Risk 5 euro.
Posts by tijmen2000
-
-
Ik meld me voor het risk script!
-
Prijzen?
-
51 mits alle bugs eruit zijn + support etc.
-
Helemaal uniek? Werkt hij volledig? Inkomsten? Bezoekers? Hoe kunnen we er geld mee verdienen? Dan eventueel interesse.
-
Ik hoor graag hoe het dan wel is gemaakt. Veel interesse namelijk. Eventueel via PM.
-
-
Gemaakt in Wordpress of?
-
Onderbod toegestaan?
-
Als je affiliate nog niet eens kunt schrijven, weet je dan wel waar je over praat?
Geweldig! Een typefout, zo erg inderdaad.
Ga niet zo'n baby reacties plaatsen. Hier heb ik toch niks aan of wel dan?
-
Ik ben ook opzoek naar hetzelfde. Dus mocht iemand iets hebben hoor ik het ook graag via PM!
-
Dag Danidb,
Nog niks ontvangen?
Mvg, Tijmen
-
Dag Danidb,
Laat ik het balletje maar eens aftrappen.
- Functie: Admin / moderator
- Motivatie: Ik ben Tijmen en zou graag weer een crime beheren. Aangezien ik vroeger gestopt ben met mijn eigen succesvolle crime wil ik graag weer actief een crime gaan beheren.
- Leeftijd: 13
- Ervaring: Zelf een actieve crime gehad met 1500 leden. Helaas gestopt wegens tijds gebrek.
- Wat ik kan: Klein beetje scripten, vooral marketing.Gelieve een reactie achterlaten.
Alvast bedankt,
Mvg, Tijmen
-
Van mij kunt u een bericht verwachten.
-
Ik heb u een PM verzonden.
-
Zou je kunnen vermelden wat je zelf kan?
Bijna alles op scripten en designen na. -
Beste lezer,
Ik ben opzoek naar een partner om samen te gaan werken. En daarbij ook geld gaan verdienen. Het liefst iemand onder de 18! Ben zelf namelijk ook nog jong en wil het daar dan ook bij houden. Belangrijk is dat je gedreven bent, motivatie hebt. En er echt voor gaat. Creactiviteit is ook van belang.
Ik ben opzoek naar iemand die:
-Teksten schrijft
-Afllaite marketing, wordpress sites kan makenWil vooral Afllaite marketing gaan doen! Sites maken en daarna verkopen zodra we een netwerkje hebben. Vooral als je goed teksten kunt schrijven is dit fijn. Heb verschillende opdrachten en is super handig voor onze samenwerking.
Laat in het topic weten wat jou ervaringen zijn en wat je precies kan,
Mvg, Tijmen
-
Vraagprijs?
-
Ik kan je hierbij helpen!
-
Iemand een idee wat ik kan maken op proberen.net?
Mvg, Tijmen