Posts by Newtimes

Hey allemaal.

Ik ben door te veel vrije tijd op stage begonnen met de default theme van mijn cms aan te passen, nja maakt verder ook niet uit.

Zouden jullie het ontwerp willen beoordelen (het liefst met feedback).

http://pandy.nl/SkyRocket/

Het is op het moment alleen nog de home pagina, deze is ook nog niet responsive ;) word aan gewerkt :D!

Alvast bedankt !

Het is niet welke van de 2 het is alle 2 de problemen

1 - Als ik in edit de checkbox aanvink en dan opslaan doe dan staat de checkbox aan gevinkt maar klik ik nogmaals op profiel beheren is de checkbox weer uit gevinkt
    2 - Als ik inderdaad in edit de checkbox aanvink en de checkbox aangevinkt is zie ik nog steeds de tutorial op me hoofdscher,

Mvg Terr0r

Veranderd de waarden in de database wel?

Oke.. van de andere kant, wat lukt er niet?

Krijg je de waarden 1/0 niet geüpdatet in de database, krijg je hier een fout bij of ?

of kun je de waarden niet uitlezen uit de database.. ?

Bij punt 1: zoek even op google, hoe je forms kan handelen met html/php dan heb je 't probleem zo ;).

Weet je zelf wel wat je aan het doen bent ?

Code
    if($_POST['disabletut'] == Aanzetten){
    header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=news");
    mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1'");

if post == aanzetten ? aangezien Aanzetten een int is of een Boolean ? lijkt me beter dat je er een 1/0 van kan maken :3.

Daarna verzend je de header naar een andere pagina .. en dan wil je ook nog een query uitvoeren maar je bent al op een andere pagina

Je controleert 3 keer of er iets is walt er altijd is ;), Kopiëren en plakken gaat altijd fout. Je kan beter even de tijd er in steken en uitzoeken wat het nou precies doet.

een checbkox krijgt naar mijn weten altijd een waarden mee ;) (1/0).

Code
    if(!isset($_POST['disabletut'])){
    mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
    }
    if(isset($_POST['disabletut'])){
    mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='0' WHERE `login`='$data->login'");
    }
    if(!isset($_POST['disabletut'])){
    mysql_query("UPDATE `users` SET `disabletut`='1' WHERE `login`='$data->login'");
    }

dus daar controleer je 3 keer of hij ingesteld is, wat hij dus is want hij krijgt sws een waarden. Maak een check die controleert wat de waarde is ;), als je er niet uit komt kun je altijd simpel de post waarden uit echoen ;).