Posts by matistop333

Hallo,
    bij ons in het school gebruiken ze voor het programmeren ubuntu, ookal hebben ze windows op die PC's.
    Is ubuntu beter om te programmeren? Want ik begrijp niet waarom ze hiervoor speciaal ubuntu gebruiken.
    Dus zou ik hier graag wat meer info rond hebben :thumbup:

Hallo,
    ik ben bezig met een projectje voor mezelf om een fuifkalender te maken.
    Ik heb al een basis en zou nu graag willen dat als iemand op de naam van een fuif in het lijstje drukt, automatisch naar een pagina gaat waar de beschrijving van die fuif staat. Maar ik weet niet hoe dit moet :(
    Ik heb momenteel een tabel

Hoe kan ik hier automatisch hyperlinks aan toevoegen en is er een mogelijkheid om aan een link een GET method te doen zodat ik op de pagina met de beschrijving de beschrijving kan ophalen uit de database met die naam?

Volgensmij moetje voor de standertjes van luidsprekers het woord statief gebruiken. Ik zou je wel een linkje willen meegeven maar zit momenteel op mobiel dus lukt dat nu niet :(

Waarom zou je een geluidskaart kopen? Dit zit toch ingebouwd in PC's en laptop's en in mijn geval ook in mijn speakers?
    Merk je veel verschil in geluidskwaliteit met een geluidskaart?

Zoals iemand al zei was dit waarschijnlijk een RAT. Heb ik zelf ook vroeger gedaan zonder kwade bedoelingen. Een RAT komt heel makkelijk op je PC zonder dat je het merkt. Met een RAT kun je echt alles. Webcam bekijken, keylogger, scherm bekijken en zelfs het scherm beheren met muis en toetsenbord, opgeslagen wachtwoorden beheren,.... Je kan dus eigenlijk evenveel als je op de pc zelf zit. Een antivirus helpt niet altijd, mijn RAT werd gededecteerd door 3/50 antivirussen en dit waren allemaal onbekende antivirussen.

Er is hier een programma waarmee je dit kan vinden, je moet dan wel in je taakbeheer eerst het virusje vinden. Het kan ook dat hij een proxy/vpn gebruikt dus dat dat niet zijn echte ip is.

Voorlopig begin ik nog niet met visual studio aangezien ik dit volgend schooljaar leer in de richting informaticabeheer. En het zou maar saai zijn als we de basis leren en ik alles al weet. Ik ga mij wat verdiepen in het apps maken met html5 :)

Ik zal eens een kijkje nemen naar jquery en css.
    Ik heb wat zoekwerk gedaan voor apps in html5 en ik heb hiervoor gevonden dat je een framework nodig hebt (weet niet of dit verplicht is). Welke raden jullie mij aan?

Hallo,
    ik ben totaal een beginner in programmeren, ken momenteel alleen de basis van php en html.
    Ik vroeg mij af in welke programmeertaal de toekomst zit. Welke taal kan ik het beste leren en mezelf erin verdiepen en waarmee zou ik in de toekomst het meeste kunnen doen?
    Ik ben vrij jong (15) dus ik denk dat ik nu best begin met een bepaalde programmeertaal te leren :thumbup: