Posts by M.Martens

Daarnaast gebruik je meerdere lettertypen (TNR en Arial?), wat er ook erg lelijk uit ziet.

Zou ook een pakket.
    Meestal neem ik de keuze altijd uit Arial of Times New Roman (TNR) die vind ik fijn en overzichtelijk.

Bedankt iedereen voor de feedback! Ik zal nog een postje op het forum doen wanneer ik een versie 2 heb

Al enig idee wanneer versie 2 uitkomt?
    Dit zal neem ik aan de eerste versie met de punten zijn?

Ben ik het met je eens Bram.
    Echter de layout heb ik samen met het domein over genomen, en wou weten of dit voldoet aan een minecraft speler.
    Bv om zich over te halen om een server te nemen door de bellen met zijn mobiel.

Of dat ik nogmaar eens een beroep op Thjeu doe voor een design.

Hallo Denni.

Misschien zou ik dan wel het laatste doen.
    Dan weet je zeker dan het goed en is mooi.

Hallo Menno.

De extra informatie is duidelijk.
    Alleen zie ik nergens hoe ik me moet aanmelden op bij de hostingservice.
    Dit is naar mijn idee onduidelijk.

Hallo ICTS leden.

Even een vraag over Minecraft.

Ik ben me daar de laatste tijd in aan het verdiepen en kwam zoal al tegen dat Minecraft een Java script was
    Het is geschreven in Java en niet in Javascript.

Nu is mijn vraag.
    Ik wil graag een eigen server service starten met verschillende pakketten.
    Ik ben al rond aan het kijken geweest naar wat iedereen die die servers aanbied zoal heeft aan pakketten.

Hoeveel GB heb ik nodig voor servers te draaien?
    Hoeveel servers kan ik maximaal draaien?
    En kan ik Minecraft ook als een online versie laten draaien?

Zelf ben ik nog niet zo goed thuis in het systeem maar word er wel iedere dag beter in.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ondertussen wacht ik nog op een mail met een antwoord dan het definitieve wordt, uit de laatste mail werd ik niet veel wijzer aangezien het daar over een storing ging.

Ik moet dus nog even geduld hebben.

Helaas wel.
    We horen we wat het antwoord is morgen.

Anders kun je nog bij Paysafe alles uitleggen en kijken of hun alles terug halen bij Versio.
    Zou ik in ieder geval proberen mocht het eerste niet lukken.

Lijkt me allemaal vaag.

De ene medewerker gezegd dat doen we niet.
    Terwijl de anderen medewerker weer een ander verhaal ophangt.

De support met de live chat en de mail zal bij Versio beter geregeld moeten worden naar mijn mening.

Hallo Refferalboy.

Zoals ze al zeggen.
    Ze zijn geen wisselkantoor.

Dus hoeven ze het niet aan te nemen als ze dat niet willen.
    Anders hadden ze het beter een host wisselkantoor kunnen noemen.

M.Martens
    Ik begrijp de reactie van deze medewerker wel en het is me ook iets duidelijker.

1. Je stort paysafecard o.i.d. op je account.
    2. Vervolgens heb je geld op je rekening nodig, dus kan je dit makkelijk vanuit versio doen.

Daarom vertelt hij erbij dat het niet de bedoeling is dat dit een wisselkantoor idee wordt, hier zit gewoon teveel werk in.

Na dat ik die medewerker had gesproken was het voor mij ook zo klaar als een klontje.
    Ze proberen de beste service te bedienen en dat proberen ze ook goed naar mijn idee.

@Fils, dit wordt afgescheiden weergegeven en enkel voor de klant die inlogt op het Multicraft paneel zichtbaar...
    Maikel, Zal hiermee vanavond bezig gaan, had zelf ook al zo iets in gedachten...

Hallo Denni.

Zoals ik hoor word het een top server.
    Ook zou ik iets meer pakketten te maken. voor 20 spelers zou ik dan denk ik niet bij jou een server pakken. Is niks persoonlijks hoor.

Ook denk ik dat we weer een uitgebreid moderator paneel krijgen.

Misschien ook een forum voor vragen en beoordelen van gemaakte gebouwen en zo. :)

Hallo Denni.

Misschien slim om in het Nederlands en Engels te doen.
    En een taal keuze erbij te zetten.
    Dit vind ik zelf fijner.

Tevens zou ik de producten ook alleen op een anderen pagina zetten.
    Misschien ook vast een inlog pagina.
    Naar mijn mening kan ik dat nog niet zien. Ook zoals ik al heb gezien in PB was dit er nog niet.