World of Tanks
Posts by P.Yntema
-
-
hoe zou ik die simpelere versie kunnen maken dan? Wat features zal ik maken
Als je zoiets zou maken, zou ik het makkelijk houden. Laat spelers rondlopen in een simpele stad, waarbij je het idee houdt dat ze dingen kunnen veroveren zoals in Duals.io. Evt. kun je dan later auto's etc. toevoegen.
-
Dat is volgensmij topdown maar 3d-ish toch?
Dat is voor mij wat te complex en uitgebreid om alleen aan te kunnen dan heb ik een team van devs en 3d artists nodig, zoiets wat hun hebben gemaakt zit al een hele grote team achter en dan is het nog single player.Je zou een simpelere versie kunnen maken, maar het idee is goed en het is meer 'maffia'.
-
Waarom gebruik je niet de Fullcalendar plugin?
-
Heel veel online spellen en apps verdienen geld met in-game aankopen. Tegelijkertijd geeft dit ook meer opties voor het spel zelf. Misschien moet je daar eens naar kijken.
-
De layout spreekt me niet heel erg aan. Bovendien, wat maakt jouw spel anders dan de miljoenen andere maffiaspellen die er al zijn?
Het vinkje voor onthouden mag wel wat kleiner.
-
Ik heb eigenlijk nog een best simpele vraag voor sommige hier, en wie weet krijg ik nu paar haatvolle berichten terug
Waarom wordt er zoveel waarde gehecht aan privacy? Kijk, ik ben niet een persoon die wilt dat al mijn gegevens openbaar zijn. Bepaalde gegevens moeten wel privé blijven, maar als het aankomt op bijvoorbeeld surfgedrag of zoektermen die jij gebruikt samen met paar andere dingen van die kant. Dan vind ik het niet erg als Google deze in zijn bezit heeft, ik vind het ook niet erg als ze bovenstaande doorverkopen aan andere bedrijven.
Zoals ik al zei zit er wel een max aan, persoonlijk vind ik het niet erg dat ze mijn telefoonnummer kennen, of weten waar ik bijvoorbeeld woon. Zoals ook eerder al gezegd is in dit topic, is privacy erg belangrijk voor Google omdat advertentie inkomsten voor ze een grote bron van geld is. Dus zullen ze zeker opletten en niet zomaar rond gaan gooien met de gegevens van andere(hiermee bedoel ik dus wel het lekken van gegevens niet verkopen).
Google is inderdaad maar gewoon een bedrijf dat winst probeert te maken. Ik snap je vraag, maar ik zal uitleggen met een voorbeeld waarom het nogal nadelig voor jou kan zijn uiteindelijk. Zelf vind ik het ook niet heel erg dat Google mijn gegevens heeft, maar heb je er ooit over nagedacht waarom bedrijven zo geïnteresseerd zijn in deze gegevens? Een verzekeringsbedrijf bijvoorbeeld. Stel Google heeft zeer betrouwbare gegevens over jou waaruit blijkt dat je een ziekte hebt waarvoor je dure medicijnen zou moeten kopen. Het verzekeringsbedrijf weet dit waarschijnlijk niet. Als een verzekeringsbedrijf deze gegevens koopt, weten zij dat je een ziekte hebt die het bedrijf veel geld kan kosten. Zo kunnen ze jou vervolgens meer geld vragen voor het afsluiten van een verzekering zodat ze alsnog winstgevend zijn.
Het probleem ligt dus denk ik niet alleen aan het feit dat bedrijven deze informatie verzamelen, maar ook aan wat er daarna gebeurd met deze gegevens.
-
Sinds vandaag inderdaad. Ik vind het idee van stories leuk, maar nu neemt ieder social medium het over en is het dus eigenlijk niet meer zo speciaal.
-
Ik vraag me ook af hoeveel mensen er dan worden bereikt en hoe vaak het wordt gedeeld.
-
Whatsapp gaat Whatsapp status binnenkort uitbrengen. Oorspronkelijk was dit alleen een functie in de populaire app Snapchat. Een tijd geleden kwam ook Instagram met de functie Stories. Deze vrijdag komt eenzelfde functie ook uit voor Whatsapp, genaamd Whatsapp status. Net als de berichten op Whatsapp maakt deze functie ook gebruik van end-to-end encryptie. Gebruikers kunnen met de stories functie hun status weergeven met foto's en video's, inclusief smileys en teksten. In november vorig jaar werd de functie al getest en in juni was er al een gerucht over animated GIFs in Whatsapp.
Ik gebruik zelf Snapchat, Instagram en Whatsapp en heb eigenlijk niet heel veel zin in een update als deze. De functie stories hoort gewoon bij Snapchat, een app die ook bedoelt is voor het delen van alleen foto's en video's. Ik kan me nog wel vinden in Instagram die deze functie over heeft genomen. Whatsapp vind ik enkel en alleen voor berichten. Deze functie past wat mij betreft absoluut niet in de app.
Bron: https://tweakers.net/nieuws/12…eelden-kan-weergeven.html
-
Waar krijg je dat? Ik krijg namelijk nergens een fout.
-
Ja er is een demoaccount. Dit account hoort bij het spel 'mafiagame'.
Gebruikersnaam: 'Demoaccount'
Wachtwoord: 'demoaccount'Richtprijs heb ik niet echt, omdat het eigenlijk niet de bedoeling was dat ik het hier zou verkopen. Ik wil dat het project vooral bij iemand komt die er iets mee gaat doen. Het gaat ook weer niet weg voor een belachelijk lage prijs.
-
Voor een klant heb ik een simpelere mijnmaffia-achtige website gerealiseerd. Helaas is dit project stilgelegd en heb ik dus nu een goed werkende source die niet is verkocht. Deze website laat gebruikers een eigen maffiaspel aanmaken. De source bevat de volgende opties:
-Registreren (met captcha en activatie mail)
-Inloggen
-Logo van je maffiaspel veranderen
-Achtergrond van je maffiaspel veranderen
-Social media links van je maffiaspel veranderen
-Coins kopen (Mollie)
-Updates kopen (nog niet gekoppeld aan het maffiaspel zelf)
-Meeste online leden
-Grootste spel (ledenaantal)
-Sterkste spelers (power)
-Instellingen (wachtwoord veranderen, email veranderen, verdiensten instellingen en bedrijfsgegevens invullen)
-En uiteraard wordt er een nieuw maffiaspel aangemaakt voor ieder nieuw lidDe layout die er momenteel opstond was nog niet af en was ook als voorbeeld bedoelt. Kan uiteraard ook uitgebreid worden.
Deze source is een goede basis om mee verder te werken en deze nog verder uit te breiden. De website zelf is geschreven in CodeIgniter. De source is volledig custom-made, niet verkocht en dus ook uniek. Heb je interesse of vragen? Dan kun je mij benaderen door een pb'tje.
Online voorbeeld: http://rocketeerdesign.eu/work/sites/gamoking/
-
Ik denk dat we allemaal wel veel hebben gelezen over van alles over online privacy. Ik vind het zelf zo veel dat ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer zie. Vanalles over de NSA tot bedrijven als Google die alles over ons opslaan. Ikzelf neem mijn online privacy best serieus, al wil ik wel dat het gemak van het internet hiervan niet ten koste gaat. Ik gebruik daarom nu als zoekmachine DuckDuckgo, eentje die (als het goed is) niks van mijn surfgedrag en zoekopdrachten onthoudt. Verder heb ik adblock geïnstalleerd wat Adsense ads verwijderd. Aan de andere kant zou bijv. Google mij nog steeds kunnen volgen doordat veel websites Analytics gebruiken.
Nou vroeg ik mij af of ik de enige ben die hier een beetje aan probeert te doen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik vaak overweeg om gewoon weer Google te gebruiken, gezien het feit dat dit bedrijf toch al alles over mij weet. Wat doen jullie hiertegen? Hebben jullie het ook opgegeven en gebruiken jullie gewoon de meest voor de hand liggende dienst, of zijn hier ook bijv. actieve VPN/Tor gebruikers? Of heeft iemand zelfs nog meer intensieve maatregelen getroffen?
Sidenote: Google is een voorbeeld in mijn omschrijving hierboven. Het gaat mij niet alleen om Google, maar eigenlijk alles omtrent online privacy en wat jullie hiermee doen.
-
Zou je de statistieken van een aantal maanden kunnen laten zien?
-
@Ferhat.Remory Ik denk kijken of er interesse is voor de website en dan eventueel verkopen.
-
Ik zie een typefoutje. Het is "img src" i.p.v. "img scr".
-
Zijn er bezoekersstatistieken? Ooit advertentie inkomsten geweest?
-
De marketingtopman van Microsoft heeft toegegeven dat het bedrijf 'te ver' is gegaan met het wijzigen van de functie van het sluitkruisje. Gebruikers die een bepaalde Windows 10 update wegklikten, gingen toch akkoord met het installeren van de update. De uitspraak van de topman werd gedaan in een Youtube video van Windows Weekly. In deze video werd de topman gevraagd naar negatieve momenten in het afgelopen jaar. Hierop noemde de topman dit misleidende kruisje.
De topman gaf ook toe dat het kruisje normaliter 'annuleren' betekent. Voor het upgraden naar Windows 10 veranderde Microsoft deze functie echter naar 'akkoord gaan'. Na enkele uren werd dit weer teruggedraaid. Er waren toendertijd erg veel boze reacties van Windows gebruikers, die ongewild Windows 10 op hun PC kregen.
Bron: https://tweakers.net/nieuws/11…s-update-ging-te-ver.html
-
De Europese commissie vindt dat Facebook misleidende informatie gaf voorgaande aan de overname van Whatsapp in 2014. Facebook zei dat het toen geen gegevens kon combineren van Whatsapp met haar eigen platform. Vanaf augustus dit jaar doet het bedrijf dit echter wel, door onder andere meer relevante advertenties te tonen. De commissie concludeert hieruit dat Facebook gelogen heeft tijdens het goedkeuren van de overdracht. De commissie heeft Facebook tot 31 januari gegeven om te reageren op de beschuldiging. Daarna zal de zaak verder worden bekeken en kan er een maximale boete van 1% van de wereldwijde omzet van Facebook worden opgelegd (179 miljoen euro). Zelf zegt het bedrijf "constant accurate informatie" te hebben gedeeld.
Citaat van Facebook"Een volledig onderzoek naar de feiten zal vaststellen dat Facebook in goed vertrouwen heeft gehandeld. We hebben constant accurate informatie gedeeld over onze technische capaciteiten en plannen, inclusief in de inzendingen over de WhatsApp-overname en in vrijwillige briefings voordat we WhatsApps privacybeleid een update gaven."
Ik zag dit zelf ook wel een beetje aankomen, al lijkt een boete voor Facebook mij geen oplossing voor het herkrijgen van onze privacy. Denken jullie ook dat het al een verloren zaak is?
Bron: https://tweakers.net/nieuws/11…ij-overname-whatsapp.html