Posts by FX-DNS

aan gamelicenties word nog vernieuwd..

En de source is die ik van marvin heb gekregen.. Met een andere layout ^^

En de site draait nog geen maanden , zou de site al maanden draaien zou ik toch veel hoger stats hebben :)

En als het iemand is die je moet gaan lopen zeiken is het aan pim.. Tenslotte heeft hij deze source aan de download link toegevoegt..

Citaat

FX

de versie die door ons vrijgegeven is, is slechts een maand geleden vrijgegeven. Die van jou draait al enkele maanden.... en probeer je ook op regelmatige voet door te verkopen voor je eigen belang. Kan hier wel een link plaatsen naar een nepfactuur van je aangezien je bedrijf ook nep is.

Jij bent Nush namelijk welke inmiddels door meerdere mensen word gezocht. :cheer:

Heb je wel even pech , de site is nog maar 1 week online :) , hoe kan ik de source dan al 'maanden' gebruiken..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.05.09 09:56:42:
    Hierbij twijfel ik ook dat jij maurice bent :) , Tenzij je aan de drugs hebt gezeten ..

G4GV3 heb ik niet gemaakt.. , Ik gad een andere versie van G4G is nagemaakt..
    En de source die op gangxl draait is legaal :) ( Was vrijgeven door u toch ?)

Ik kwam net deze design nog tegen ^^

Wat vinden jullie van deze ? , nog paar kleine aanpassingen naar Criminalspoint toe en het is klaar :)

TerrorSheep je bent echt een klein kind hoor ^o)
    Ga wat runescape spelen ofzo...(xD)

Dit is toch geen veiling , en mag er toch een reactie worden geplaats ?

Ik gad inderdaad gevraagt aan maurice of het waar was dat pim daar ook aan heeft gewerkt wat blijkt dus dan toch niet waar te zijn.

Ik vind dat TerrorSheep moet opdraaien voor die download link :)

Citaat

Degene die je zelf maakt ;)

Maar als het echt moet dan doe je maar PWYL Deluxe omdat ik er zelf mee aan gesleuteld heb hehe :)

Ik kan weinig geloven dat jij daar aan gesleuteld hebt..
    Maar goed , ik zal het is vragen aan maurice.

Citaat

Dat komt later ;) Eerst de grote lijnen en dan gaan we wat javascript gebruiken.

FX-DNS Je werkt op m'n zenuwen.

Zielig , ik zeg gewoon dat jij ook op mijn zenuwen werkt en je verwijderd men reactie.. Heef u zelf maar een strafpunt !

Strafpunt ontvangen TerrorSheep
    is watching you !

Beste FX-DNS,
    Vandaag heb jij een strafpunt ontvangen, de rede hiervoor is deze:

Quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Reclame maken voor eigen webhosting

Er staat dan wel in de regels da je geen reclame mag maken voor andere website's .. Maar als er dan word gevraagt of er iemand een 'webhoster ' weet die goed en geschikt is , is het dan verboden als u zelf een webhoster bent , om u dan zelf als kandidaat te stellen..

Om eerlijk te zijn vind ik dat dees erover gaat hoor ..

Citaat

Heeft u een senlle webhost?

Ja wij hebben zeer snelle servers, we hebben een uptime van 99% !

Bestel je hosting bij ons :)

Voor meer info
    [email protected]

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.05.09 18:26:12:

Citaat

Ik ken ook nog wel hosting waar je geen brief thuis krijgt.

http://www.sensco.nl

1 ) Gerben je bent een oplichter.
    2 ) je gebruikt teskten van ons
    3 ) Zorg maar dat onze teksten snel weg zijn voor u in de problemen komt.