Posts by Newtimes

Uit je bericht op te maken heb je geen ervaring met sql, php of het doorsturen van een php form :).

Ik geloof dat er in het topic al een paar prima oplossingen zijn gegeven om de basis van SQL te leren :), in het bericht van cas namelijk.

echter zul je waarschijnlijk nodig hebben:

de hoofdpagina > controleert de waarde uit de database, als die 1 is dan > tutorial laten zien anders > doorsturen
    Waarschijnlijk haal je alle gebruikers data al gewoon op dus dit zou prima moeten lukken.

de achterkant met een simpel sql update de waarden van 1/0 switchen als hij het formulier bevestigt.

je haalt nu alle gebruikers op waar disabletut 1 is, als er iets gepost is. Wat is daar de bedoeling van :)?

Ik denk dat je inderdaad even de basis van SQL en PHP moet induiken dan is dit zo duidelijk

je moet een check bouwen, die controleerd of de waarde in de database 1 of 0 is, dan is het voorste gedeelte af.

Aan de achterkant simpel gewoon de waarden van de checkbox de database in zetten ;)

Ik zelf snap al deze IE haat hierboven me niet ;), hebben jullie uberhaubt de nieuwe versies van IE geprobeerd (10/11)?

Oke ik zal toegeven ik ben nooit een IE fan geweest, zal het waarschijnlijk ook niet worden. Maar dat komt simpel weg door mijn Aurora voorkeur.

Ik ben zelf erg fan hoe ze de browser weer een beetje aanzicht willen geven. Het is altijd een veel gebruikte browser geweest gewoon omdat hij bij elke nieuwe pc je strot in word geduwd, internet nitwits zullen deze dan ook blijven gebruiken.

Maar met de reclame campagne van:
    http://www.browseryoulovedtohate.com/

en de huidige actie Inori Aizawa / 藍澤 祈 (die tevens duidelijk duit op een alles behalve Europese campagne), ik vind het wel een leuke actie ook het verhaal er achter zit wel leuk in elkaar. Oke voor NL is het overduidelijk 'een beetje TE'.

hicham : probeer ie nog eens (wel 11 dan), en kijk nog even naar de speed stats. oke Chrome komt hij niet voorbij maar op bepaalde punten komt hij toch langs FF op

Tim : dat was het idd 10 jaar terug :), denk dat het marketings team even nieuwe statistieken moet pakken

Cas : http://www.w3fools.com/

Niet dat ik zo erg voor IE wil opkomen, maar zonder goede argumenten alles van ie afkraken werkt ook niet he :P.

Ik ben nu alles online aan het zetten met nog iemand dus zeg niet zomaar dingen zonder dat je het zeker weet.

Designen is gewoon een moeilijk iets.

Vandaar dat ik iemand zoek. Aangezien ik er nog niet veel van begrijp maar er wel mee bezig ben.

door het deel 'ervaren' in de topic titel ga ik er van uit dat er een prima beloning tegen over staat, enige richtlijn wat deze beloning is ?

Heb het geinstaleerd, en eigenlijk het enige minpunt die ik heb kunnen vinden is iBooks Xd , ik hoef geen boeken winkel door mijn strot geduwt te krijgen :3

Verder helemaal tevreden, alles werkt sneller baterij gaat langer mee <3 tabs, dual screen.

Nja niets te klagen dus

Het uitzoeken welke browser wel en niet valt wel mee.
    Aangezien het een css2 functie is die :hover tevens is het netter en hoef je geen hele jQuery in te laden (wat nog steeds sneller werkt).

Je kan met de no-script wel uitschakelen maar dit is erg veel moeite voor iets wat niet hoeft xD, het is maar een hover.

En opacity toevoegen op een object via jquery word nogsteeds het zelfde uitgevoerd als je de .css() gebruikt

(menu items, linkjes etc. maak je toch ook niet met jQuery :)?)

@Wmdiensten
    En als de gebruiker javascript uit heeft staan :)?

de :hover word zover ik weet door elke browser ondersteund, alleen de opacity zou miss wel eens probelemen kunnen zorgen, echter als jij via jquery css toevoegd aan een element zal hij niet de browser pre-fix krijgen maar gewoon de exacte css die jij er in zet.

rdgweb
    Gelukkig, heb ik ook altijd last van (apparte browser geinstaleerd waar alles wat maarin de beurt van caching komt uit staat)

Met jquery een hover voor transparantie doen op een afbeelding is imo, veel en veel te omslachtig.
    (ook doe je met jquery eigenlijk precies het zelfde.. alleen dan buiten je css om)

Heb je toevallig een link naar de site zodat ik even kan kijken wat er wel en niet gebeurd ?

Newtimes , ik logde in me hosting account .. zie ik dat ik een facature moest betalen wegens > http://www.nedermems.nl
    * administratie kosten voor afstuiten dienst. (met waarschuwing. *

geen idee wat het is ....

Ik weet de fout,
    je host op ughost :P

Neem contact met ze op ze bieden namelijk service zeggen ze .
    'ughost ~webhosting met service'
    Geen hoofdletters maar wel service :3.

De site ziet er niet uit,
    Je domein is rottig doorgelinkt,

de humor , nja welke ?
    xD en een source pakken van internet mweh,

en door:

Ughost
    Universal-games

weet ik vrij zeker dat het nergens op uit draait
    ^^ :D

Maar verder ik weet niet wat er te beoordelen valt aan de site aangezien je niets zelf gemaakt hebt ;P

oh en je logo.. oh god

Ehm, dus als ik hem goed snap
    Je verhaaltje is namelijk een beetje appart xD.

je hebt een hosting + domein ec.(henk.nl)

op dit domein heb je een subdomein gemaakt ec.(ikben.henk.nl)

nu heb je een nieuw domein besteld ec.(henkdatbenik.nl)

nu moet het subdomein niet meer gebruikt worden maar alleen het nieuwe domein?
    correct me if i'm wrong.

is dit niet een simpele dns kwestie?

Dan haak ik af,

Voor dat geld wil ik IE6 niet eens openen.

maar het stukje

'
    Wat wij in de layout graag willen zien:
    - Logo van starohosting
    '

Dat betekend dat er ook geacht word een logo te maken, of word die aangeleverd want deze mis ik nog steeds.
    Als er een logo zou zijn is er dus ook een soort van huisstijl, zo niet moeten we een huisstijl ontwikkelen ?

hi,

Misschien is het handig om het logo er dan bij te plaatsen :).
    Ook ben ik eigenlijk wel benieuwd naar:

-responsive?
    -ondersteunend vanaf ? ie6/7/8 ?

En wat meer informatie over jullie huisstijl is altijd mooi megenomen :)

ja maar 50euro per uur en dan 5uur bezig zijn is wel overdreven

Ik vind eingelijk dat 250 euro niet eens zo gek veel is voor iets wat toch het gezicht word van je shop.

Inderdaad de 50 euro per uur en dan 5uur bezig zijn klinkt wat raar maar als hij er 25 euro per uur neer had gezet en er 10 uur op bezig zou zijn zou ik hem prima geloven. (Goed gesprek met klant, brainstorm, schetsen , uitwerken, etc. etc. )