Posts by joostengelen

    Beste Forum leden,


    Onlangs ben ik begonnen met het design van mijn one page portfolio site en hij is nu klaar, nu ben ik alleen nog opzoek naar iemand die er voor kan zorgen dat de website gesliced word etc. en met een wordpress cms systeem op mijn hosting (domeinnaam) word gezet. Het mag ook een anderen cms zijn maar heb een voorkeur voor worpress)


    Hoor graag van jullie wat je er voor wilt hebben en kijk daarna of mijn budget het aan kan.


    De website moet er uiteindelijk wel precies zo uit zien als hier in de afbeelding!!
    http://s4.postimg.org/krfnmsbtn/templateeindjoost.jpg



    Met vriendelijke groet,


    Joost Engelen
    Enschede
    Burger Meester Jacobs straat 3

    Ja hebben we een paar keer gedaan we zijn denk ik ook iets te kies keurig maar heb maar een form uitgeschreven in de hoop dat iemand iets goeds kan verzinnen.


    Ja die lijst is in aan bouw unigig staat er op!


    Maar nog steeds opzoek naar meer ideeen......

    Beste Leden,


    Ik ben op zoek naar een naam voor een bedrijfje wat ik met een vriend van mij wil gaan opstarten. We zijn een jong bedrijf wat uiteindelijk gaat bestaan uit 3a4 studenten. We zijn vooral vernieuwend met een old scool flo.


    Ik heb hier wat woorden die gebruikt zouden kunnen worden ter inspiratie maar voor de rest licht het nog heel erg open:
    renaissance, innovatie , resultaat, creativiteit, unique, relaxt, gig, Factory, media,


    Wat we maken:
    Multi media producties en Grafisch werk


    Namen van soortgelijke bedrijven die we sterk vinden:
    Designfactory, mediamonks, creativemonkeys, revolver, IQmedia, 247design


    Graag hier een controle mee uitvoeren van de naam:


    http://www.kvk.nl/ondernemen/b…OL4qbbl9boCFQlb3godFwYAIA


    Hoop dat er mensen zijn met leuke ideetjes die ons zouden willen helpen.


    met vriendelijke groet,


    Joost Engelen

    Beste ICTscripters.com leden,


    Ik ben op zoek naar iemand die met een al bestaand of een eigen script een site in me kaar kan zetten ongeveer zoals bijvoorbeeld: danwiljewonen.nl


    Ik lever de layout die hier onder te zien is en waar nodig ook het al bestaande script.


    De layout moet ook gecodeerd worden hier voor geef ik ook een vergoeding


    Specificaties:
    - Er moet een Cmspanel in zitten waar nieuwe kamers,appartement en huizen kunnen worden toegevoegd en de pagina's bewerkt kunnen worden.
    - Een zoek functie met meerderen opties om een zoekopdracht te verkleinen.
    - Op de homepagina willekeurig een paar kamers en/of appartementen laten zien (zoals bij het screenshot hier onder te zien is)



    Budget: 75 t/m 90 euro


    met vriendelijke groet,


    Joost Engelen en Jurrian Fraas.