Posts by Bakuya

    Mja het probleem is dat ik allemaal niet weet hoe dat moet ismail123.


    Zou handig zijn als iemand het voor me kan doen en een stukje beschrijving erbij kan geven :)

    Ik raad je Photoshop niet aan ;) waarom? Photoshop is een bitmap-georiënteerd programma, hiermee wordt bedoelt dat hij alles in pixels renderd. Wanneer je je logo gaat vergroten/verkleinen zal photoshop pixels weg/bijrekenen waardoor je HEEL snel kwaliteitsverlies krijgt.


    Welk programma moet ik dan wel gebruiken? Adobe Illustrator, dit is een vector-georiënteerd programma. Het verschil t.o.v. pixels is dat een vector gebaseerd is op een wiskundige formule (punt A naar punt B, ook wel ancor genoemd). Zo behoud je altijd je kwaliteit tijdens het vergroten/verkleinen van je logo.


    Photoshop heeft overigens wel een aantal vector-georiënteerde functies (pen tool bijvoorbeeld) alleen deze zijn niet echt onderhoudsvriendelijk mbt jouw doel in het designen.


    Daar heb je wel gelijk in :)


    Maar het blijft wel een goed programma voor bijvoorbeeld het maken van banner of signatures :)

    Heyy,


    Wilde graag weer een beetje met html gaan klooien,
    Vind het leuk om te doen,maar ben erg onervaren.
    Nou was ik bezig zelf een lichte website te schrijven waarmee ik mijn school dingen op kan gaan leren.
    Heb al redelijk veel af,maar blijf hangen op één onderdeel.


    Zou iemand me kunnen/willen helpen ?


    Het gaat om de woorden die ik moet invullen.


    Dit is wat ik heb : (letterlijk gekopieert en geplakt)


    <a class="button" > Mouse </a> </label><input type="text" class="button" > <a class= "button" > Controleer </a>


    Het is de bedoeling dat als ik op de 2de button druk,hij ergens ophaalt dat het goede antwoord 'muis' moet zijn.


    Is dit mogelijk ?


    Graag jullie hulp ! :)

    Ik blijf het mensen aanraden,(Adobe)Photoshop.
    Dit is veruit het best ontwikkeld programma.


    Ja,het kost geld.
    Maar met een beetje youtube ervaring heb je hem zo gratis !