Posts by JoeyD3

    Hi allemaal.


    Sorry voor de weinige informatie was het vergeten te vertellen. Je hebt inderdaad geen power op CrimeClub. Ik wil het baseren op scorepunten. Die krijg je wanneer je actief bent op het spel (misdaden, moorden etcetera). Opzich weet ik dat dit kleine klusjes zijn. Maar toch wil ik dit door iemand laten doen die dit met secuurheid kan doen, zodat er geen rare bugs of lekken inkomen.
    Mijn budget is laag omdat jullie aangeven dat het kleine klusjes zijn.


    Dus denk hier aan 5-10 euro, tenzij de persoon het hoger wil. Discussie is altijd mogelijk! :thumbup:

    Hi.


    Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met het creëren van een top 25 en het fixen van de score rank in de CrimeClub source.
    Ik ben bereid om een vergoeding te betalen via PayPal. Ik heb zelf meerdere malen geprobeerd dit te maken, maar kwam uit op een error.


    Mocht je geintresseerd zijn, reageer. Over een prijs kunnen we onderhandelen. :)

    Kan iemand mij helpen en bevestigen of mijn cronjobs goed ingesteld staan:



    Ik moest dit er inzetten:

    PHP
    */5	*	*	*	*	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_five_minutes.php	
    0	0	*	*	*	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_day.php	
    0	0	*	*	7	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_uitbreken.php	
    0	0	*	*	1	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_moorden.php	
    0	*	*	*	*	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_hour.php	
    0	19	*	*	7	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_week.php	
    0	0	*	*	2	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_pimp.php	
    0	0	*	*	3	/usr/local/bin/php -q -f /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_auto.php


    Alleen de reden waarom ik dit vraag is: het werkt nu nog niet. Want hoeren kunnen niet achter een raam omdat er geen tijd in zit.

    Niks, was voor mezelf even fijner.
    Dat kun je gewoon weg laten, in jouw geval heb je alleen regel 1 van mijn stukje nodig.

    Ah oke, bedankt.
    Krijg nu een andere error:

    Code
    Parse error: syntax error, unexpected '}' in /home/mobster1/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 103

    [/size]



    Mijn line 103 in _mysql_connection.php:

    Code
    mysql_query("INSERT INTO `injectie`(`user_id`, `ip`, `locatie`, `datum`)VALUES ('".ID."', '".$_SERVER[REMOTE_ADDR]."', '".$locatie."', '".$tijd."')") or die(mysql_error());
    header("location: nieuws.php");
    exit();
    }}//}

    Hi, ICTScripters.


    Ik ben al vrijwel de hele tijd bezig met het oplossen van een bug in mijn CrimeClub source.
    Ik gebruikte eerst eregi maar heb dit vervangen door preg_match. Mede dankzij Tim op dit forum. Hij had deze oplossing gepost in 2011.




    Nu zit ik met een ander probleem namelijk:

    PHP
    Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: unmatched parentheses at offset 0 in /home/mobster1/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 92


    Dit staat er in line 92:


    PHP
    if(preg_match('/'.$foutbezig.'/i',$locatie)) {



    Wellicht dat iemand mij kan helpen, zou het op prijs stellen!