Volgens een artikel op Tweakers is de NSA per zondag 29 november gestopt met de massasurveillance op Amerikaanse burgers. De USA Freedom Act, een wet die een half jaar geleden is aangenomen, verplicht de NSA een gerechtelijk bevel te hebben om een specifiek persoon af te luisteren. Deze verdachte mag dan ook niet langer dan 6 maanden worden afgeluisterd. Als het goed is stopt de NSA dus met het massaal verzamelen van data van alle niet-verdachte Amerikaanse burgers. Denken jullie dat ze dat ook echt gaan doen, of zullen ze terrorisme en veiligheid als smoes blijven gebruiken?
Posts by P.Yntema
-
-
Betaald Google zo slecht of klikken wij te weinig op advertenties??
Ik denk een mix van beide. De inkomsten uit Google Adsense zijn de laatste jaren best veel omlaag gegaan en aangezien we op een ICT forum zitten zal er ook niet erg veel geklikt worden.
-
Ik erger me niet aan de advertenties hier, dus de adblocker staat gewoon uit.
Wel snap ik dat er bij bepaalde andere websites een adblocker aanstaat bij veel gebruikers, want soms is het aantal advertenties toch echt te veel of zijn ze erg irriterend.
-
Ik had je al een privébericht gestuurd, maar nog geen reactie gehad.
-
Oke dus daarom ben ik er waarschijnlijk niet zo lang geleden uit gegooid...
Dat is wel heel snel dan, het is namelijk vanaf gisteren ingegaan...
-
Ik vroeg me af of en hoe jullie een cookie-melding hebben geplaatst op jullie adsense-website(s)... Vandaag is namelijk de deadline die Google heeft gesteld om dit te doen. Vanaf morgen loop je dus het risico om uit het adsense-programma te worden gezet als je de cookie-melding niet hebt.
-
Ik zal een pb sturen.
-
Inderdaad, was een uur geleden nog online. Ben ermee bezig.
-
Ik bied me aan als scripter/designer. Ik heb ervaring in PHP, CSS, HTML en Photoshop. Ook kan ik redelijk overweg met Illustrator en Javascript.
Ik hanteer een vooraf afgesproken prijs. Deze is afhankelijk van de grootte van het project.
Neem voor meer info en voorbeelden een kijkje in mijn portfolio.
-
Ik heb wel interesse, ik heb je een berichtje gestuurd.
-
Een website waar jij dus kunt werken, als tester van andere websites?
Geen idee of zoiets bestaat.
-
Mijn zomernummer
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Ik heb hem ook ingevuld.
-
Pat heeft de 5k+ gekregen op zijn profiel
Inderdaad, hardstikke bedankt!
-
Wanneer eindigt de "wedstrijd"?
-
Samen met een vriend zijn we al meer dan 6 maanden bezig aan een nieuwe text-based sportgame. Het spel is uniek in zijn soort maar er is nog wel wat werk aan de winkel, vooral op het gebied van promotie. 5.000 Extra volgers zouden erg kunnen helpen ons spel aan de man te kunnen brengen en er hopelijk een succes van te maken.
-
Ik kan je hier ook bij helpen.
-
Wat is je budget dan?
-
Ik vond vooral de Pacman en de gespiegelde Google erg leuk.
-
neen. als je 5 euro nodig hebt. Dan wel
Dat vind ik dan zoiezo wel wat weinig en het is helaas ook niet meer actief sinds kort (ik had geen tijd).