Posts by M.Martens

Eerste indruk is goed.

Even ten eerste oplichting. Dit is nu Ictscripters niet meer Criminalspoint.
    Verder is het design een beetje saai. Misschien slim hem een beetje op te leuken.

Dus je kunt geen bewijs van inkomsten tonen, maar je verwacht wel een bod van hoger dan 50 euro?

Hallo Sourceshop.

Zoals je aangaf staan er dingen bij Mollie en Targetpay.
    Zou ik misschien daarvan screen's kunnen zien want die inkomsten lijken me een beetje nep maar goed. Of het waar of niet is laten we even terzijde.

Gelieve hierop via PB te reageren want hierdoor verdwijnt gedeeltelijk mijn interesse dat we nergens van screen's kunnen zien.

Het zou om je eigen filmpjes database te hebben veel ruimte kosten, ik weet zelf niet hoe het zit met de rechten omtrent filmpjes dan.

Het is zo. Kopieer je een filmpje van Youtube zonder toestemming is de eigenaar van de site strafbaar.
    Als een gebruiker het filmpje online zet is tevens als je het opneemt in de AV ook de onlinezetter strafbaar dus niet alleen de eigenaar van de website.

Sorry Fils dat ik misschien midden in een verhaal stop.
    Maar wat zijn nu alle versleuteling code's?

Ik ken namelijk alleen nog maar MD5. Dit misschien ook omdat ik niet ben ik de script wereld. ?(

Victor
    Zolang ik niks heb gedaan hebben ze van mijn gegevens af te blijven, zodra ze iets vinden wat hun aandacht trekt prima dan wil ik dit na het onderzoek wel weten wat de reden ervan was.
    Nu pakken ze alle gegevens of je nou iets gedaan hebt of niet, dat gaat mij te ver.

Maar gelukkig leven we in Nederland en daar is nog altijd vrijheid van meningsuiting.
    Ik zou zeggen stuur een aangetekende brief naar Den haag en vraag of zij dat ook doen?
    Het zou me verbazen wat er als antwoord terug zou komen.

M.Martens hou even op te doen alsof je alles weet van alle sources. Dit is er toevallig één die wel helemaal zelf is gescript. Jij hebt ook tig sources geupload die allemaal bugs bevatten.

Heb ook nooit beweerd dat ze bug vrij waren.
    Zo wel noem er dan een waar het ook aantoonbaar is dat het er staat.

@Fils helaas is Tor niet zo anoniem als je denkt. Het valt ALTIJD te achter halen. Helaas ben ik de link kwijt waarin het wordt uitgelegd maar zodra ik het weer heb gevonden laat ik het weten.

Sorry hoor dat ik het zeg maar alles wat er op internet word gedaan word opgeslagen.

Ook steun ik de mening van Fils.
    En zoals Hamza al zegt. Dat torrent niet zo annoniem is. Het staat allemaal in het script.

CrimeClub is ten eerste al illegaal, ten tweede gekocht ?? (bemoei me er maar niet mee verder)..

Je zal het er toch uit moeten halen aangezien dit niet meer ondersteund wordt.

Hallo Milan.

Ik raad je toch aan een anderen source te kiezen.

Sorry hoor dat ik het vraag, gekocht?
    Zover als ik weet mag het niet verkocht worden. Hiervoor zou ik Ferhat toch dan even vragen wat er zo special is. Gelieve ook de vraag aan Ferhat of hij nu ook even in dit topic wil reageren.

Reza
    Thnx ;) Zal wel even duren voor alles weer netjes is en we verder kunnen uitwerken maar ik zelf heb er in me avond uren wel zin in ;)

Ik eigenlijk ook wel.
    Maar zoals ik onderhand heb gemerkt is Fils een doorzetter.
    Niet zoals anderen op het forum die misschien iets zeggen en waar later een klein plan van komt wat de stof kast in gaat.

hostnet

Hierbij verwijs ik je door naar een anderen hoster.
    In het bijzonder TransIP want als ik die prijzen zie met service vallen die verdacht veel op die TransIP.
    Ook krijg je meer bij TransIP dan bij Hostnet.

Tevens kun je daar wel terecht als een update niet lukt en ze zullen je proberen te helpen. Zelfs op Zondag heb ik eens gehad daar.

Ik kwam erachter dat het geen brandvlek was, het was meer soort vocht maar het leek op een brandplek, ik heb hem een halfuur in de zon gelecht en het vocht was weg, alleen als je hard op het scherm drukt, zie je het vocht weer komen.

Dus heb ik de telefoon nu in een bak met rijst gedaan, en dicht afgesloten.

Hopen dat het werkt!

Pardon. Een bak met rijst?? ?(
    Zijn mensen nog wel eens wijs als ik dit lees?

Zelf ben ik hier ook al over aan het denken en ook al bezig met de eerste plannen op papier.
    Zo denk ik dat het misschien zal blijven.

Als je hulp wilt.
    Gelieve dan een PB te sturen. Ben zeker in voor iets nieuws ook al ben ik beginnende in het programmeren maar het lukt al aardig.