Posts by Kimbo280

    Hallo


    Ik zit jullie bericht te lezen! Ja ik ben best een doorzetter met mijn project. Ook al kan ik mij gewoon soms moeilijk verwoorden met bepaalde dingen, probeer ik natuurlijk wel iets goeds neer te zetten.
    In het verleden heb ik diverse projecten gehad, die gewoon enkelweg niet goed lopen, omdat ik te gejaagd was. Ratingphoto word een project wat hopelijk wel tot zijn goed recht komt.
    Fils ziet dit project zitten en daar ben ik ontzettend blij om.


    Doelstelling is gewoon, een goed script maken, ik ken een aantal site's waar ik promotie op kan verrichten en tegen lage vergoeding mijn site kan promoten.
    en dan hope dat een bedrijf mijn project wilt overkopen dat is mijn doelstelling.


    Het is een social medium gebeuren wat gewoon gaat aanslaat met goede vertrouwen.
    Voor vragen stel ze gerust en ik zal het uitleggen.
    Gr Bjorn.

    Geachte!


    Voor een soortgelijk project als instagram, zoek ik een scripter die op vrijwillig gebied dit project wilt scripten. Alles is op sponsoring gebied geregeld, domein, hosting, design, we zoeken enkel nog scripter.


    Het betreft als volgt, Het maken van follow, unfollow, Ban, UNban, like, Unlike, comments, Votes, Next.


    Idee van project is, Men maakt een account aan, upload foto's op frontpage worden 2 foto's geladen, welke vind jij de beste. Druk op next en er komen 2 nieuwe foto's Soort van roulette basis.


    er moet ook een klein admin paneel komen, voor het beheren van ongewenste berichten zoals foto's, profielen, comments.


    Het is eenvoudig maar toch een mooie prettig design.
    PM mij voor link die live online staat en voor mijn skype.
    Bedankt.


    LINK: http://ratingphoto.com/new/

    Beste Scripter + Mede eigenaar.


    Jullie zijn bekend met instagram! ik ben nu bezig met een soort gelijk product als instagram.
    ratingphoto.com zie bijlage! dit word het design frontpage.
    Zoals je kan zien word het zeer compact.
    Ik zoek nu een vrijwilliger scripter die mij de volgende functie's kan inbouwen.


    Follow, Unfollow, Like, Ban, Unban, Upload Photo, Change Photo, Ban user, Unban User
    Gewoon simpele dingen.


    Login en Registratie word al gemaakt.
    Indien hier interesse in is
    Bedankt.