Kan nog lang duren.
@Koerdos,
Denk eraan dat je PC/laptop niet in de slaapmodes mag gaan.
Kan nog lang duren.
@Koerdos,
Denk eraan dat je PC/laptop niet in de slaapmodes mag gaan.
@Swaffelaar,
Kost ongeveer als ik reken voor Jordi 0.13 euro per sms.
Terwijl het misschien hij onbeperkt sms'en kan met zijn mobiel.
Dan zou ik ook zoeken naar een app. als je Android had zou het misschien makkelijker zoeken zijn.
Ik weet niet of iemand bekend is met scripten met IOS7 anders zou je misschien kunnen proberen zelf zo'n app te maken?
Zelf scripten/tekenen
CitaatHet autolog systeem klinkt wel interessant en kan zeker een goede toevoeging zijn. Het probleem is dan echter dat je misschien spelers moet dwingen om in te loggen met Facebook, omdat het anders lastig wordt om vanaf het begin te weten wie vrienden van de speler zijn. En ik vind het nog geen optie om een 'Login met Facebook' systeem te bouwen op dit moment.
De grafische kaart zoals victor hem opnoemd, welke sorteerbaar is op diverse punten is ook een goed idee. Misschien is dit voor nu wel wat makkelijk te realiseren. Maar dan is de volgende vraag, waar haal ik gratis elementen voor de map vandaan? Iemand een idee?
Hier het zelfde geval.
Wanneer horen we de uitslag Tim?
Maar de kans bestaat.
Ook al is die kans klein soms is de code nog het zelfde.
Dat vind ik zelf geen reden tot bestraffing omdat hij of zij het nog zelf zonder hulp heeft gemaakt.
De lessen zullen beginnen met de basis. Iemand die al kennis bezit heeft het dus erg makkelijk in het begin. Maar dit zal steeds worden opgebouwd naar een hoger niveau.
Antwoorden voorzeggen houd in in code doorgeven. Dit is nooit 100% te controleren. Maar dit kan leiden tot dezelfde code tussen leden. Deze leden zullen dus allebei bestraft worden als ik dit merk.
Dat anderen een persoon helpt heb ik geen probleem mee. Als iemand anders buiten de mensen die meedoen een persoon de code helemaal voorschrijft mag niet, deze wordt bij ontdekking ook direct bestraft zodra ik dit wordt opgemerkt.
Dus Tim,
Met anderen woorden wil je zeggen als ik de zelfde code heb als Lars Groot dat we alle twee bestraft worden terwijl wij dit misschien zelf eerlijk bedacht hebben?
@Hamza-R,
Je hoeft ook niet vaak de status uit te geven.
Ik zou het wel leuk vinden als we er wel een soort ICT rapport bij maken maar dat is mijn mening en ik denk creatief.
Tim,
Zouden we later na wel de antwoorden als alles is nagekeken ook online kunnen zien?
- taal optie zou ik graag wensen
+ al je contact gegevens.
- niet alle vakken even lang
- Lettertype.
- Missende de Captcha
+ Aanwezigheid van Captcha
Gelieve je reactie
Hallo Tim,
Fijn zou dan wel zijn dat de site werkt die we moeten nakijken.
Kunnen we dit onderdeel niet toevoegen op ICTs?
Lijkt mij makkelijker maar ja.
Misschien dan leuk als we dit gaan doen op het profiel een extra kopje te maken namelijk ICT rapport
Hallo Simone,
Misschien is dit iets wat je zoekt? http://nl.forums.wordpress.org…itgebreide-agenda-plug-in
Eerlijk gezegd zou ik eerder voor een eigen PHP agenda gaan maar ieder zijn smaak
Hallo,
Lijkt mij een leuk idee en zal ook zeker als het doorgaat aan mee doen.
Een bijspijker cursus kan geen kwaad.
Hallo,
Ik heb interesse.
Wat vraagt u voor de game?
En de extra back-up moet op de server of ergens naar toe?
Je kan het domein ook laten verhuizen naar de eigen hoster.
Dit neemt wel minimaal 1 dag in beslag en je moet dan een bepaalde code krijgen.
Sorry Denni als je liever zelf wou antwoorden
Als het om backups aan gaat nooit op een andere vertrouwen.
Vooral door de moordende concurrentie in de server markt.
voor dat je het weet is een bedrijf failliet en zie dan maar eens een backup te krijgen.
mvg rick
Daarvoor zou ik eerder een NAS aanschaffen en zelf de Back-ups maken of laten doorsturen.
Misschien is dit ook iets voor ICTS