Ik gebruikte het ook maar vind het langzaam werken. Zoveel films / series kijk ik niet dus als ik überhaupt wat kijk, download ik het wel (a).
Posts by L. Velthuis
-
-
Team Foundation Server heb ik op stage mee gewerkt. Vond het wel fijn =D
-
Haha wel gaaf om te horen dat iemand mijn mixtape in zijn auto gaat draaien :P! vet haha.
Verder ben ik helaas niet doorgekomen naar de volgende ronde.
De bedoeling van de wedstrijd was om beginners een kans op een podium te geven. Maar de mensen die door gingen naar de volgende ronde draaiden allemaal elke week al in een club of discotheek. Beetje jammer maar goed.
-
Niemand die geluisterd heeft :(?
-
-
Hallo allemaal!!
Ik heb gisteravond weer een mixtape ingestuurd en vroeg me af of jullie hem misschien willen luisteren / beoordelen.
note* : De kwaliteit van de mixtape is niet geweldig door een paar foutjes in mijn recorder (te zacht etc).
Heb deze mixtape ingestuurd voor een dj contest. Zitten paar kleine foutjes in maar vind hem over het algemeen niet slecht gelukt voor een live set.
Mocht ik door de selectieronde heenkomen (denk het niet). Heb ik jullie hulp misschien nog een keer nodig :P.
Voor nu hoeven jullie hem alleen maar te luisteren.
Duurt 20 minuutjes
Lars Velthuis - LEDFEST DJ CONTEST by Lars Velthuis | Mixcloud
-
Succes allemaal! Maak er iets moois van
-
Fijn dat het scrollen op mobiel is opgelost! Was behoorlijk hinderlijk :P.
Good work!
-
En qua vormgeving is het ook niet mogelijk om er een cd van te maken? Dit lijkt nu meer op een lp. Als het niet kan vind ik dit ook mooi genoeg hoor!
-
Wauw!
Deze vind ik er heel gaaf uit zien!
Kan je van die lp's misschien cd's maken? Maar dan wel in de zelfde kleur?
Dan ga ik hem zeker op mijn website zetten, als dat mag natuurlijk!
-
Avond!
Ik ben al een tijdje bezig met dj'en etc.
Nu begin ik steeds vaker op feestjes en in café's etc te draaien en ben ik dus ook bezig om een website online te zetten met informatie over mijzelf.
Nu wil ik ook graag een logo alleen heb ik hier zelf de skills niet voor om te maken. Nu is mijn vraag of iemand voor mij (het liefst gratis) een logo kan maken.
De stijl van het logo moet passen bij http://www.larsvelthuis.nl (Momenteel alleen gedesigned voor Google Chrome)
Alleen mijn naam met iets van een draaitafel of iets dergelijks erin verwerkt zou al goed genoeg zijn.
PB me even als je dit zou kunnen / willen doen, of post hieronder even :).
-
Wat is de richtprijs? En kan je misschien iets meer uitleg geven?
Ook met betrekking tot die 100 euro?
-
Precies. Je moet even door die laag heen met allemaal standaard berichten, zo filteren ze al meer dan de helft uit.
-
De aanhouder wint :).
Heb dat vroeger ook wel met games gehad. je krijgt 5 / 6 keer een standaardmail terug. Maar op een gegeven moment willen ze je wel helpen.
-
Zal zelf deze rol niet kunnen / willen vervullen aangezien ik van mezelf weet dat ik daar niet de juiste persoon voor ben qua kennis, ervaring etc.
Verder wens ik andere kandidaten heel erg veel succes met solliciteren :).
-
Er schijnt nu inderdaad een 2e gijzeling aan de hand te zijn. In een Joodse Supermarkt...
Ben er bang voor dat ze de broers niet levend gaan pakken.
-
Gaat (gelukkig) niet meer lang duren zo te zien :)!
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Hahaha dat is wel héél lullig :P.
-
Was jij ook een klein jochie die op je eigen advertenties ging klikken :P?
-
Wat was het cadeautje : P