Ja de verplaatsing koste me echt nog geen 10 seconden .
Dankje.
Verder nog iemand tips/ feedback op de uitlijning na :O?
Ja de verplaatsing koste me echt nog geen 10 seconden .
Dankje.
Verder nog iemand tips/ feedback op de uitlijning na :O?
je kan toevallig net 5 seconden een witte pagina gezien hebben :O, wat een verrekte goede timing heb je dan xD.
Was de database naar een betere plek aan het verhuizen.
And that is why we can't have nice things
Leuk voor de hacker tough ook leuk bedacht, maar moeten ze nu echt alles hacken wat los en vast zit :/.
Bedankt allemaal, inderdaad zoals velen zeggen is de uitlijning een beetje ver off (misschien toch maar eens met een ontwerp beginnen of een framework ;)).
Dank je !
Inderdaad even finetunen en alles wat uitbalanceren :3
Hmm inderdaad er nog eens naar gekeken, en die uitlijning is hier en daar helemaal loos
Hey allemaal.
Ik ben door te veel vrije tijd op stage begonnen met de default theme van mijn cms aan te passen, nja maakt verder ook niet uit.
Zouden jullie het ontwerp willen beoordelen (het liefst met feedback).
Het is op het moment alleen nog de home pagina, deze is ook nog niet responsive word aan gewerkt :D!
Alvast bedankt !
Misschien de site iets beter online laten, ipv met een niet kloppende database ;)?
Ik denk dat je pagination zoekt ;)? hier gebruik ik zelf altijd een class voor maar denk dat je het zo gevonden hebt hoe het anders kan !
Het is niet welke van de 2 het is alle 2 de problemen
1 - Als ik in edit de checkbox aanvink en dan opslaan doe dan staat de checkbox aan gevinkt maar klik ik nogmaals op profiel beheren is de checkbox weer uit gevinkt
2 - Als ik inderdaad in edit de checkbox aanvink en de checkbox aangevinkt is zie ik nog steeds de tutorial op me hoofdscher,
Mvg Terr0r
Veranderd de waarden in de database wel?
lijkt me met browsergames, die je meestal op meer plekken speelt als alleen thuis, dat het zwaar vervelend word altijd op elk systeem, en elke browser die freeking tutorial uit te zetten
Ik heb echter nog geen pm gekregen.
Oke.. van de andere kant, wat lukt er niet?
Krijg je de waarden 1/0 niet geüpdatet in de database, krijg je hier een fout bij of ?
of kun je de waarden niet uitlezen uit de database.. ?
Bij punt 1: zoek even op google, hoe je forms kan handelen met html/php dan heb je 't probleem zo ;).
Voor dit soort dingen kun je het beste gewoon informatie ophalen bij (de kvk in nl weet niet hoe het in belgie zit). Dan weet je namelijk altijd dat het klopt.
Wat je wilt berijken zou helemaal niet zo lastig moeten zijn ^^.
Zoek even op op google 'Vraag het niet aan mij vraag het aan Google Google.nl is je beste vriend'. hoe je een form verwerkt met html/php Vervolgends update je gewoon simpel de waarden in de database
Weet je zelf wel wat je aan het doen bent ?
if($_POST['disabletut'] == Aanzetten){
header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=news");
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1'");
if post == aanzetten ? aangezien Aanzetten een int is of een Boolean ? lijkt me beter dat je er een 1/0 van kan maken :3.
Daarna verzend je de header naar een andere pagina .. en dan wil je ook nog een query uitvoeren maar je bent al op een andere pagina
Toon MeerAls dat het geval is dat ik het 3 keer controleer is dat wel heel erg veel dat is ook weer niet nodig 1 keer is wel voldoende
Maar zo als in de beginpost of 2de post van mij staat dat ik het eb over genomen van Stuur mij geen game mails.
Die staat er ook zo in dus ik dacht als ik dat zo kopier en de naam veranderen zou het dus moeten werken alleen dat werkt dus helaas niet
Wat kan ik dan nu het beste doen zo dat het wel werkt ?
Mvg Terr0r
Je controleert 3 keer of er iets is walt er altijd is ;), Kopiëren en plakken gaat altijd fout. Je kan beter even de tijd er in steken en uitzoeken wat het nou precies doet.
een checbkox krijgt naar mijn weten altijd een waarden mee (1/0).
if(!isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
}
if(isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='0' WHERE `login`='$data->login'");
}
if(!isset($_POST['disabletut'])){
mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
}
dus daar controleer je 3 keer of hij ingesteld is, wat hij dus is want hij krijgt sws een waarden. Maak een check die controleert wat de waarde is ;), als je er niet uit komt kun je altijd simpel de post waarden uit echoen ;).
Uit nieuwsgierigheid, SP1 geinstalleerd, vervolgens IE 10.
Nu doet firefox opeens raar, de font's worden wazig.
Welke versie van FF draai je :)?
In welke stijl zat je te denken :)?