Hallo,
Ik raad u aan de klantenservice van Sulake BV gevestigd te Amsterdam te bellen voor informatie en een oplossing.
Mocht u hulp wensen stuurt u mij een PB.
Hallo,
Ik raad u aan de klantenservice van Sulake BV gevestigd te Amsterdam te bellen voor informatie en een oplossing.
Mocht u hulp wensen stuurt u mij een PB.
Kijk op internet en koop een boek over PHP en HTML alvast.
Dit is de basis en de rest is een beetje bijzaak en een extra taal.
Ik vind het ook prima.
Maar heb er soms ook mijn twijfels over. Vooral over die bedragen en dan nog niet erbij waar het voor is vind ik het al vaag en zeg ik gewoon nee.
Ik zeg altijd ik wil niet lenen maar sparen. Dan weet ik zeker dat ik iets heb.
Hallo,
Zoals je dan zegt krijgen wij een x aantal procent vann de aangebrachte klanten.
Is dan de bedoeling dat wij zelf voor die mensen een hosting aanschaffen of word dat gewoon gedaan dan via UG?
Tevens dan ook de vraag voor betalen.
Gelieve meer informatie via PB i.v.m. interrese.
Sorry?
Welke hosting ondersteund geen PDO als ik vragen mag?
O.
Gelukkig geen klant daar.
Interesse.
U heeft een PB hierover ontvangen.
Soms is het handig en soms niet.
Heb het zelf ook op de laptop zitten en gebruik het voor forum's. Helaas leest hij hem niet altijd maar er komt niemand is mijn PC. Prijzenswaardig is het wel.
Hallo,
Even een vraagje voor de mobiele telefoon.
Welke mail app gebruiken jullie?
Gelieve een reactie.
Mag ik vragen wat jij met je telefoon doet om een rekening van 1000 euro te krijgen?
Misschien te veel bellen en of internetten.
Tevens als provider zou ik kiezen voor Vodafone en Simyo.
Hier ook Samsung.
Tevens misschien een brutale vraag maar van welke provider zou je misschien een abbo willen?
Misschien niet maar het is wel goedkoper dan de diesel/benzine.
Of denken jullie van niet?
Hallo,
Ik weet de enigste provider die dit doet en dat is Versio.
Ze bannen je als je te veel acties doet en je server er onder leid.
Ik weet niet waar je vriend die VPS heeft maar misschien kun je ons dit vertellen=
Sorry dat ik het vraag maar waar kan ik de developers tools vinden?
Wat vind je meisje leuk?
De regels zijn nu al beter.
Als Google dit eens ging doen?
Tevens wel een goed idee.
Ha ha ha. Leuk om die herinneringen weer op te halen.
Zelf ben ik ook hoe ironisch het mogen klinken met een economisch spel begonnen.
Hier ben ik later mee verder gegaan.
Maar na verloop van tijd had ik geen tijd meer voor de game en stier het uit. Het enigste wat ik hier nog van heb ik de oude code op schrift.
Hallo,
Mag ik toevallig weten bij welk bedrijf hij gehost word?
Zo zouden de drie topmanagers namens een extern bedrijf een rekening voor 1 miljoen dollar gestuurd hebben voor het design van de HTC One, terwijl dit toestel gewoon in-house is ontworpen en ontwikkeld.
Deze mensen hebben alleen maar aantekeningen en ontwerpen meegenomen? Ja die Snowden is maar een groentje vergeleken met dit, het echte werk(!).
Sorry, mis het stukje van het geld stelen.
UPDATE:
Bekend is geworden dat er nog 2 facturen zijn nog deze zijn ter waarde van 1.5 Miljoen Dollar.
Deze waren betaald. Ben benieuwd wat de mensen nog meer los hebben gemaakt van dit bedrijf.