Posts by M.Martens

Zoals Laurens al zegt op naar jaar 10!
    Heb het voor de zekerheid in mijn agenda geschreven!

Nou wil ik meteen hierbij een tip aandragen.
    Ik weet niet of er volgend jaar weer een community meeting wordt georganiseerd maar misschien is het leuk dat op 3 November 2015 te doen. (Is wel een dinsdag)
    Is maar een tip.

Zijn er al voornemens voor het aanstaande jaar kwa ICTS?

Dat is een beetje onze bedoeling.
    Deze commissie zal vorm krijgen de komende weken en maanden.
    We zijn nu bezig met opstellen van het reglement hieromtrent, dat is de eerste stap.

Het checken van ITcoins zal voor de leden van deze commissie mogelijk zijn.

Fijn dat er zo ook in het beheer team over gedacht wordt.
    Waarom werd dit eigenlijk dan niet in de startpost vermeld als ik vragen mag?
    Ik kon het in ieder geval er niet uit halen.

Hallo alllemaal,

Er staat nu dat ICTS dan kan bemiddelen in geval van problemen.
    Moet ik mij van het voorstellen van wat we hier in Nederland hebben. Namelijk de Geschillencommissie. Een commissie die door twee partijen wordt gemachtigd een bindende uitspraak te doen die gepubliceerd wordt.

Wel dan een commissie die dan ook gedeeltelijk door leden wordt beheerd en gedeeltelijk door moderators/beheerders/eigenaar.

Misschien dan ook maar een automatisch systeem om te checken of iemand zoveel IT coins heeft? (alleen voldoende of onvoldoende laten tonen na kosten te hebben ingevoerd.)

Weet niet hoe jullie tegen het idee kijken om zo'n commissie te maken op ICTS?

Enige tijd geleden kondigde Samsung al aan met haar laptop verkoop in Nederland te stoppen.
    Helaas gaat dit nu voor heel Europa gelden. Zij stoppen met de verkoop van Chromebooks en normale laptop's
    Na Sony stopt dus nu ook Samsung.

Wij gaan niet weerspiegelen aan andere merken zo verklaard Samsung tegen over de website Tweakers.
    Samsung stelt dat zij zich aan wil passen aan de behoefte.
    Tevens waren er op de IFA 2014 beurs een maand geleden in Berlijn geen nieuwe laptop's door Samsung gepresenteerd.

Gaat Samsung uit de laptop wereld en over op andere producten?
    Wie zal het zeggen. Het is afwachten.

Samsung verlaat heel Europa met laptops | PCM

http://www.pcmweb.nl/nieuws/sa…=PCM_Nieuwsbrief_20140924

En Maikel? Al gedaan?

Ja Ferhat ik heb al een bak ijswater over mij heen gegooid. En ik moet je zeggen het was koud.
    Heb vandaag eens een paar dingen over ALS gelezen. Hierbij ook dat L.velthuis en Tim de uitdaging niet aannamen om het ook te proberen. Het is dan misschien een hype om te doen maar dat was niet de reden dat ik het ook wou proberen. Ik hoef niet mee te lopen met de tijd wat betreft de hype's.
    Maar voor mij was het meer proberen te voelen wat mensen met ALS voelen. Niet dus meegaan met bijna iedereen. Tuurlijk had ik het zonder nominatie ook gedaan maar genomineerd worden is dan net weer wat anders.
    Maar ik doe het niet om mee te lopen met de hype. Niet zoals sommige vrienden en vriendinnen van mij. Zei zeggen "Het is om mee te gaan met de tijd en de hype. We willen toch niet achter lopen!!"
    Het bovenstaande voelt meer van gewoon doen en met de tijd mee. Maar dat was niet mijn insteek.

Tevens heb ik aan het ALS fonds voor onderzoeken 50 euro overgemaakt. Hopelijk kunnen ze er wat mee!

Even alle gekheid op een stokje. Ja, je moet je gras maaien. Misschien ook wat onkruid verwijderen?
    Maar ben het met Tim eens. Mooie grote tuin. (Heb ze erger gezien)

Een vriendin van mij was ook genomineerd. Zij zei wel "een keer en nooit meer."

Zou zeggen ga zo door! :thumbup:

Hallo Allemaal,

Debiteuren die hun facturen niet betalen, debiteuren die een betalingsregeling niet nakomen is normaal in de wereld van de ondernemers.
    Ik ben bezig met een eigen bedrijf en wil dus mijn credit management op orde hebben. Dit alles startende met een goede administratie en mogelijk een goede partner als incassobureau.

Nu ben ik op zoek naar een incassobureau.
    Ik ben zelf opzoek gegaan naar een incassobureau in de diensten sector.
    Al snel kwam Lindorff, Vesting Finance, GGN en Flanderijn in beeld.
    Nu ben ik meer gaan denken en blijven nog maar 3 partijen over op mijn lijstje. (Lindorff niet meer wegens klachten en onduidelijk in informatie voorziening naar opdrachtgever.)
    Dus op mijn lijstje bleven dus Vesting Finance, GGN en Flanderijn over.

Maar de keuze maken voor de incassopartner is moeilijk.
    Daarom even een vraag richting jullie als consumenten zijnde.
    Welk incassobureau lijkt jullie het fijnste om mee samen te werken of vanuit de ondernemers uit welk incassobureau ze aanbevelen. (Hoeft niet van mijn lijstje te zijn maar vanuit eigen ervaringen.)

Graag jullie reactie's.
    Het zou mij maar ook anderen startende ondernemers die hier op het forum kijken mogelijk erg helpen.

@Wmdiensten

Indien ik een open source zou uitbrengen zou ik op een andere manier de kosten eruit proberen te halen.
    (Te denken aan een upgrades, beveiligings mogelijkheden, advertentie's op eigen website)
    Niet door betaalde certificaten.

Maar natuurlijk denkt iedereen anders.

Lijkt het eerlijk gezegd wel op.
    1000 mensen krijgen het certificaat gratis
    500 mensen voor de prijs van 50 dollar
    En de anderen natuurlijk voor de hoofdprijs. Maar liefst 300 dollar.

Ik kan het in een woord noemen. Walgelijk.
    Volgens mij zijn er geld wolven bij Linux aanwezig.

Je kunt ook iets van een pluginsysteem maken. Op die manier kan je de basis vrijgeven en dan geleidelijk aan de plugins vrijgegeven. Daarbij kan iedereen er ook nog aan toe voegen en zit je in principe niet aan één game vast. Je kunt de plugins ook ontkoppelen en een geheel nieuwe game maken met dezelfde basis. :)

Heeft in mijn ogen meer kans van slagen en is een stuk handiger.

Het idee van Victor spreekt mij wel aan.
    Alle plugins afzonderlijk maken om een game te krijgen. Natuurlijk wel een paar basis dingen erin. Ook een klein administratiepaneel er standaard in en een standaard forum.
    De rest zou ik dan als plugin verwerken. Maar dat zou ik doen.
    Succes gewenst in ieder geval. (Bij welk criminal project zijn we nu aangekomen? Bij project 6 was ik al aan het tellen??)