zal hem verwijderen, alleszins misschien toch een goede manier om geld te verdienen.
Posts by ruttydm
- 

- 
					Ben er eigenlijk nu best wel tevreden van. 
- 
					Nu krijg ik die witte ruimte vanonder niet weggewerkt en ziet het er niet zo uit in internet explorer. 
- 
					tenzij je je iphone natuurlijk jaikbreakt 
- 
					Waar ergens? 
- 
					Omdat ik niet zo goed ben in designen probeer ik de laatste tijd wat te oefenen, maar nu stuit ik op een probleem. op [Verwijdert door L.Kok] zie je als je naar beneden scrollt dat er iets mis is maar alleen weet ik niet direct hoe ik dit oplos. Is er iemand die me kan helpen? 
- 
					Web mobiel zet het misschien op github? Zodat wij er ook aan kunnen werken? Contacteer me als je hulp nodig hebt. 
- 
					Wel veel verschil in wit en zwart. 
- 
					Hmm lijkt mij ook wel interessant om bootstrap te gaan gebruiken alleen weet ik nog niet welk onderwerp. 
- 
					Hallo allemaal. Ik ben van plan om op github een project te starten waar iedereen kan aan meedoen.(zoals wordpress en dergelijke) 
 Waarna ik ook het gratis ga aanbieden op een website.Alleen mijn vraag is: Over welk onderwerp moet het project gaan? Ik dacht eerst aan een forum of een cms maar die zijn er al genoeg. 
- 
					no steeds niet  
- 
					Ik ben aan het wachten tot wanneer het gedeblokkeerd is, het is bij mij nog altijd geblokkeerd.  
- 
					tussen de 100 en de 10 mega ohm Verschillende soorten heb je nodig, zeker de 220 ohm. 
- 
					Bij mij is het nog steeds geblokkeerd. 
- 
					Ik wil jeugdmemories.nl wel! 
- 
					Ben hierzelf ook veel mee bezig, de arduino taal is namelijk wel wzt simpeler. 
 Best is om een setje met verschillende soorten weerstanden te kopen,
 Wat je zeker nodig hebt:Ir sensor 
 Temperatuur sensor
 Display
 Jump wirs
 Opbergdoos
 Ledjes
 Piezo speaker
 Servo motor
 Dc motor
 DrukschakelaardHiermee kun je al vanalles maken. 
- 
					Heb dit al geprobeerd zonder resultaat. 
- 
					Werkt niet echt helemaal naar wens bij mij. 
- 
					Type & omschrijving werk: 
 Ik ben redelijk ervaren in php en sql (html en css inbegrepen)
 Ook doe ik andere klusjes.
 Gevraagd / Aangeboden:
 aangeboden
 Prijs:
 van gratis tot een kleine vergoeding (of iets wat je liggen hebt). Ben alleen wat trager.
 Betalen kan via:
 paypal
 Extra informatie:
 Ik doe dit omdat ik niets anders te doen heb.
 Gelieve een pm te sturen.
- 
					het is al opgelost, alles in array gezet en dan gesorteerd