@Swaffelaar,
Dit ben ik met je eens. Misschien een klein brom geluidje. Maar niet te hard.
@Swaffelaar,
Dit ben ik met je eens. Misschien een klein brom geluidje. Maar niet te hard.
@Fils,
Wat denk je wat er nog bij de provider gebeurt?
Die kunnen ook jou internet gedrag zien en in de gaten houden.
Alleen zal het hier nooit Amerika worden.
Victor Die oplaadstations moeten wel gebouwd worden dus een nieuwe infrastructuur...
Waarom zou er dan een nieuwe infrastructuur nodig zijn?
Het net ligt er al en denk dat het de komende jaren de vraag nog wel aankan.
Goede genade.
Tijd dat ik maar eens een bug ga zoeken bij Facebook. (Zal er genoeg vinden.)
Hallo iedereen,
Even een discussie topic over auto's.
Wat denk jij van elektrisch rijden?
Schrijf hieronder je reactie.
Zo'n apps bestaan al, in elk geval op iOS, zoek maar eens op benzine jip.
M.Martens elektrische rijden is idd pas beter voor het mileu als het met groene stroom oplaad,
maar aangezien je zonnepanelen hebt zit dat wel goed, anders was het natuurlijk jezelf voor de gek houden.
Achja. Die panelen kosten ook een aardige cent maar als ik het geld terug kan verdienen ben ik niet gek.
Ik denk dat ik er nog maar eens 10 stuks op mijn dak laat leggen. Helaas zal dan misschien Essent niet blij zijn maar ooit op een dag zal misschien de kerncentrale de afgrond in gaan.
HTC heeft vijf van zijn medewerkers, waaronder drie topmanagers, laten oppakken wegens diefstal van bedrijfsgeheimen.
De betrokken personen zouden onder meer informatie over de aanstaande Sense 6.0-interface hebben doorgespeeld naar andere partijen.
Onder de opgepakte medewerkers bevinden zich vice-president productontwerp Thomas Chien, hoofd design Justin Hsuang en hoofd r&d Wu Chien Hung, allen werkzaam bij HTC Taiwan.
Naast het doorspelen van de Sense 6.0-interface is er ook geknoeid met facturen.
Zo zouden de drie topmanagers namens een extern bedrijf een rekening voor 1 miljoen dollar gestuurd hebben voor het design van de HTC One, terwijl dit toestel gewoon in-house is ontworpen en ontwikkeld.
De managers hadden plannen om een eigen designbureau op te zetten met geld uit de fraude en hun halfjaarlijkse bonus.
Hoe de fraude werd ontdekt is niet duidelijk, maar de aanklacht is ingediend door HTC-voorzitter Cher Wang.
Tevens is dit een tegenvaller voor HTC op de beurs. Volgens RTLZ verloor HTC 6.5% procent die dag op de aandelen markt.
Dit is het grootste verlies wat het bedrijf heeft geleden.
Het bedrijf waar de medewerkers aan werkte zal mogelijk in handen komen van HTC.
De CEO van Lenovo, Yang Yuanqing, heeft besloten een deel van zijn jaarlijkse bonus af te staan aan zijn werknemers.
Het gaat om een bedrag van zo'n € 3 miljoen.
Hert gaat erg goed met Lenovo; tegen verwachting in zet Lenovo steeds meer om ($34 miljard omzet over het laatste fiscale jaar) in de krimpende pc-markt. Ook is het bedrijf inmiddels de belangrijkste smartphonefabrikant van China.
Het is dus niet helemaal verrassend dat Yuanqing een nette bonus opstrijkt voor zijn verdiensten, maar dat hij de bonus deelt met zijn werknemers is op zijn minst opzienbarend.
Ook vorig jaar deelde Yuanqing namelijk zijn winst al met werknemers.
Het salaris van Yuanqing is dit jaar op $14,6 miljoen gesteld. Daarvan geeft hij nu $3,25 miljoen weg aan zogeheten 'front-line' medewerkers, oftewel werknemers die direct contact met klanten hebben of direct betrokken zijn bij het verdienen van geld, in tegenstelling tot mensen in een managementpositie. Front-line medewerkers hebben vaak een laag salaris. De medewerkers krijgen er omgerekend bijna een maandsalaris bij.
Dit is zover bekend de eerste CEO die dit doet.
Hallo Victor,
Misschien heb je niet goed gelezen maar er staat en ik citeer "Ik rij binnenkort elektrisch"
Heb nog geen auto uitgekozen.
Waarom ik denk dat het goedkoper is?
Ik heb zonnepanelen op het dak boven mijn hoofd liggen.
Nou.
Ik rij binnenkort electrisch en heb die app dan niet nodig.
Hoop dat meerderen zo slim worden. Zover als ik het berekend heb scheelt het veel.
Hallo Koen,
Kun je niet beter meer foto's van deze tijd erin zetten?
Tevens wil ik best helpen met zoeken.
Hallo,
Ik heb tijd.
Als je meer informatie geeft via PB kan ik een prijs opgave doen.
Heb voor alle veiligheid de install map gedelted.
Betekend niet dat het ook dat is
Het voorlopige advies is om de installatie map te verwijderen.
Men vermoedt dat het probleem daarin zit, maar tot men zeker weet wat de oorzaak is, blijft er een potentieel probleem.
Hallo Jordi,
Dat snap ik best. Van daar ook dat ik het wil proberen.
Als je liever dan voor iemand gaat die meer ervaring hierin heeft heb ik daar begrip voor.
Hallo,
Ik wil het best proberen maar heb er niet zo veel verstand van.
Dan zal ik mij hierin eerst moeten verdiepen.
O. Even maar niet installeren dus.
Hallo Tim,
Van de eerste zin op het laatste waar staat on the internet zou ik van maken
on the world wide web.
Tevens is het vrij goed.
Enkele jaren geleden introduceerde Apple de Find My iPhone-dienst, waarbij gebruikers op afstand kunnen zien waar hun iPhone of iPad zich bevindt, berichten naar het apparaat kunnen sturen of het apparaat zelfs vergrendelen of wissen. Apple wordt er nu voor aangeklaagd.
Remote Locator, een onbekend bedrijf in Texas, heeft een aanklacht ingediend tegen Apple. Volgens het bedrijf zouden Find My Friends en Find My iPhone inbreuk maken op zijn patenten. Overigens heeft Remote Locator ook aanklachten ingediend tegen andere bedrijven die soortgelijke diensten aanbieden. Het bedrijf wijst op US Patent 5548637, dat in zijn bezit is. Het patent beschrijft een methode om "personeel en voorwerpen te localiseren na een telefoon-aanvraag". Het bedrijf wil een schadevergoeding voor de inbreuk zien.
Wat Apple’s reactie is op deze aanklacht is niet bekend.
Meerderen bronnen zeggen dat Apple het heeft uitgepakt als een anderen dienst.
Ook wil nu misschien de Vodafone Groep ook een aanklacht indienen.
Bron:PCM Web
Hallo,
Hierbij heb ik interrese.
Gelieve meer informatie aub.
Voor de accu bedoel je de configuratie zeker?
Voor dit is het voor iedereen anders. Zit jij veel aan het netstroom of gewoon op accu?