer dan zoek je op ' en je vervangt ze door niets. Simpel als dat. -
Dan selecteer je toch gewoon ('464','118' en drukt op ctrl + h en vervangt het door (464,118 ?
-
Want momenteel kun je met control+H gewoon alle ' vervangen met niets.
-
Ik heb zelf al een volledige html-versie van de lay. Dan vind ik 60EUR een faire prijs.
-
Ja, de prijs die je zegt ferhat is me toch wel iets te hoog gegrepen hoor...
-
Dan moet je nog After effects hebben he -
Hey
Ik ben momenteel ergens mee bezig maar voor mij is het nogal omslachtig om nieuwe info toe te voegen dus vroeg ik me het volgende af...
Kan iemand de layout van sow*fansdotcom (zonder * en met een .) kunnen omzetten naar een simpele wordpress layout? Ik had hier oor aan 50 a 60€ gedacht. Is het meer/minder laat gerust iets weten.
Meer info via pm en alvast hartelijk bedankt!!
-
En de prijs?
-
Screen shot? Mss een demosite opzetten?
-
-
-
Ik ben momenteel bezig met een Windows 8 app, maar nu is er een probleem dat ik niet horizontaal kan scrollen. Weet iemand de juiste code hiervoor? Ben nu al op zoek geweest online... Maar niets gevonden dat mijn probleem oplost...
-
-
Welkom | Mediawax Webhosting en domeinregistratie
Wil je het via bovenstaande link doen aub? Dan krijg ik ook watBedankt!
-
Mediawax is ook een goede. Gebruik hem ook al een tijdje en scherpe prijzen!
-
Vraagprijs / verwachte prijs?
-
En mss wat stats?
-
Idd. Graag wat meer informatie.