Posts by ZMM

Waarom staat er or die mysql error, terwijl je mysqli gebruikt????

Probeer dit is.

60 seconden x 60 minuten = 1 uur

Ik heb je code tussen code tags gezet. Let daar de volgende keer op en zorg dat je post voor iedereen duidelijk is. ;)

60 * 3600 = 1 uur (3600s)

Hoe dan???

http://nl.wikipedia.org/wiki/SQL-injectie (voor regel 10 in je code)

Timer maak ik altijd als volgt:

- 2 kolommen in gebruikers, de ene met het moment van doen erin en de andere voor aantal secondes. (de 2e kan je weglaten, als er sprake is van 1 wachttijd)
    - Eerste kolom update je op het moment van doen met:

Code
    `kolom`='".time()."'

- De tweede met aantal secondes (300 = 60*5):

Code
    `kolom`='".time()."', `kolom2`='300'

Vervolgens heb je de timer geinstalleerd en moet je alleen een melding maken met een if/else.

Zo simpel is het :D

Het zou handig zijn als de menus (css) aangepast worden met een display: block; of JS.

Nu als je klikt op een optie, MOET je op de tekst klikken en kan je niet op het gehele vakje klikken.

Misschien kan je achter elke query zetten or die(mysqli_error($db)); of direct $db->error erin

Daarnaast raad ik while loops aan, heb mezelf aangeleerd om while loops te gebruiken bij database informatie, for each bij arrays et cetera.
    (alhoewel het weinig uitmaakt, ze kunnen beiden goed werken)

Mysqli vind ik nog steeds onnodig moeilijk.
    ik probeer het al 3 jaar onder de knie te krijgen maar mij lukt het ook niet ik blijf maar lekker oudewets tot het echt moet.

zou leuk zijn als er een tutorial online komt.

Waarop baseer je dat?

mysql_query => mysqli_query of $db->query
    mysql_fetch_assoc(mysql_query()) => $db->query()->fetch_assoc();
    mysql_num_rows($var) => $var->num_rows
    mysql_real_escape_string($var) => $var->real_escape_string;

Ik denk dat je niet de moeite hebt genomen om mysqli te bestuderen... Maar oordelen, gaat heel ......

^^ gelijk ook de functies :D

Beste,

Voor prive-gebruik ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Mijn budget bedraagt 500 euro plus-minus.
    Laatst was er een tijdelijk Dell actie, waarbij er super goede laptops voor super goedkope prijs, nu hoopte ik via jullie een leuke aanbieding te vinden. (prijs/kwaliteit)

Budget: 500,- (+-)
    Gebruik: Normaal, soms films/internetten/muziek/opslag/excel en boekhouding
    Prioriteiten: Het liefst een snelle.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

ZMM