Posts by matistop333

Hallo,
    zoals sommigen van jullie weten ben ik een beginnend scripter.
    Ik heb wat moeite met MySQLi en iemand heeft mij aangeraden om PDO te leren.
    Ik weet totaal niet wat dit is en op internet vind ik hier ook geen goede uitleg over wat de verschillen zijn.
    Dus zou iemand de voor en nadelen willen opsommen?
    En is dit makkelijker of juist moeilijker?
    Alvast bedankt!

Hallo,
    ik probeer een registreer systeem te maken.
    Maar ik ben een beginnend scripter dus is dit niet simpel voor mij.
    Dit is de fout die ik krijg: Error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ''leeftijd') VALUES (Mathijs, [email protected], private, 14)' at line 1

Dit is mijn script:

(ik weet dat die sessions nogal onnutig zijn die ik heb gedaan, maar dat ontdekte ik pas nadat ik het had gedaan :))
    Weet iemand hoe ik dit oplos?

In dat geval ga ik OOP toch nog niet leren momenteel. Danku voor het uitgebreide antwoord en het goede voorbeeld!!

Hallo,
    Ik heb al veel gehoord over OOP.
    Maar wat is hier het nut van?
    Met PHP lukt het toch ook? Of heeft OOP meer functies? Ik zou graag OOP leren maar zie nergens staan waar het nut ervan is.

Ik zal thuis eens kijken (ben nu op vakantie tot zaterdag) van welk merk ons apparaat is. Het heeft grote harddisk, bewegingssensor en je kunt instellen om op te nemen binnen bepaalde tijden. Dit kan ook de beelden delen via internet. Dit kost wel rond de 300 euro denk ik.

Ik vind dit een goed idee, wij thuis hebben een speciaal aparaat met hard disk waarop alle beelden worden opgeslagen en we hebben ook nog eens ip camera die bij beweging langer dan 30 seconden fotos stuurt naar ftp server. Dat laatste vind ik erg handig.

Ik ben ook voor chat zodat mensen direct geholpen kunnen, het nadeel is misschien dat alles wat gezegd tijdelijk is en alles op het forum permanent en iedereen kan antwoorden en niet op dat moment online hoeven te zijn.