Dit was zeker de reden waarom we gisteren storing hadden?
Posts by M.Martens
-
-
Kijk eens aan!
Google is eens goed bezig al had ik dit eerder van Apple verwacht.
-
1. Vind de balk boven aan een beetje druk.
Zou Domeinnamen, webhosting en reseller hosting onder een kopje zetten maar dat is mijn mening
2. Zie bij Webhosting en Reseller hosting dat er een afbeelding bij hoort maar is niet aanwezig.
3. Bij referenties vind ik het jammer dat de opdrachtgever er niks bij heeft gezet.Gelieve jou reactie op deze punten.
-
Zal wel weer een addertje onder het gras zitten denk ik.
-
@WMDiensten,
Mijn excuses voor dit ongemak.
Zal z.s.m. het bericht nakijken op spellingfouten. -
-
Wat is het volgende wat gekraakt wordt?
Het Pentagon? -
De 29-jarige multimiljardair Mark Zuckerberg, (oprichter van Facebook) is zo gesteld op zijn privacy dat hij de vier woningen van zijn buren in de Amerikaanse stad Palo heeft opgekocht.
De jonge miljardair betaalde en flinke smak geld, meer dan dertig miljoen dollar, om de vier woningen die rondom zijn woning stonden over te nemen. De jonge miljardair heeft echter geen plannen om een nieuwe Taj Mahal op het grond dat die heeft gekocht te zetten, maar gaat in plaats daarvan de woningen verhuren aan de families die er op dat moment woonden.
Volgens de Amerikaanse krant San Jose Mercury heeft Zuckerberg besloten de woningen te kopen toen hij hoorde dat een projectontwikkelaar, waarvan de naam niet bekend is, één van de naburige woningen wou gaan verkopen.
Bovendien zou de ontwikkelaar willen benadrukken dat de kopers naast de oprichter van Facebook zouden gaan wonen. Hier zat Zuckerberg niet op te wachten en kocht alle woningen naast hem op.
Hierdoor kunnen de bewoners er blijven wonen en hoeft Zuckerberg niet bang te zijn dat er nieuwe nieuwsgierige buren naast hem komen wonen.Mark Zuckerberg is een van de vooraanstaande eigenaar van een technologiebedrijf die in de duurste villa wijk van Palo Alto woont.
De Facebook baas is buren met Google’s Lary Page en met Yahoo’s Marissa Mayer. Voorheen woonden ook Apple-oprichter Steve Jobs in de wijk.
Zuckerberg kocht het huis waar hij nu woont twee jaar geleden.Zuckerberg’s persoonlijke vermogen wordt geschat op 19 miljard dollar.
-
-
Ik vind het echt een geweldig script.
Ik vraag me toch wel een beetje af hoe je dat live zoeken hebt gemaakt en hoe je dat met YT hebt gekoppelt?Al ben ik niet TS.
Volgens mij kan dit gewoon via een api. (Not sure.) -
Hallo,
Ik heb interesse.
Zou u mij meer informatie kunnen sturen dat ik weet waaraan ik werk? -
Beloofd nog wat.
-
@CorneoneGame,
Ik zit nog met de zelfde vraag als Tieske.
Zijn ze echt of nep?
-
Wat voor site is underskymovie.nl?
Dit kan ik er namelijk niet echt uithalen. -
-
Hallo,
Ik werk zelf met Microsoft Webmatrix en die vind ik zelf het fijnste.
Ik weet niet waar jij Dreamwaver voor wilt aanschaffen?Newtimes.
Welke IDE gebruik jij dan? -
-
Hallo,
Ik zou graag willen gaan beleggen.
Ben hiervoor al naar de plaatselijke Rabobank geweest voor informatie.
Hierover ben ik goed geïnformeerd over de kosten en wat het zou opleveren.
Ook heb ik een kopie AV en een brochure gekregen.Ik baar mij op het moment nog een beetje zorgen.
Daarom ook de vraag hoe jullie over beleggen denken en of ook mensen dit doen?Gelieve jullie reactie.
-
Wat is het besteedbare budget.
Voor Paysafecard is een geldige kamer van koophandel inschrijving en btw nummer verplicht.
Dus het gaat om telefoon en sms in dit geval.
Aangezien er toch heel wat uren werk in gaan zitten om dit in te bouwen en goed werkend te krijgen i.c.m. met een maffia website denk ik dat een budget in de richting van LOW-XXX toch zeker wel aanwezig moet zijn.
Tenminste als het goed moet worden gedaan en zoals het hoort wat mij niet verkeerd lijkt als we het hebben over betaalmodules.
Wij kunnen dit wel verzorgen maar dan zal er toch eerst meer informatie moeten worden verkregen en zullen we een offerte opmaken.
Denk dus niet dat het voor 30 euro gedaan word maar zeker in de richting van 150 a 200 euro.Hier ben ik het met WMDownloads oneens.
Bij TargetPay kan je wel Psc ontvangen zonder kvk inschrijving.Tevens als je PHP, MYSQL en HTML kent kun je zelf ook makkelijk een betaal appie maken
-
Hier zou ik denken in Nederland. Voor jou 20 anderen die wel werk vinden.
Wel zielig dat Microsoft zich gaat verlagen tot dit niveau. Als Apple dit eens ging doen.