Hallo,
Ik bied gratis hosting aan. Maar ik wil dit niet aan beginners aanbieden. Bij bewijs van kunnen kan ik het dus aanbieden.
Mvg,
Tim
Hallo Tim.
Waarom bied je het niet aan aan beginnende scripters?
Hallo,
Ik bied gratis hosting aan. Maar ik wil dit niet aan beginners aanbieden. Bij bewijs van kunnen kan ik het dus aanbieden.
Mvg,
Tim
Hallo Tim.
Waarom bied je het niet aan aan beginnende scripters?
Bedankt allen voor de reacties.
Heb nu een bericht terug gekregen van support, hier heb ik dan wel niks aan dus zal ik moeten wachten.
Morgen ga ik eerst met hun live chat medewerker praten en indien dat niet helpt even bellen.
Wat er in de mail stond was gek genoeg gewoon weg hetzelfde bericht, dat zij dus geen wisselkantoor waren.
Waarom doen ze dan wel alles aannemen?
Dan wisselen ze toch ook.
Aha,
Hopelijk zijn de moderators vlug vandaag!
Meestal binnen de 24 uur.
is het deze?
http://ictscripters.com/databa…source/index.html?saved=1
geen idee, snel effe gedownload voor je en geupload
Moet eerst goedgekeurd worden door een moderator.
Ferhat heeft het inderdaad goed verwoord, ik had de tijd nog niet gehad ervoor. Laat ik het zo zeggen: een "collega" bij mij op het werk is omwille van grootschalige fraude ontslagen en dat is erin geslagen als een bom bij mij en mijn collega's en ik ben er echt goed ziek van. Meer details mag ik niet geven maar laat ik zeggen dat het niet zomaar een medewerker was maar een belangrijker persoon aan wie ook ik vertrouwelijke informatie heb gegeven en die nu dus gepakt is wegens fraude/witwassen van honderdduizenden euro's.
Wellicht dat ik morgen een beginnetje maak maar ik ben er nu nog even niet voor in de stemming. Sorry mensen maar ik moet dit nieuws even verwerken.
Dat is rottig voor jullie. Veel sterkte gewenst.
Hierbij kan ik ook berijpen dat je niks gepost hebt.
Mogen we een site naam?
Hallo Menno.
Hierbij zou je dan ook beter een host service kunnen starten.
Dit is makkelijk maar pluk dan ook niet iets van een anderen site.
Verder denk ik dat er voor dit pakket weinig animo is.
TS heeft laten zien van eigen site te zijn en niet gekopieerd.?
Hallo Lars.
Hoe gaat het nu ermee.
Laatste bericht was Maandag en we zouden nog te horen kregen nog te horen hoe het verder gaat.
Wanneer zal dit ongeveer zijn?
Trouwens, ze mogen zomaar niet hun Algemene Voorwaarden veranderen ;). Dit recht hebben ze niet als bedrijf.
Dit zal dan wel weer eerst gedeponeerd moeten worden bij de Kamer van Koophandel.
Als ze dat niet doen kan het een boete worden. Hoop dat Versio dat zal krijgen
Zo te horen, geen lieve zoete koekjes bij de bakker van Versio.
Als het in de voorwaarden staat die jij accepteert moeten ze jouw uitbetalen.
Eigenlijk wel.
Maar dit is weer een bericht van 2 a 3 berichten geleden naar mijn mening.
Ik denk dat als Reza vandaag begint met de mail sturen.
Dan horen we denk ik morgen de reactie.
Tevens wil ik wel helpen met bemiddelen tussen jou en Versio.
Ook misschien gebruik maken van het spreekwoord : Parten als Brugman.
Als hij sprak kun je maar beter pauze nemen!
Succes
Heb voorlopig geen voorbeeld online, waarvoor is het nodig? het probleem is opgelost
(zie vorige post)
Hallo Wimmpie.
Je hebt bij regel 1een regel extra gemaakt met een anderen code.
Fijn dat het opgelost is.
Slotje maar.
Maar Ferhat.
Het is ronduit schandalig!!!
Ze horen het te storten. Zoals M.Martens het zegt de support is gewoon kut. Nogmaals een mail sturen met de quote van de algemene voorwaarden. En ook even erbij zetten dat "er geen adders onder het gras zitten" en ze je gewoon moeten helpen.
Of je doet het ouderwets.
Brief aangetekend. Moeten ze binnen 5 dagen reageren. Bij mail kun je een bevestiging eraan hangen maar die kunnen ze weigeren.
Als ze zeggen: We hebben die brief nooit ontvangen. Zeg je: Er is namelijk wel getekend.
Als dat niet werkt neem ik aan dat je een R.B. verzekering hebt. (RB = Rechts bijstand.)
Dan kun je die gebruiken.
Misschien een idee om wat statistieken mee te delen Koen ?
Vind dat ook wel leuk om te zien.
Niet aan elkaar gelijk in de script regels. Tevens kun je ook zien dat het Ferhat's eigen script is omdat iedereen zijn eigen script wijze heeft.
Hallo Ferhat.
Als je zoals je zegt de code hebt herschreven.
Zou ik het misschien mogelijk zijn een stukje code te laten zien.
Dat zou ik in ieder geval fijn zijn.
Graag zou ik dat dan via PB willen zien.
Een vraag aan TS of het mogelijk zou kunnen zijn een screenshot te zien van admin paneel.
En hoe hij altijd de betalingen heeft verwerkt.