Ik zou surfen op wat jij denkt.
Waar de meeste vacatures op staan zou ik pakken.
Posts by M.Martens
-
-
Het wordt onderhand bij de politie: Hoe diep kun je zinken.
Wat is het doel hiervan???? -
Ik 5 dagen geleden nog.
Nog niet allemaal gepakt dus.EDIT:
Helaas door zijn onzorgvuldigheid ook gepakt.
(Laten betalen per IDEAL bij Mollie. Hoe slim kan je zijn????) -
@M.Remijn doelt meer op het idee dat je hem aan een publieke schandpaal gezet hebt zonder kans van onderzoek.
Zijn IP zou (indien je hem liet staan) via de zoekmachine natuurlijk niet echt positief gevonden worden.Kan zijn standpunt wel begrijpen hierin.
Meestal is het zo dat een verhaal twee kanten kent.
Helaas weet ik de anderen kant niet maar meestal is dat ook maar goed.
Onderzoek is belangrijk en een goed onderzoek heeft de meeste kans van slagen. -
Even snel een rechtszaak gepakt waarin Versio b.v. (een hoster) partij is.
Hierbij is bij feiten (3.1 a t/m h) aan versio verzocht om de ware identiteit van de persoon te onthullen.
Onderstaande link is dus interessant en heeft te maken met het onderwerp inzake opvragen gegevens -
Het IP adres van Telfort komt mij bekend voor.
Deze heb ik dus direct door de server bij mij gehaalt waar al snel NAW gegevens naar bovenkwamen i.v.m. met een oude debiteur welke ik 2 maanden geleden nog heb gesommeerd tot betaling.Nu moet ik even gaan nakijken of we dat zomaar kunnen overdragen
Mocht iemand de bijbehorende wet kennen en mij dat kunnen zeggen be my guest!
Of liever gezegd. K.Rens guest! -
Ben er vanzelf achter gekomen. De telefoonrekening van mijn zusje kwam dezelfde dag ook binnen. En die bleek precies het zelfde bedrag te zijn als wat er op 'mijn hi' stond.
De rekening van mijn zusje staat gewoon elke keer online bij mij :P.
even aan laten passen.
Dit is wel verstandig.
Dan kom je niet meer voor on-aangename verrassingen te staan. -
Het is een systeem wat je daarop lijkend wil hebben kan ik af lezen.
Natuurlijk kost dit wat want je moet een complete website maken.Je zou natuurlijk ook zelf eraan kunnen beginnen en hier de vragen op ICTS stellen als je er niet uitkomt.
Dit is echt geen schande en we helpen je graag. -
OK.
Iedereen heeft een klantenservice waarmee hij of zij zich niet mee kan vinden.
Ik heb daarin tegen weer goede ervaring met de klantenservice van de KPN en van Samsung en Canon.
En ik kan het dan weer niet vinden met Sony(Het telefoon contact is naar mijn denken beneden aller pijl!!) en een niet noembare telecom povider.
Ik blijf tot op heden nog een Samsung fan. Maar misschien dat dat ooit op een dag veranderd.
Misschien tijd voor een Ipad? -
Nog een ding.
Het laden van de website kan af en toe sneller.
Dit kan aan je host liggen maar ook dat je script te zwaar is.
Je kunt bijvoorbeeld opdrachten die langer duren onderaan een script zetten. -
Gezien de weinige informatie zal ik zelf nog meer moeten schatten dan met informatie.
Denk rond de 1.000 euro t/m 15.000 euro excl. BTW voor een systeem als dat van Twitter of van Facebook. -
Hier kun je beter even de administratie van Hi voor bellen of even hun forum raadplegen. (hi.nl/forum)
Hierop zijn gebruikers en medewerkers (ook wel webcare genoemd) aanwezig om te helpen.Meestal is het forum daar het leukste maar ja.
Je moet doen wat je zelf wilt. Per telefoon heb je direct antwoord en op het forum niet.Ik raad aan geen mail te sturen. De mails raken zoek in de administratie of je krijgt geen antwoord.
-
Het kan ook te druk worden dat klopt.
Maar ik weet niet wat voor logo TS heeft.
Dit kan nog mogelijk groot op de achterkant wat in mijn ogen niet zo zeer afleid. -
Ziet er goed uit dan ben ik met J.Rijdes eens.
Een vind ik drie dingen een min punt en licht deze graag even toe.
- Op bepaalde plekken gebruik je een lettertype wat meer op hand schrijven lijkt.
Zelf vind ik dit niet mooi en als ik jou was zou ik een ander lettertype kiezen.
Tevens mogen bepaalde letters groter worden gemaakt.
- Header balk: Deze loopt pas vanaf het plaatje bovenaan mee wat ik jammer vind.
Misschien maken dat hij de hele tijd meeloopt.
- Onder het eerste plaatje rechts:
Hier heb je Staff en met dank aan, waar zijn we mee bezig en nog meer dingen staan.
Misschien onderaan de website zetten want zelf vind ik dat midden in een pagina niet passen.
Ook de omkadering hiervan vind ik net een tabel uit word en daar hou ik persoonlijk niet van.Hopelijk heb je wat deze dingen.
Mocht je nog een toelichting verder wensen verneem ik dat graag. -
Uhh, als ik een blog heb gelezen staat die links in het menu alsof ik hem nog moet lezen? Is dit nou bij blogs dus omgedraaid?
Naar mijn weten werkt dat nog niet volledig bij blogs.
Ook een vraag vanuit mijn kant. Wanneer wordt er gestart met vertalen of nog niet bekend?
-
Ik blijf toch lekker bij Sony haha ;).
Is er een reden dat je liever bij Sony zit?
Nu ben ik meer een Samsung fan. (Op misschien een product na en iets wat ik mis) -
V 1 & V2: Saai ontwerp.
Ik vind het eentonig.
Een afbeelding misschien? -
Hier wordt ik nu blij van.
Alles wordt zelf gemaakt. (Kwa website en ict dan)
-
@ luc,
Hartelijke dank voor je reactie.
Dit is een fout geweest in het schrijven van het artikel en daarom aangepast. -
Google heeft haar financiële cijfers van het tweede kwartaal van dit jaar bekend gemaakt.
Het bedrijf is uitgekomen op een omzet van maar liefst 15,955 miljard dollar.
Dit is een groei van 22% als we het gaan vergelijken met het zelfde kwartaal een jaar eerder (2013).
De winst van Google kwam uit op 4,26 miljard dollar.Een hoogtepunt uit de boeken van Google is dat Motorola Mobile uit haar boeken is verdwenen.
De overnamen is wel nog niet afgerond.
Google heeft de omzet en winst weggezet onder de activiteiten die niet worden voortgezet binnen haar bedrijf.
Hieruit werd een omzet van 1,73 miljard dollar behaald.