HEY, raarste probleem ooit die heb gehad!!
Maar hij werkt nu! Heb die 2 omgedraaid.
Thankss!
HEY, raarste probleem ooit die heb gehad!!
Maar hij werkt nu! Heb die 2 omgedraaid.
Thankss!
Beste,
Ik heb een probleem met het beginnen van jQuery.
Hij pakt namelijk mijn script niet
In me header in index.php staat als volgt:
<script type="text/javascript" src="js/script.js"></script>
<script type="text/javascript" src="js/bron.js"></script>
De bron.js moet je online halen van jquery. Dit is de recente versie.
In mijn css staat:
#logo{
background-image:url(../images/logo.png);
width:272px;
height:152px;
}
Dat is dus mijn logo.
In mijn jQuery: script.js staat:
$(document).ready(function() {
$('#logo').fadeOut(500);
});
Dat wil zeggen dat ik hem wil laten verdwijnen, tijd is 500.
Waarom pakt die hem niet. Er gebeurt niks..
Ik wil graag verder met jQuery, hulp zou ik erg waarderen.
Alvast Hartelijk Bedankt!
Hey thanks man!
Beste,
Ik vraag me af hoe de outer glow van de menu helemaal bovenin is gemaakt :P, zeg maar wanneer je met je muis eroverheen gaat de glow krijgt(hoverd)..
Ik wil zoiets graag op mijn eigen site hebben, maar ik weet niet wat voor css code is(ik denk dat het met css is gedaan). Als het geen css code is. Dan is het waarschijnlijk met a:hover en dan background-image: (een of andere plaatje van een glow);
Ik zou het ff echt niet weten
Iemand die het weet ?
Gr,
Steve
Ik heb rond 2 jaar met crimeclubs gewerkt, PM maar als je nog iemand zoekt.
Gr,
Steve
Toon MeerOOP heeft echter niks te maken met PHP..
OOP is een paradigma. Wat je tot nu toe waarschijnlijk hebt gedaan is Imperatief programmeren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Imperatief_programmeren
Je schrijft een paar functietjes en roept die op in 1 main pagina of functie. Eventueel wat modules ofzo.
Bij opject orientatie neem je alles van een heel ander perspectief:
Een groot voordeel is dat je makkelijk dingen kunt hergebruiken, ook dat het redelijk structureel te volgen is, en eigenlijk veel meer intuitief is.
Je kan het als het volgt bekijken: Stel je hebt een programmatje dat een auto kan laten rijden.
Als je dit imperatief zou programmeren zou je een paar functies hebben.
Nu in OO ga je een object Auto hebben, dat kan bestaan uit een object motor en 4 objecten wielen.
Door nu op het object auto de functie start_driving uit te voeren, gaat under de cover: de auto een functie start engine op engine objecten kunnen uitvoeren en daardoor worden u wielen objecten in beweging gezet.
Het is misschien niet het beste voorbeeld, maar ik heb niet zoveel tijd. Je vind hier trouwens duizende goede tutorials voor!
success
Hey thanks man!
Beste,
Kan iemand mij een kleintje een idee geven van wat OOP nou eigenlijk is? Enigste wat ik heb gehoord is dat het een soort PHP systeem is die heel goed werkt.
Ik wil er graag in gaan verdiepen, maar voor ik dat doe, moet ik even precies weten wat het is, en hoe ik het moet gaan aanpakken.
Zijn er ook andere handige systemen dan OOP? Zo ja, welke?
Hebben jullie tips?
Ik waardeer jullie hulp!
Thanks & Groetjes,
Steve
Beste,
Hierbij verkoop ik mijn zelfgemaakte layout. Het onderwerp hierbij is Webhost / winkel. Bij enkele aanpassingen kunt u het onderwerp makkelijk wijzigen.
Bij aankoop krijgt u een .psd bestand. Alles is geordend in mappen.
De layout:
http://postimg.org/image/6o86jzrlp/
De pakketten zien er saai uit, maar die zou ik eventueel kunnen veranderen naar wat u daar precies wilt hebben.
Bent u geïnteresseerd in deze aanbieding, of wilt u iets anders? Neem dan gerust contact met mij op zodat we over de prijzen kunnen praten.
Email: * * KNIP * *
Met vriendelijke groet,
Steven, Medewerker: UniqueDesigns.nl
EDIT HAMZA-R: Geen mailadressen of skype.
Beste,
Hierbij verkoop ik mijn zelf gemaakte layout.
De .psd is netjes geordend in mappen.
De layouts:
http://postimg.org/image/pb23izf11/
http://postimg.org/image/4r48y5npv/
Ik heb besloten om een vrije bod te accepteren, dus bepaald u de prijs. Bevalt mijn designs u? Dan kunt u gerust contact opnemen met mij voor een op maat gemaakte layout naar u wil! Voor natuurlijk de goedkoopste prijs.
Met vriendelijke groet,
Steven, medewerker: UniqueDesigns.nl
Beste,
Ik stel mezelf beschikbaar als designer, heeft u
een website/webshop, logo, header, banner, layout, poster, flyer, poster
of iets anders nodig? En heeft u geen hoog budget?
Dan zit u bij mij aan het juiste adres!
Ik heb ervaring met het volledige Adobe pakket, ook heb ik ervaring met HTML5, CSS3, Flash, PHP en Javascript.
Wij kunnen een goed functionerende website/webshop voor u realiseren.
Wij werken volgens een deadline, zo komt u niet voor verrassingen te staan. Wij slicen en basen deze voor u.
Heeft u al een volledig ontwerp?
Heeft u een laag budget? Dan zit u bij ons aan het juiste adres aangezien onze prijzen erg laag zijn. Neem maar eens een kijkje op UniqueDesigns.nl
U kunt gewoon een privé bericht achter laten of een mailtje sturen. emailadres verwijderd
Mvg,
Steven
Beste,
Wie zoekt er nog een hele simpele layout? Ik heb er zelf een gemaakt met behulp van HTML5 & CSS3, ik ben nog een beginner .
Voor de layout: http://www.dewittelelie-spijkenisse.nl/test/
deze layout kan flink aangepast worden naar uw wil! LET OP: hij is nog niet helemaal af!
Ik ben momenteel bezig met jQuery om mooie slide webpages te maken, ik moet nog veel leren.
Nog maar als de prijs is €7,50. U krijgt dan enkel de source (scripts) + PSD.
Groetjes,
Steve