Waar is het geregisteerd?
Posts by M.Martens
-
-
Ik wil C++ gaan leren voor een administratie programma te maken.
Pittige klus maar wel leuk lijkt mij. -
Hallo Alexjee,
Je hebt in je begin post staan nu dat er een server opgezet is.
Waar is deze opgezet als ik vragen mag? -
We kunnen nog lang wachten.
Tot 2013 afwezig. (Lees profiel.) -
De gegevens bevatten toch geen adres gegevens of telefoon gegevens?
-
Ikzelf gebruik Visual Studio Express 2012 van Microsoft (is gratis) voor C# en C++ overigens kun je ook VB programmeren en met de Visual Studio Express 2012 for Windows 8 kun je zelfs Windows App Stores maken. (Rot applicaties tot nu toe)
Mag ik hieruit opmaken dat het aardig lukt in het programma?
Wat was je eerste reactie van het programma? -
Rechtstreeks van Sourceshop.nl
CitaatVan Sourceshop.nl
Hier bieden wij meerdere dimaffia scripts in 1 pakket aan, normale prijs is 56.39 euro, wegen klein foutje in geldkoerier is dit script gratis en is er ook een mooi korting omdat alles in eens verkocht is. -
@Fils,
Ik ben bekend met de systemen en infrastructuur van TransIP. (Dit staat overigens op hun website.)
Maar zelfs Versio zal professioneel over moeten komen willen ze die klanten blijven handhaven.
Die zullen niet alleen voor die goedkope prijs blijven in mijn ogen en ook niet voor de service want die is om te huilen in mijn ogen. -
Welke IDE raad jij dan aan?
Zelf zal jij er ongetwijfeld al ervaring mee hebben als ik het zie. -
@Fils,
Eigenlijk hadden ze dat moeten afslaan maar naar mij mening is het denk werk niet aanwezig bij Versio.
Dit is wel bij bijvoorbeeld TransIP, deze proberen de aanval binnen een uur af te slaan terwijl in mijn ogen Versio lui op een stoel blijft zitten wachten. -
En dit kan ik dan gewoon in het eerder programma Eclipse maken?
Niet de gemakkelijkste uitdaging maar dat wil ik ook niet
-
Persoonlijk vind ik dit laag om zo te compenseren.
Ik denk dat dit meer een stunt is om de klanten te houden.
Hoe kijkt de rest er tegen? -
Hallo.
Allereerst bedankt voor de goede informatie.
Maar hoe kan ik dan het beste een programma maken. Dit gewoon als proefje voor dan verder leren.
Moet wel iets van de boekhouding zijn.Met welke taal kan ik dan weer beter werken want de meningen zijn erg verdeeld.
-
Maar helaas is een papiertje in Nederland heel belangrijk...
Helaas wel ja.
Heb gehoord dat het in Duitsland nog erger is, die willen papieren papieren en papieren zien.Ik merk het wel nu ik zelf ook weer verder aan het leren ben op het gebied van de boekhouding.
Doe op het moment een opleiding Fiance en Control (FO). -
Geachte Cas,
Zoals ik al zei, van die regel was ik nog niet op de hoogte.
Ook al ben ik dan boekhouder van beroep men vergeet wel eens wat. Of u niet dan?
Ook weet men niet alles en hier word het weer bewezen.Van de regels waar ik van op de hoogte ben wil ik graag weten en zelf als boekhouder leer ik dagelijks nog dingen bij om het mij makkelijker te maken.
-
Hallo Stefan.
Bedankt voor je reactie. Hier heb ik echt iets aan.
Later na zal de doorstroom naar C++ dan makkelijker zijn denk ik of hoe hebben jullie dat meegemaakt? -
Welke is het beste voor programma's maken?
Heb maar even alle C's gepakt dan weet ik zeker dat de goede erbij zit. -
Hallo Tim.
Heb even een aanpassing gedaan.
Toen je het zei herinnerde het er aan. Dit omdat dit voor mij een nieuwe scripttaal gaat worden dus.In ieder geval bedankt voor de tip en reactie.
-
Ik besef de gevaren.
Maar het is gewoon een kleine oefening en als brein breker.
Deze mis ik nog af en toe.Welk programma raad je aan.
Had namelijk al in dat topic gekeken. -
Geachte ICTS leden.
Ik wil nu onderhand mijn script vermogen iets hoger leggen.
Dit wil ik gaan proberen door een simpel programmatje te maken.Alleen welke IDE kan ik daarvoor het beste gebruiken?
Hier heb ik dus geen verstand van dus vraag ik het aan iemand die er wel verstand van heeft.
Gelieve te reageren.