Posts by matistop333

Bedankt, het werkt nu!
    Ik bedoelde inderdaad enters in plaats van escapes, was even verward.
    Als ik die htmlentities erbij doe komt er helemaal niks meer van tekst te staan, maar met die nl2br alleen werkt het ook! :D

Hallo,
    ben een beginnende programmeur en bezig met een klein projectje voor mezelf.
    Ik heb hier een beschrijving die dan in de database staat, maar als ik deze dan in een 'echo' zet laat deze de tekst van in de database zien, maar dan zonder enters. Alles zit zowat aan mekaar en dat is niet echt overzichtelijk.
    Zouden jullie mij kunnen helpen?
    Alvast bedankt!

Alle codes zijn gebruikt denk ik, ik krijg namelijk deze melding; "Helaas lijkt deze Premium-code niet geldig te zijn. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice."

Hallo,
    had een rixty kaart gekocht voor 12 euro, nu blijkt dat hetgeen wat ik wil kopen niet met rixty kan --'
    Iemand geïnteressteerd om dit te ruilen tegen bv. 7 euro paypal?
    Ik zou je erg dankbaar zijn ;D
    Je kan hier onder andere een paar dingen op league of legends mee kopen, weet niet wat je er nog allemaal mee kunt.

Hallo,
    wou lang geleden eens iets proberen maar heb dit opgegeven omdat ik niet wist hoe je afstanden kon berekenen. Nu weet ik dat namelijk wel en ben hier nu ook druk mee bezig :) Heb alleen een klein probleempje, ik gebruik de google maps api en in deze example code staat een button <button type="button" onclick="calculateDistances();">Calculate
    distances</button>
    en als je daarop drukt dan berekent het de afstand. Maar ik wil dat dit automatisch gebeurt zonder op de knop te drukken, dat het gewoon meteen op de pagina staat. Heb dit al geprobeert door <button type="button" onclick="calculateDistances();">Calculate
    distances</button>
    te vervangen door calculateDistances(); maar dit lukt niet, en zou ook totaal niet weten hoe dit moet.

Weet niet of je het nodig hebt, maar hier is de volledige code: