Posts by matistop333

Bedankt voor de behulpzame reacties, uiteindelijk ben ik voor java gegaan (ruby zat niet in de opties). Hiervan hebben we de basis gezien en nu moet ik dus een nieuwe programmeertaal kiezen.
    Ik heb de keuze tussen:

• Python
    • PHP (waar ik ondertussen al wel wat van ken en aangezien we altijd alleen de basis leren denk ik dat dit niet nieuw gaat zijn voor mij).
    • App inventor (Dit is geen programmeertaal maar zoiets als scratch.)

Wat raden jullie mij aan?

Heeft iemand nog toevallig een paysafecard waar 75 cent of meer opstaat waar hij niets meer mee kan doen? Wil namelijk iets kopen waar nu net korting op is maar kom 75 cent te kort met paysafecard ;( En een 10 euro paysafecard kopen voor 75 cent ervan te gebruiken lijkt me zonde.
    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn? :)

Hallo,
    hierbij verkoop ik http://www.mine-servers.com.
    Bestaat nog niet zo lang en heb geen promotie gedaan.
    Ik verkoop de domeinnaam, hosting en script (script is gekocht, dus ik verkoop de licentie. Heb namelijk 2 scripts gekocht dus als je ene niet goed vind kun je andere gebruiken)
    Ik heb jammer genoeg geen statistieken.
    Domeinnaam is bij versio en verloopt op 25-08-2015.
    Hosting (als je die erbij wilt) is bij freaze (goedkoopste pakket van 1 gb en unlimited bandwidth) en verloopt op 11-10-2015.
    Aangezien bijna elk domeinnaam dat te maken heeft met minecraft serverlijsten denk ik wel dat hier potentieel in zit.
    Doe maar een bod.

Maar is het dan niet slim om dat aan je klanten te vertellen? "We gaan eerst kijken hoe de fase met ons eigen systeem verloopt. Indien dat goed gaat, zullen wij het ook voor ontwikkelaars openzetten." Het kan nu gewoon zijn dat er mensen geen iPhone kopen door het gebrek aan NFC ondersteuning

Dan kopen die mensen later wel een iPhone :thumbup:

Wij hebben een totaal ander systeem. Onze leraar geeft ons 4 programmeertalen waar we tussen moeten kiezen en daar gaan we dan de basis van leren. We gaan ons niet echt verdiepen denk ik. Volgend jaar moet ik ook zelf een project kiezen voor over heel het jaar met een programmeertaal. Bv. een app maken voor de gsm, ...

Nu zijn we even bezig in small basic tot volgende week. Daarna kunnen we een nieuwe taal kiezen. JavaScript zit al zeker tussen de opties, de rest weet ik nog niet. Apps developen voor gsm's lijkt me leuk. Web development ook.

Hallo,
    ik zit in de richting informaticabeheer waarbij wij dus 6 uur programmeren per week hebben.
    Nu moeten wij bij de richting software (programmeren) altijd kiezen tussen een paar programmeertalen.
    Ik vroeg mij af welke programmeertaal ik het beste leer, ik weet totaal niet wat ik wil doen later (webdevelopment, apps maken, ...).
    Welke programmeertaal kunnen jullie mij aanbevelen, waar er veel toekomst in zit?

2 weken naar Roemenië want heb door verre familie wonen, ook 4 dagen oostenrijk en 4 dagen Rome. Ik ga ook voor 6 dagen naar de zee met vrienden :D

Toen ik bij belgacom was was mijn gemmidelde snelheid ~4mbps, nu ik bij telenet ben is dat ~60mbps. Een groot verschil dus, ik denk toch dat telenet nog altijd de beste is in België.

Dit zie ik staan:
    Huidig verbruik 127,84 GB (Laatste update gebeurde op 23/06/2014 om 11:01).
    Status: Vrij verbruik Je surft met volledige surfsnelheid.

Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 317,32 GB en 1075,27 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.

Wat doen ze dan als ze mij als grootverbruiker opmerken?
    Ik heb btw fibernet shake waar er stond onbeperkt datavolume.