Posts by M.Martens

Hallo Koen.

Dat is ook een leuk beloningssysteem.

Tevens ook de vraag aan jou of we door het eerste beloningssysteem meer leden hebben gekregen?
    Daar ben ik namelijk erg benieuwd naar.

4/10.

Vind de lay-out niet zo kleurrijk.

Zoals Thjeu al zegt zijn hier editors voor.
    Deze zou ik gebruik ik ook soms maar niet vaak.

Ook zou ik een ander lettertype gebruiken.
    Zoals Arial en NTR is naar mijn mening achterhaald. Ik gebruik het zelf alleen nog op mijn werk voor de facturatie.

Je werkt met 2 ervaren php programmeurs, kun je hun deze vragen niet stellen? zoja, wat waren hun antwoorden? Een beetje programmeur kan dit beantwoorden in een enkele zin.

Hallo Zirax.

Hierbij had ik het nog niet aan hun gevraagd want dan zouden ze denken dat ik meer het werk op hun afschuif.
    Ieder zou een stukje maken en de administratie systemen waren voor mijn rekening.

Hierbij heb ik het hun nog niet gevraagd.

In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Aan de moderators.
    :Slotje a.u.b.

Vraag is beantwoord.

Geachte ICTS leden.

Ik ben voor mezelf een site aan het maken met op een sub adres een klanten en administratie database waar medewerkers kunnen inloggen.

Hierover heb ik een aantal vragen omdat ik beginnende scripter ben.
    Tevens wil ik wel vermelden dat ik dit met nog 2 ervaren scripters doe maar gewoon om extra inzicht te krijgen.

Het inloggen kan ik in PHP maken maar hoe zou ik de medewerkers gegevens moeten aanroepen waar de medewerker toegang toe heeft?

Tevens de vraag of ik voor iedere factuur of relatie een apart document kan aanmaken?

(Vragen over het project kunnen via PB.)

Ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.

Hoogachtend.

De code van Targetpay.com

Bron: https://www.targetpay.com/info/0900-docu-pincode

Hopelijk helpt je dit en ik denk het wel.

Misschien beter met Mollie werken.

Deze vind ik fijner werken dan Targetpay omdat ik daar een boel problemen heb gehad.
    Maar je moet het zelf weten.

Ze hebben trouwens ook beteren uitleg dan Targetpay.

Hallo.

Leeftijd 32 jaar.

Opleiding: Management / Boekhouding.

Motivatie: Ik heb al op meerderen's site's admin mogen zijn.
    Waar ik Admin ben geweest kunt u vinden op mijn profiel.

In nederland hierzo doet de editor het gewoon, alleen in portugal wordt de editor niet weergeven. (ligt misschien aan de portugalse browser?)

Dit denk het niet omdat ze denk ik de zelfde script regels hebben als hier.

Tevens weet ik niet of de browser in Portugal die IFrame ondersteunt, dit zul je zelf uit moeten zoeken.

Als je google Chrome gebruikt kun je zien welke scripts/styles en afbeeldingen er worden geladen.
    Dus heb je Chrome, doe je rechtermuisknop op de pagina (ergens waar een leeg stukje is) en klik je op element inspecteren.
    Klik op het tabje resources en dan vergroot je het mapje bij Frames. Kijk nu bij scripts en kijk of je javascript daar geladen is.

* Doe dit bij beide computers.

Daar is ook sneltoets F12 voor.
    Die gaat naar het zelfde element.

M.Martens,

Ik hou hem in m'n achterhoofd ;).

Zojuist heb ik weer even een paar dingetjes gedaan. De drugs upgrades, drugs verkoop, drank, gevangenis en right_column opgeschoond en gebugfixed. Verder de drank pagina in een nieuw jasje gestoken en o.a. van de nieuwe captcha voorzien. Als laatste loopt er bij de gevangenis d.m.v. jQuery nu ook de borg mee met de tijd. Als allerlaatste is ook de bank gebugfixed en wat beter met de style geïntegreerd.

Hallo Lars.

Zijn de nieuwe dingen al weer in het spel online?
    Dan zou ik dat graag al willen zien want het schiet nu al aardig op.

Hallo Lars.

Zoals ik lees wil je de optie's veranderen.
    Misschien een idee om bij het reizen ook "Met gestolen auto." te doen. Dit zeg dan maar voor niks omdat je het al hebt gestolen en al van je is maar het duurt wel 2 uur om te reizen.

Hoe denk jij daar over?

In ieder geval ik sta er achter en hoop dat je er iets mooi's van maakt.

Geachte Maikel en Fils,

Ik ben nog maar een leerling dus niet instaat om een compleet eigen te scripten, maar er is dus niet een fout te herkennen, die ik zou kunnen oplossen en dat hij het daarna wel doet?

Hallo Kroepjes.

Ik ben ook pas een paar maanden aan het scripten.
    Maar al een beetje een source opnieuw maken en beter maken lukt wel. Tevens heb ik daarin van vrienden ook goede steun in.

Tevens zou je mijn manier kunnen doen of je lost alleen de bugs op.
    Hierbij kan wel het kraken van het systeem makkelijk worden maar dit moet je testen.

Citaat

Fils.
    kroepjes
    Maak eens een print_r van je $_POST values, wordt alles ook echt gestuurd, krijg het idee dat je form niet klopt en daarom de input niet kan versturen.

M.Martens
    Verouderde code is het sowieso wel, maar zoals de code hier weergeven wordt kan ik je verzekeren dat het 100% onveilig is.
    Een oplossing is om alles even na te kijken maar dit geeft je ook geen garantie dat het goed gaat, je zou dus iemand kunnen inhuren/vragen die voor je kan testen.

Dat is het ook.
    Maar het geeft naar mijn mening meer garantie.
    Die code net als nu de eerste van Banditi zijn nu onveilig en staan naar zeggen "Op een gammele keukentrap.".
    Deze code zou ik niet meer invoeren maar het is jou keuze.

Daarmee wens ik je succes met dit probleem op te lossen en de komende.
    Dat zal wel veel werk worden denk ik. ;)

@Fils.

De code van de Time2kill is verouderd.
    Dit zal voornamelijk straks naar mijn denken de meeste fouten opleveren als het spel online is.

@TS.

Ik raad jou aan de gehele code opnieuw te maken.
    Dit ook omdat je dan meer zekerheid hebt en meer over de code te zeggen hebt.

Dit is raadzaam en ook mijn keuze.

Dat is ook een mogelijkheid.
    Denk dat TS liever met iemand alleen via Teamviewer wil doen.