Posts by Waxi

Beste

Nu heb ik mijn hosting verplaats. Ik ben van directadmin naar cpanel gegaan en ik krijg direct errors over mijn gehelen site. Dit is er een van:

PHP
    Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/***/public_html/***.com/user/models/config.php on line 85

De betreffende lijnen zijn in volgorde: 84-85-86-87

PHP
    $stmt = $mysqli->prepare("DELETE FROM ".$db_table_prefix."sessions WHERE ? >= (`sessionStart` + ?)");
    $stmt->bind_param("ii", time(), parseLength($remember_me_length));
    $stmt->execute();
    $stmt->close();

Iemand een idee? Of ligt het aan cpanel? Want ik kom deze fouten over mijn gehele site tegen...

Leuk het nieuwe menu bovenin ;)
    Ik heb alleen een klein probleem nu: Ik kan via mijn mobiel niet meer op de 'hoofd'buttons klikken zoals forum, blog etc. Ik krijg enkel het submenu te zien.

Beste

Ik ben op zoek naar iemand die een simpel form Wilt maken. Een kleine beloning is mogelijk.

Het zou hier gaan over een verbetering van een bestaand scriptje. Pm Me voor meer info.

Mvg

Ik probeer uit mijn database gegevens op te halen en weer te geven tussen een bepaalde tijdspanne.
    Dit is mijn code:

Het probleem is nu dat ik een melding wil laten weergeven indien er GEEN items in mijn database staan. Maar ik weet alleen niet hoe ik dat kan doen omdat hij sowieso alleen maar de data uit mijn database ophaalt tussen 2 tijden.

Kan iemand mij verder helpen!

Alvast bedankt!

Ik ben momenteel niet thuis maar ik had voor ik vertrok nog een voorbeeld geüpload.
    Mss kan dit je helpen: Home | SoW Fans

Alvast bedankt!

*Edit*

Mijn code die ik gebruik:

Heey

Ik probeer een 'bolletje' met de datum in te plaatsen telkens linksboven mijn tabelrij maar het wil niet echt lukken.

Heeft iemand anders misschien een oplossing hiervoor? Het moet zich dus telkens herhalen en aan te passen zijn telkens ik een nieuw blogbericht plaats op mijn site.

Het is moeilijk uit te leggen wat ik wil, maar bekijk even de bijlage ter verduidelijking.

Alvast bedankt!

Tja, omdat ik het beste wil leveren aan de bezoekers. Het is niet dat je nu alle content op WP plaats en die dan binnen een jaar ofzo op vb plaatst. Het gaat Me eerder over het gebruik en de duidelijkheid voor het navigeren.

Nu er toch al enkele meningen zijn gegeven, wil ik ook even mijn opmerkingen meedelen:

De 1ste vind ik een zeer mooie layout. De nadelen zijn dan weer dat het traag is en als ik er ooit een community wil van maken dat dit ook nog eens geïmplementeerd moet worden.

De 2e is zowel cms, blog en forumsoftware. Net wat je nodig hebt voor een community van een spel op te richten. Het enige nadeel is dan weer dat er soms nog onverwachte fouten optreden waar ik momenteel zelf geen weg mee weet (soms blijft de pagina 'laden' en komt niet tevoorschijn, ...).

Kortom, mijn voorkeur gaat ook naar de 2e. Maar wou toch even de mening van anderen weten. Dit helpt enorm bij het opzetten van een goede website(community). Daarom wil ik degene die hun mening plaatsten ook hartelijk bedanken!

Ik ben momenteel druk bezig met het maken van een website. Ik weet enkel niet goed welke layout te kiezen.

Helpen jullie mij even?
    Opmerkingen/tips zijn ook steeds welkom.

1. sow*fans dot com
    of
    2. sow*fans dot com/beta
    (zonder * en met . )

Alvast bedankt!