Posts by matistop333

Gelukkig ben ik bij telenet :) Als ik mijn internetsnelheid vergelijk van toen ik nog bij belgacom zat (2 maanden geleden) is er een heel groot verschil. Bij belgacom had ik rond 2 mbps, nu rond 40.

Mijn vader en mijn broer hebben al lang een huawei en deze zijn zeer goed. Touch screen werkt perfect,.... Ik vind de huawei ascend P6 ook veel beter dan mijn iphone 4S op alle vlakken. Behalve batterij, de batterij van de huawei ascend p6 is zeer snel leeg.

Ik heb een poging gedaan om je foutafhandeling proberen in te bouwen maar aangezien ik een noob ben in php momenteel is het niet echt goed gelukt.
    Dit krijg ik momenteel: "Warning: mysqli_query() expects at least 2 parameters, 1 given in C:\xampp\htdocs\welcome.php on line 22
    Er ging iets mis op deze pagina. De error is bekend en wordt zo snel mogelijk opgelost. Excuses voor het ongemak!
    Notice: Undefined variable: query in C:\xampp\htdocs\welcome.php on line 35"

Dit is de code:

Ik heb de '".$email." aangepast zoals je zei en nu geeft het geen error meer. Nu heb ik het probleem dat het altijd else gebruikt (dus je gegevens in database zet) ookal bestaat de gebruikersnaam al.
    Mijn code:

Hallo, bedankt voor de hulp. Ik heb mijn code aangepast aan de jouwe en krijg nu volgende error: Warning: mysqli_num_rows() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in C:\xampp\htdocs\welcome.php on line 21

Dit is mijn code:

Bedankt voor de vele voorbeelden.
    Ik heb ze proberen toe te passen op mijn code maar dit is niet erg goed gelukt en ik weet niet wat ik fout heb gedaan.
    Ik krijg nu volgende error:
    Notice: Object of class mysqli_result could not be converted to int in C:\xampp\htdocs\welcome.php on line 20
    User Already in Exists
    (user already exists tekst komt er ook wanneer email nog niet bestaat)
    dit is mijn code:

Hallo,
    ik ben een beginnertje in php en probeer een registratie-systeempje te maken.
    Nu wil ik dat het controleert of je email of naam ( gebruikersnaam ) al in de database staat aan de hand van if/else.
    Maar dit lukt niet echt, kan iemand mij helpen?
    Dit is mijn code:

Hallo,
    ik zit momenteel in het 4de jaar handel secundair onderwijs en zou volgend jaar graag handel informaticabeheer doen.
    Ik vroeg me af als ik informaticabeheer doe, moet ik daarna dan ook nog studies doen om aan goed werk te geraken en wat kan ik daarmee worden in de toekomst?
    (Programmeur, ....)

Hallo,
    ik zou graag iets willen bestelen maar het probleem is, ik kom 10 cent te kort!
    Zou iemand mij dit aub kunnen geven?
    PM me maar als je dit zou willen doen.
    Alvast bedankt!

Huawei! Mijn broer heeft er een heel goedkope die super goed is met een perfect touch screen! Ik heb de ascend p6 kunnen testen, mooie goede telefoon en ook supersnel!

Hallo,
    aangezien de vorige bieder al 2 weken niet antwoord verkoop ik mijn domeinnamen weer.
    Ze zijn gehost bij versio en vervallen eind januari 2014.
    De domeinnamen zijn amazinghosting.net en gotadomain.net .
    Ik gebruik ze niet meer dus vraag er ook heel weinig voor, doe maar een bod.
    Als u meer informatie wilt PM me dan.