Still for sale
Posts by 1qq23q
-
-
Mooi domein met 9900 exacte zoekopdrachten in google per maand.
Is dus leuk voor adsense oid.Doe een leuk bod en hij is voor jou.
Geregistreerd bij TransIP.
-
Het is niet gemaakt in wordpress. Er zit wel een admin panel in.
-
Mits het wel serieus blijft.
-
Beste ictscripters leden,
Ik heb een affiliate webshop in sportvoeding welke ik verkoop.
Het betreft de sport voeding website: http://scitecshop.nl .
Alle producten worden ingeladen via Tradetracker affiliate product feeds. Er zijn dus heel simpel veel meer producten toe te voegen.
Het domein heeft enkele backlinks. Maar er is verder nog maar weinig aan SEO gedaan. Het is dus een startklare affiliate webshop welke nog geen bezoekers en of inkomsten heeft.Bieden vanaf 50,- of stuur PB
-
[Gezocht] Medische domeinen
Stuur een prive bericht met:
Domeinnaam:
Prijs:
Verloopdatum:
Registerar:Grt
-
For sale
Domeinen staan bij TransIP, gratis push.
5web.nl
bigproxylist.net PR2
gratis-recepten.nl
jerseyshore.be
runescapeforum.nl
whatsappdownloaden.nl 9900 exact google
whatsapp-downloaden.com 9900 exact googleGraag biedingen per PB
-
Mogen we dan een screen waarop jij baseert dat er zoveel mensen naar zoeken?Zo moeilijk is dat niet op te zoeken toch?
Alstublieft
-
Ik ben wel benieuwt voor een nieuw onderdeel moet ik teksten hebben, even kleine vraagjes.
1. Zijn de teksten absoluut uniek en nergens te vinden?
2. Wat is de levertijd hiervan (gaat om 1 onderdeel 500 woorden, als test)?
3. Kan je over alles schrijven of heb je bepaalde richtlijnen ?Edit:
Tekst afgenomen bij de TS, zal na afloop een feedback in het topic plaatsen.Met deze persoon is absoluut geen zaken te doen.
Persoon geeft geen enkele informatie met betrekking tot de tekst. Vervolgens na ruim 2 uur mee bezig te zijn geweest geld terug vragen.
Wat een triest zooitje. -
M.Martens volgens mij snap je me niet helemaal, ik zeg 2 top adsense domeinen met goed zoekvolume. Dit betekent nog niet dat er al adsense op staat oid.
-
whatsappdownloaden.nl 9900 google zoekopdrachten exact in nederland
whatsapp-downloaden.com 9900 google zoekopdrachten exact in nederlandGeregistreerd bij TransIP dus gratis push.
Als set of los te koop.
Geen onzin biedingen, bespaar jezelf deze moeite -
Bent u op zoek naar kwalitatieve teksten voor uw website?
Voor 0,02 cent per woord schrijven wij SEO teksten voor u.Minimale afname is 500 woorden.
Ook als u voorbeelden zoekt kunt u mij een privé bericht hierover sturen. Wij hebben enkele voorbeelden voor u klaarliggen.
Betalingen gaan simpel via PayPal of bank overschrijving.
-
[GEZOCHT] Medische domeinnamen met een leuk zoekvolume.
Heb je een leuke domeinnaam, met of zonder teksten.
Stuur me dan een prive bericht met je prijs erbij en waar hij op dit moment geregistreerd staat!Betaling via: Overschrijving.
-
ik verkoop de website runescapeforum.nl inclusief domein naam aan de 1e persoon die er 10 euro voor geeft.
graag prive bericht als u intresse hebt. -
Je antwoord is irrelevant en heeft niks met de startpost te maken.
@TS
Als je scripts zoekt staan er hier op ICTs een paar.Bedoel dat er als je maar 1x googled al tientallen sources tegenkomt.
-
-
Beste ictscripters leden.
Ik verkoop een aantal van mijn websites inclusief domeinnamen.
Biedingen graag enkel via prive bericht bij serieuze intresse!Website 1:
VerkochtWebsite 2:
http://runescapeforum.nl
Bezoekers per dag: 5
Betreft: Een niet actief forum wat nog uit kan groeien tot iets moois voor iemand die er intresse in heeft.
Nog nooit wat aan promotie gedaan bezoekers komen allemaal uit google.Website 3:
http://whatsapp-downloaden.com
Bezoekers per dag: Gem 5
Betreft: Een website waar whatsapp gedownload kan worden. Je kan geld verdienen als je er bijv adsense op doet en surveys laat doen oid.
Nog nooit wat aan promotie gedaan bezoekers komen allemaal uit google.Bij vragen graag prive bericht.
Mvg
-
Ik ben op zoek naar iemand die een 1 page design voor een nieuw project van mij kan maken.
Project betreft : whatsapp-downloaden.comAls je het leuk lijkt hier een 1 page design voor te maken laat mij dan dit weten via PB.
Budget : 10 (slechts 1 pagina)
Met vriendelijke groet,
-
Geen probleem veel plezier ermee!
Toptic kan gesloten worden
-
Eerste die 5 euro bied krijgt hem