Posts by kroepjes
-
-
Hoi Jerre,
Nee deze mag u gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Kroepjes -
Bij dit topic houd ik het makkelijk, aangezien andere topic geen nut hebben..
Is er iemand die mij wil en kan helpen bij het inbouwen van een mollie/targetpay betaal API? Zodat spelers automatisch credits op hun account krijgen na de betaling?
Zo ja, reageer het even hieronder, ik ben bereikbaar via Skype en MSN.
-
Inderdaad, die heb ik al, maar daar word ik ook niet veel wijzer van, is er iemand die mij even kan zeggen wat verandert moet worden etc?
-
Ja ik heb verbinding, ik moet inderdaad iets met het id doen, veranderen naar login ofzo, misschien veranderen naar`login`=$login");?
Graag hulp, ik kom er niet uit, hij pakt het ook niet als ik het verander naar`login`=$login");
-
Ik heb dat verandert, maar hij doet het nog steeds niet..
-
Wat moet allemaal nog aangepast worden voordat er 100 credits worden bijgeschreven? Hij doet het namelijk nog niet zoals je kunt zien: http://www.crimewars.nl/betaald.php
-
Hoi hoi,
Ik ben bezig met een betaal API die na de betaling een link stuurt, waar bij opening een geheime pagina word geopend, en een link word gelegd naar de database en er automatisch een bepaald aantal credits word bijgeschreven.
Is er iemand die weet hoe ik een link leg met de database zodat er automatisch credits worden bijgeschreven? -
Klopt, ik ben het op dit punt met strafeness1 eens, nu zijn de spelers verplicht om veel geld te besteden aan het spelletje, om de spelers die eerder begonnen in te halen.
-
Hoi @Timothy,
Klopt dat is precies mijn bedoeling, je snapt het helemaal!
Het probleem is dus dat ik niet weet hoe ik de nieuwe pagina zo script, dat er automatisch een aantal credits op het account wordt gezet.Verder zijn er geen problemen, ik moet dus eigenlijk iemand vinden die mij zou kunnen helpen om automatisch credits over te schrijven naar een account die de geheime pagina bezoekt.
Dus voor alle duidelijkheid: Is er iemand die weet hoe hij een link ligt met de database, zodat er automatisch credits op een account word gestort?
-
Hoi hoi,
Over de marge kan ik zeggen dat ik dit gebruik:
1e rank 2% per gelukte misdaad.
2e rank 1,90% per gelukte misdaad.
3e rank 1,80% per gelukte misdaad.
4e rank 1,50% per gelukte misdaad.
5e rank 1,15% per gelukte misdaad.
6e rank 1% per gelukte misdaad.
7e rank 0,90% per gelukte misdaad.
8e rank 0,80% per gelukte misdaad.
9e rank 0,45% per gelukte misdaad.
10e rank 0,20% per gelukte misdaad.
11e rank 0,08% per gelukte misdaad.
12e rank 0,04% per gelukte misdaad.
13e rank 0,02% per gelukte misdaad.
14e rank 0,003% per gelukte misdaad.
15e rank 0,002% per gelukte misdaad.
16e rank 0,001% per gelukte misdaad.Over de power kan ik zeggen:
Dit maakt echt helemaal niks uit wat je hiervoor instelt, aangezien iedereen dezelfde power krijgt bij het kopen van een wapen. Zo kun je bijvoorbeeld voor 10 euro 10 power instellen, maar ook 1000, of zelfs 1000000. Dit maakt dus niks uit, omdat elke speler dezelfde power krijgt.Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Philip -
Super idee! Goed dat je er plezier in vind om anderen te helpen.
Mocht ik een keer een extra hulp nodig hebben, kies ik jou!Mvg,
Philip -
Hoi,
Ben nog steeds bezig om een goede betaalservice voor mijn game te maken, de bedoeling is dat mensen betalen, en vervolgens bijvoorbeeld 100 credits krijgen. Ik heb het al geprobeerd via API's maar daar kom ik helaas niet uit.
Nu heb ik een nieuw idee, waarvan ik niet weet of dit gaat werken: Doordat je in een API die ik wél begrijp tekst kunt achterlaten (Bijvoorbeeld bedankt voor uw betaling) ben ik op het idee gekomen om daar een link neer te zetten zoals KLIK HIER naar een beveiligde link waar het account word geupdated.
Nu is mijn voornamelijkste vraag, zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een update script, die de betaler credits kan geven?
Voorbeeld: (Klopt niks van maar is puur voor het beeld)
Is dit mogelijk om het op deze manier te doen? En is er iemand die mij kan helpen bij het maken van dit update script? De API en doorschakeling heb ik al 100% klaar.Ik hoor het wel, wil ook graag horen wat jullie van dit idee vinden,
Philip -
OPGELOST!
-
I know, maar je hebt al veel crime sites gemaakt, dus komen we er vast wel uit! Ik heb je toegevoegd op Skype.
-
Hoi,
Alles is al opgelost!
-
Hoi Ferhat, ik gebruik Time 2 Kill source, alles werkt behalve dat betaalscript, ik denk dat jij de gene bent die mij hier het best bij kunt helpen, aangezien je eigenaar van T2k.be bent
-
Ja ik ben dus nog zoekende, ik denk dat ik al een goed alternatief heb gevonden: https://www.mollie.nl/support/…tatie/betaaldiensten/ivr/
@Ferhat jij hebt vast ook een automatisch betaalscript op je site staan, hoe heb je dit gedaan? Want ik snap de uitleg van Mollie namelijk niet goed.. -
Hoi, dit wist ik al wel, maar ik snap de uitleg die is opgegeven niet op de site van Mollie. Dat van Ringtonio bijvoorbeeld is veel makkelijker, maar daar kun je geen accounts meer registreren.
-
baldex Dit is precies wat ik zoek, maar ik heb geen Ringtonio account. http://www.ringtonio.nl/info/micropayments3
Wat beveel je me nu aan om te doen?