@Bramieboy,
Het systeem maakt hij Engels maar alle informatie is gewoon Nederlands zoals ik begrijp
@Bramieboy,
Het systeem maakt hij Engels maar alle informatie is gewoon Nederlands zoals ik begrijp
Ze zeggen dan ten minste dat je je geld terug krijgt.
Voor opsturen wel je kaart fotograferen i.v.m. bewijs.
Kan aan het opslagtype liggen.
Weet jij zo welke dit is?
Nu ook weer bij mij.
Vreemd
Hallo ICTscripters,
Zoals sommige al gelezen ben ik bezig met een blog serie te maken.
Nu had ik aan jullie de vraag welke Android versie jullie op je telefoon / tablet hadden staan.
Zouden jullie dit willen doorgeven zodat ik er met mijn blog bericht op kan inspelen?
Hartelijke dank voor die gene die de moeite hebben genomen een reactie te plaatsen.
Fijn dat er steeds meer aan de veiligheid word gedacht.
Sommige scripters denken er niet aan.
EDIT:
Na update krijg ik foutmelding op deze pagina. online leden
Fatal error: PHP error in file /home/icts/domains/ictscripters.com/public_html/framework/lib/system/language/Language.class.php (190): Object of class Achievement could not be converted to string
Maffiastart
Crimego
GoCrime
Misschien dit eens proberen (https://www.ov-chipkaart.nl/kl…contact/contactformulier/)
Had een keer klacht over mijn transactie lijsten en kreeg een goede uitkomst.
Wel het proberen waard vind ik.
Mocht je het onrechtvaardig vinden hebben we de geschillencommissie nog en de Belbus van Kassa.
Zou eerst de geschillencommissie proberen. Al weet ik zo snel niet of ze zijn ingeschreven.
In de telecomsector is dit wel verplicht weet ik. (Regels ACM) maar we spreken hier helaas niet van telecom
Bij mij is het nu ook weer normaal.
Wij horen nog graag van je wat de NS heeft gezegd.
Want volgens mij is er in Hengelo geen OV service balie (Not sure)
Denk dat de reageer time gewoon ligt aan het gebruik van de server.
Volgens mij wordt de kaart vergoed als aan te tonen is dat het niet jouw schuld was. Je kan even op internet kijken welke stations een OV punt hebben. (Dan bedoel ik niet de oplaadpalen, maar een medewerker die je kan helpen) Leg wel goed je probleem uit.
Klantenservice wil ook wel eens helpen al sta ik niet op hun service te springen.
Lijken wel kleine kinderen van 12 daar aan de telefoon. En die zeggen nog vriendelijk ja meneer. Of natuurlijk nee meneer.
Kan je beter even zoals hieronder word gezegd naar de NS gaan. Daar waren ze bij mij coulant. Heb namelijk het zelfde probleem gehad en kreeg het saldo wat er op stond gewoon terug. Dat noem ik service. Een punt waar Trans Link een puntje aan kan zuigen.
Kan via een targetpay account.
Hiermee behoud je meer en je hebt geen KVK ect nodig.
Ik zou misschien eerder een smartwatch doen of beide.
Kunnen ze niet beter iets afbetalen dan in iets nieuws investeren????
Misschien is Strato ook een goede keuze.
Alleen mag de telefonische klantenservice wat sneller reageren.
Ook met TransIP geen probleem alleen naar Strato gegaan i.v.m. de onbeperkte dataverkeer.
Fijn dat de uitrol van de nieuwe versie versnelt word.
Ook mooi om te horen dat de beveiliging weer kwa DDOS weer word opgekrikt.
Had hier vandaag al hinder van ondervonden maar dat is tot daar aan toe.
Moet je het nieuws lezen over het probleem bij de departementen van de overheid van de ICT projecten die falen.
Paspoort en ID aanvragen gaat toch via het Ministerie van binnenlandse zaken?
an niet iedereen van de team een bericht over sturen
Kan vrij makkelijk Refferalboy.
Alle team leden in het ontvang veld zetten. Is iedereen meteen op de hoogte en dan maar kijken wie als eerste antwoord.